וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה כבר חושבת על הגומלין באופ"א מול לייריה

אריק רחמיאן

21.8.2007 / 18:30

קצב מכירת המנויים גדל, וההנהלה תדון עם המשטרה לגבי אבטחת המשחק, שייערך בקרית אליעזר. לקבוצה ייבנה מתחם אימונים חדש

אחרי התיקו אמש (שני) מול הפועל ת"א (0:0), במכבי נתניה כבר נערכים לקראת משחק הגומלין בגביע אופ"א מול לייריה הפורטולגית. אמנם בשבת ייצאו שחקניו של ראובן עטר למשחק חוץ מול מכבי הרצליה במסגרת הליגה, אבל הנהלת הקבוצה כבר מתכוננת למפגש מול הפורטוגלים בשבוע הבא באיצטדיון קרית אליעזר. ביום חמישי הקרוב תקיים מכבי נתניה פגישת עבודה ראשונה בינה לבין משטרת חיפה, כדי לשמוע את דרישותיה לצורך אבטחת המשחק.

תוצאת התיקו שהשיגה הקבוצה במשחק הראשון והאפשרות שהקבוצה תצליח להעפיל שלב, גרמו התעוררות גדולה בקרב האוהדים. עד כה נמכרו 1,060 כרטיסי מנוי, וזאת כשרק לפני שבועיים כמות המנויים שנמכרה לא עברה את ה-400. בנתניה מאמינים שעד לשריקת הפתיחה מול הפורטוגלים קרית אליעזר יהיה מלא.

בנתניה הביעו היום סיפוק רב מהופעתם של החלוץ ג'ורג' בה והקשרים סטניסלב אנגלביץ' ויחיאל צגאי. "רואים שבה לא בנוי עדיין ל-90 דקות", אמר גורם בקבוצה על החלוץ, "חסר לו כושר גופני משום שהוא לא ערך את ההכנה עם הקבוצה בתחילת העונה, אבל כשהוא יכנס לכושר הוא יכבוש הרבה גולים העונה". אותו גורם התייחס גם להופעתו של יחיאל צגאי, שבדקות ששיחק גילה ניצוצות של כישרון: "נתניה עשתה עיסקה מצוינת".

בתוך כך, זכתה הקבוצה לבשורה משמחת מלשכת ראש עיריית נתניה, הגברת מרים פיירברג, שהחליטה על הוספת 2 מיליון שקלים לבניית קומפלקס מגרשי אימונים. המתחם, שעלות הקמותו היא 6 מיליון שקלים, יכלול שני מגרשי אימון לקבוצות הבוגרים, ומגרש כדורגל לקבוצות ילדים, ויוקם בסמוך לכביש החוף. על פי ההערכה מתחם האימונים יהיה מוכן בסמוך לפתיחת עונת 2008/9, במקביל להשלמת הקמתו של האיצטדיון העירוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully