וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יול בדרך החוצה מטוטנהאם

21.8.2007 / 19:12

מאמן התרנגולים הסתכסך עם ברבאטוב וסיים כנראה את דרכו במועדון, חואנדה ראמוס מסביליה מועמד. היינצה, בינתיים, נשאר ביונייטד

אחרי שטוטנהאם פתחה את העונה עם שני הפסדי ליגה רצופים היה נדמה שהאדמה בוערת מתחת לרגליו של מאמנה, מרטין יול, וכעת מסתבר שגם הניצחון הגדול על דרבי (0:4) במחזור השלישי לא עומד להציל את משרתו של ההולנדי. התקשורת הבריטית מדווחת על קרע גדול בין יול להנהלת הספרס, שהחריף בימים האחרונים לאחר שהמאמן הסתסכך עם כוכב הקבוצה, דימיטר ברבאטוב, ודרש מההנהלה למכור אותו למרבה במחיר. החלוץ הבולגרי זעם על העובדה שהוחלף במשחק פתיחת העונה מול סנדרלנד, והדיווחים מחדר ההלבשה דיברו על ויכוח קולני שהתפתח כתוצאה מכך בינו לבין יול. דניאל לוי, יו"ר הקבוצה, הספיק כבר לדחות הקיץ הצעה נדיבה ממנצ'סטר יונייטד לרכישתו של ברבאטוב, ובמידה ויצטרך לבחור בין המאמן לשחקן הוא לא צפוי להתלבט יותר מדי.

ה"סאן" הצהבהב טוען הבוקר (שלישי) כי מספר שחקנים נוספים בקבוצה התמרמרו בעילום שם על התנהלותו של יול מאז פתיחת העונה, גם בבחירת ההרכבים וגם בהחלטות הטקטיות במהלך המשחקים.

המועמד העיקרי להיכנס לנעליו של יול בוויט הארט ליין הוא חואנדה ראמוס, מאמנה של סביליה. ראמוס סחף את סביליה להצלחה חסרת תקדים בשנתיים האחרונות, בה קטפה הקבוצה האנדלוסית חסרת המסורת שני גביעי אופ"א, גביע ספרדי אחד, ומקום בליגת האלופות. בספרד כבר סיפרו שסוכנו של ראמוס נפגש לאחרונה עם נציגי טוטנהאם, אם כי ראמוס עצמו הכחיש את הדברים. "לראמוס יש חוזה לעונה נוספת עימנו", הגיבה סביליה לשמועות בווייט הארט ליין, "ואנו רוצים שהוא ימשיך בקבוצתנו". על אף תגובת הספרדים, כולנו יודעים שבכדורגל העולמי אין דבר שכסף לא יכול לפתור.

שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים הם מארק יוז והארי רדנאפ. יורגן קלינסמן, כוכב העבר של הקבוצה, הוא השם המועדף על האוהדים, אם כי הסיכוי כי אכן יגיע נמוך.

בינתיים מחפשת טוטנהאם חיזוק גם על כר הדשא, ובספרד מדווחים כי חואן רומן ריקלמה עשוי להצטרף למועדון הלונדוני בקרוב. סוכנו של השחקן, השייך לויאריאל אך לא צפוי לשחק בשורותיה עקב סכסוך עם מאמנו, סיפר לתקשורת הספרדית כי טוטנהאם היא אחת המתעניינות הרציניות בריקלמה, שישמח לפתוח פרק חדש בקריירה שלו באי הבריטי.

היינצה, בינתיים, נשאר באולד טראפורד

גבריאל היינצה יצטרך, ככל הנראה, לסבול בעונת 2007/08. הוועדעה המשפטית שדנה בעתירתו של הארגנטינאי פסקה היום (שלישי) כי הבלם ישחק העונה במנצ'סטר יונייטד, ולא יוכל לממש את רצונו, ולעבור לליברפול.

הוועדה שמונתה על ידי הפרמיירליג קבעה כי מסמך חתום על ידי מנכ"ל יונייטד, דייויד גיל, בו כתוב כי אלופת אנגליה מוכנה לשחרר את היינצה תמורת 6.8 מיליון ליש"ט, אינו מסמך בעל תוקף חוקי, ולא ניתן להסתמך עליו כעילה לשחרור השחקן.

מאז 1962, אז עבר פיל צ'יסנל מיונייטד לאנפילד, לא החליפו המועדונים שחקנים ביניהם, וככל הנראה המצב יימשך כך גם בעתיד הקרוב. היינצה טרם הגיב להחלטת הוועדה.

בינתיים, עסוקים באולד טראפורד בבעיות אחרות, ומטרידות לא פחות. השער הבודד אותו כבשה מנצ'סטר יונייטד בשלושת משחקי הליגה הראשונים שלה הבהיר ככל הנראה גם לאלכס פרגוסון שהשדים האדומים חייבים באופן דחוף להשיג קצת עזרה בחוד. מי שנמצא על פי הדיווחים בראש רשימת הקניות של פרגי הוא אובפימי מרטינס, חלוצה של ניוקאסל.

המגפייז הביעו התנגדות למכירתו של מרטינס, אבל מאמנו סם אלרדייס הודה לאחרונה כי במידה והכוכב הניגרי יקבל הצעה מקבוצה גדולה, הוא לא יעמוד בדרכו להתקדם מקצועית. ההערכה היא שהצעה בגובה 13 מיליון ליש"ט תספיק לניוקאסל על מנת לשחרר את מרטינס. גם ניקולס אנלקה נקשר על ידי מספר עיתונים ליונייטד, אם כי ספק אם הצרפתי המזדקן הוא התשובה לבעיית המחץ של האלופה.

אואן עשוי לפתוח במשחק מול גרמניה

אנדרו ג'ונסון, חלוצה בן ה-26 של נבחרת אנגליה, פצוע בברכו ולא יטול חלק במשחק הידידות מחר בוומבלי מול גרמניה. מאמן הנבחרת, סטיב מקלארן, רמז שייתכן שמייקל אואן יפתח בחוד כשאמר: "זה משחק אידיאלי עבורו לצבור קצת דקות".

פרנק למפארד צפוי לשחק למרות שבר באצבע ועל חסרונם במרכז ההגנה של ג'ונתן וודגייט, לדלי קינג, ריו פרדיננד וסול קמפבל צפויים לחפות מיקה ריצ'רדס או סטיבן טיילור.

עדכון ראשון: 12:44, 21/08/07
עדכון אחרון: 19:12, 21/08/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully