וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין תירוצים, צריך לנצח"

21.8.2007 / 8:07

המגרש לא מוכר, משחקים בחוץ, לאוקראינה שחקנים מוכשרים. יותם הלפרין יודע, עם המראת נבחרת ישראל, ששום קובלנה לא תעבור

נבחרת הכדורסל של ישראל המריאה הבוקר לאוקראינה, לקראת המשחק הלפני-אחרון שלה בשלב הראשון של טורניר ההזדמנות האחרונה מחר (רביעי, 19:00, ערוץ 1). לא צריך להיות פרופסור למתמטיקה כדי לדעת את המובן מאליו: ניצחון של הנבחרת, והיא יכולה להרשות לעצמה הפסד של עד 19 נקודות הפרש בבלגיה בשבת. הפסד - והמשחק מול הבלגים יהפוך לקרב קשה ושקול יותר, כשניצחון בלגי מינימלי ידיח אותנו (בהנחה שהבלגים יעברו את דנמרק).

המאמן, צביקה שרף, לא מזלזל ביריבה. "אנחנו נבחרת יותר טובה ואם נהיה רציניים ננצח, אבל האוקראינים יותר טובים ממה שאנחנו מייחסים להם. אנחנו צריכים להמשיך לשחק על חדירה ומסירה, פחות תרגילים מורכבים ועם מצ'אפים נכונים. צריכים לשחק את הכדורסל שלנו. אנחנו נמצאים בכושר טוב. סגנון המשחק באוקראינה יהיה אחר". שרף העדיף לא להגיב על פרשת ליאור אליהו.

יותם הלפרין יודע את הקשיים שיש בכל משחק חוץ, אבל לא בורח מאחריות. "זהו משחק חשוב אחרי שעברנו את כל משחקי הבית, ואנחנו יודעים שאם לא ננצח את המשחק הזה, לא עשינו כלום. אוקראינה היא נבחרת מוכשרת, אנחנו משחקים במגרש שאנחנו לא מכירים אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. אין תירוצים, צריך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully