וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירי ניו יורק: ריאן באדה

21.8.2007 / 15:33

אנהיים לקחה את המשחק הראשון מהיאנקיז באמצעות החובט הצעיר. ניצחון לבוסטון, ג'נקס לא הצליח לשבור את שיא רצף השרופים

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 6:7

שלושה שבועות לאחר שערך את הופעת הבכורה במייג'ורס, ריאן באדה הצעיר עמד על הצלחת מול שון הן. באדה חבט לסינגל באינינג העשירי, הכניס את האווי קנדריק הביתה והעניק לאיינג'לס ניצחון ראשון בסדרת מפתח, לא רק מבחינת היאנקיז והאיינג'לס, אלא גם הרד סוקס, שמקווים לפתוח פער מניו יורק לאחר מסע המשחקים שלהם למערב. דארן אוליבר זכה בניצחון, הן עם ההפסד. הומר מספר 40 לאלכס רודריגז ואחד גם לחורחה פוסאדה מניו יורק.


טמפה ביי - בוסטון 6:0

כשטים וייקפילד מגיש באולם סגור, הנאקל שלו מתערבל היטב. וייק העלה את מאזנו ל-0:9 בטרופיקנה פילד, כשהגיש שבעה אינינגים מצוינים עם חמישה חשמולים. מייק לואל עם הומר מידי המפסיד סקוט קאזמיר, שנחבט קשות באינינגים הראשונים. בוסטון הגדילה את יתרונה על היאנקיז לחמישה משחקים.


מינסוטה - סיאטל 9:4

גם המארינרס נהנו מהפסד היאנקיז (אבל לא מהניצחון של אנהיים, איף יו קנו וואט איי מין). ראול איבנייז הטיס את הכדור פעמיים ליציע, ריצ'י סקסון וקנג'י ג'וג'ימה חבטו גם הם רחוק בסיאטל והוראסיו רמירז קצר ניצחון אחרי 7.1 אינינגים של עבודה. מאט גארזה עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 3:4

בובי ג'נקס הצליח לשמור על הניצחון של מאט ת'ורנטון, אבל לא זה הסיפור של המשחק. לו היה ג'נקס שורף את ג'ואי גאת'רייט בפתיחת האינינג התשיעי, היה מעמיד את שיא השריפות הרצופות ב-MLB על 42, אבל גאת'רייט הצליח לחבוט והבטטה נשאר על 41, כשהוא חולק את השיא ג'ים באר מסן פרנסיסקו, שרשם אותו ב-1972. סקוט פודסדניק ודני רישאר עם הומרים לשיקגו, שניצחה לראשונה לאחר שמונה משחקים ונמנעה מהפסד תשיעי ברציפות, לראשונה מ-1991. דייויד ריסקי עם ההפסד.


טורונטו - אוקלנד 6:4

ג'ו בלנטון עם שבעה ושישה, וג'ק הנאהאן עם הומר בן שלוש ריצות עשו את ההבדל, והבלו ג'ייז החמיצו הזדמנות לצמק את הפער מהיאנקיז. הומר גם לניק סווישר ושמירה ליוסטון סטריט באוקלנד, הפסד לשון מארקום, בדרך כלל סולידי, שנטש אחרי שלושה אינינגים.


המשחק בין בולטימור לטקסס נדחה.

מילווקי תופסת קצת גובה

אריזונה - מילווקי 9:0

ההפסד של שיקגו קאבס לסט. לואיס החזיר את הברוורס לראש טבלת המרכז, בצוותא עם שיקגו. יובאני גאייארדו הכיש שישה חובטים בשישה אינינגים כשהוא עוזר למטרתו עם הומר, פרינס פילדר השפיץ חבט להומר מספר 39 העונה וגם ביל הול הטיס את הכדור מעבר לגדר, כולם מול חברם לשעבר, דאג דייויס. שמירה לקרלוס וילנואבה, דייויס עם שני אינינגים בסך הכל.


שיקגו קאבס - סט. לואיס 6:4

ריק אנקייל נח קצת אחרי פתיחה מטורפת, אבל חבט להומר רביעי העונה וסייע לקרדינלס להימנע מסוויפ בסדרה, ולצמק את הפער מהפסגה לשלושה משחקים. שלוש חבטות ושלושה ריביז לסקוט רולן, הומר מספר 28 לאלברט פוחולס. ג'ואל פיניירו עם הניצחון וג'ייסון איזרינגהאוזן עם השמירה. טד לילי עם הפסד.


סינסינטי - אטלנטה 14:4

מארק טשיירה חלה בוירוס וחזר במצב רוח חולני. שני הומרים, שישה ריביז ועוד משחק גדול לפנתיאון, כשהברייבס צריכים עכשיו לתת פוש לפני שהמטס פורשים כנפיים. אנדרו ג'ונס ובריאן מק'קאן עם הומרים משלהם, ניצחון מספר 15 לטים הדסון, פיל דומאטריי עם ההפסד.


קולורדו - פיטסבורג 4:2

יכול להיות שזה השלב שבו הרוקיז מרימים ידיים במאבק על העליה מה-NL מערב. ג'וש פלפס חבט להומר משווה באינינג השמיני, וב-11 חבט פרדי סאנצ'ז לסינגל מנצח על בריאן פואנטס. דמאסו מארטה עם הניצחון, מאט קאפס עם השמירה. גם הומר של שליח המהפכה טרוי טולוביצקי לא עזר לרוקיז.


במשחקים נוספים:

פלורידה - סן פרנסיסקו 8:7
יוסטון - וושינגטון 7:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully