וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק הולך לכלא

21.8.2007 / 0:45

כוכב אטלנטה הודה בהתעללות וארגון קרבות כלבים, לא ידועים פרטי עסקת הטיעון. מנכ"ל בליגה: "כשהוא יחזור, 20 קבוצות ירצו אותו"

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: בת גולן

סופו של פרנצ'ייז מכניס כסף. מייקל ויק, מכונת הרווחים הגדולה של ה-NFL, יבלה חודשים ספורים, אולי גם שנים, בכלא הפדרלי בארה"ב. זאת לאחר שהגיע ביום שני לעסקת טיעון עם התביעה במשפטו. ויק הואשם בהתעללות בכלבים, ארגון קרבות והמתתם בדרכים אכזריות.

ויק הגיע, כפי הנראה, לעסקת טיעון שבמסגרתה יופחת עונשו, שעלול במקסימום להגיע לשש שנים עם קנס של 350 אלף דולר. השימוע שלו ייערך ב-27 באוגוסט. סניגורו של ויק בילי מרטין הודיע בהצהרה: "ויק הודה ולקח אחריות בכל ההאשמות המיוחסות לו. מייקל רוצה להתנצל בפני כל מי שפגע בו בפרשיה הזו".

ה-NFL טרם הוציאה הודעה רשמית על הענשתו של ויק. "אנו עדיין שוקלים את צעדינו, ומגנים את המעשים ואת העובדה שמייקל ויק לא היה עקבי בגרסאותיו אלינו ואל הפאלקונס", נמסר. מבחינה מקצועית, מי שצפוי לפתוח כעת את העונה בעמדת הקוורטרבק של אטלנטה הוא ג'ואי הרינגטון, ששפר מזלו להישאר השחקן היחיד בעמדה הזו, בשלב זה. די ג'יי שוקלי, הקוורטרבק שנאבק עימו על חולצת הפותח, קרע את רצועות הברך, יעבור ניתוח וסיים את העונה.

מנכ"ל בליגה אמר על ויק: "למרות ההאשמות והכניסה הצפויה לכלא, 15-20 קבוצות ישמחו לצרף אותו כשיחזור לשחק. הוא עדיין צעיר יחסית. ראשי קבוצות יגידו "ש-PETA (ארגוני זכויות בעלי החיים - ד.ר.) יזדיינו, וגם יחסי הציבור הגרועים. זה השחקן הכי מוכשר בליגה בעשר השנים האחרונות, אני אקח אותו. הוא לא יהיה באטלנטה, אבל הוא כן יחזור לשחק פוטבול. תסמכו עליי". המנכ"ל ציין כי ויק עשוי לעשות הסבה ולשחק כרץ אחורי.

ואל תפיל את הסבון, מייק. סיונרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully