וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט יחכה לפעם הבאה

21.8.2007 / 15:27

הרוקי המבטיח של סיאטל לא שרד את הניפוי הסופי מסגל נבחרת ארצות הברית לטורניר הקדם אולימפי בלאס וגאס. גם ניק קוליסון בחוץ

לקווין דוראנט אולי מצפה קריירה מזהירה במדי נבחרת ארצות הברית בעתיד, אבל לעת עתה החלום של הרוקי הצעיר של סיאטל ייאלץ להידחות. דוראנט נופה היום (שלישי) מסגל הנבחרת האמריקאית לקראת הטורניר הקדם אולימפי בו תיטול חלק החל ממחר. סיכוייו של דוראנט להימנות עם הסגל הסופי בן 12 השחקנים היו נמוכים מלכתחילה, וזימונו היה בעיקר על מנת לאפשר לו לצבור נסיון באימונים עם טובי השחקנים בליגה.

מאמן הנבחרת, מייק ששבסקי, הבהיר שדוראנט נמצא חזק בתכניות העתידיות שלו: "הוא הולך להיות אחד הפנים המרכזיות של הנבחרת הזו יום אחד, והוא יילקח בחשבון בעוד עשרה חודשים לקראת האולימפיאדה, כי הוא רק יילך וישתפר עד אז".

יחד עם דוראנט נופה גם חברו מהסוניקס, ניק קוליסון. בסגל הסופי של ששבסקי נכללים לברון ג'יימס, קובי בריאנט, כרמלו אנתוני, ג'ייסון קיד, צ'ונסי בילאפס, דרון וויליאמס, מייקל רד, מייק מילר, טיישון פרינס, טייסון צ'נדלר, דוויט הווארד ואמארה סטודמאייר.

הטורניר, שייערך בלאס וגאס, כולל את כל נציגות יבשת אמריקה, והשתיים שיסיימו בשני המקומות הראשונים יבטיחו את מקומן באולימפיאדת בייג'ינג. ארצות הברית תפתח את הופעותיה בטורניר בלילה שבין רביעי לחמישי מול ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully