וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שיוצא, אני מרוצה

אריק רחמיאן

20.8.2007 / 22:10

עטר היה מבסוט ממשחק ה-0:0 של מכבי נתניה מול הפועל ת"א וגם לוזון לא התלונן. שטראובר: "הלוואי שכל משחק בארץ יהיה ברמה כזו"

ברני ארדוב

מכבי נתניה והפועל תל אביב נפרדו הערב ב-0:0 אחרי משחק מהנה, עם לא מעט הזדמנויות לשני הצדדים, בעיקר בחצי השעה האחרונה של המשחק. למרות הנקודה הבודדת בה זכתה כל קבוצה, בשני הצדדים לא נרשמה אכזבה.

שטראובר: "הלוואי שכל משחק בארץ יהיה כזה"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, אמר אחרי המשחק: "אני חושב שגם הפועל תל אביב הגיעו למצבים, גם אנחנו הגענו למצבים ובסך הכל היה משחק עם הרבה מצבים, משחק פתוח, משחק טוב. אני רוצה מאיך שהקבוצה נראית".

עטר התייחס גם לפרשת איתי שכטר, שזומן לנבחרת הצעירה שיצאה לטורניר ידידותי ולא שיחק הערב: "מאוד מרגיז כל מה שקרה סביב איתי. לא אהבתי את כל הסיטואציה אבל חבל לדבר על זה. בסך הכל זה מחזור ראשון בליגה. היו דקות טובות לנו, דקות טובות להפועל ואני מרוצה".

"היה משחק פתיחה יפה, למרות ה-0:0", אמר לירן שטראובר, שחגג את יום הולדתו ה-33 עם מספר עצירות מצוינות, "הקצב היה מהיר והיו הרבה אירועים. משחק כזה יכול ליפול לכאן או לכאן. שתי הקבוצות עשו משחק טוב והלוואי וכל משחק בארץ ישוחק בקצב כזה. נראנו הרבה יותר טוב התקפית ואני מקווה שבמשחק הבא יבואו גם שערים והכל יהיה יותר טוב.

"במחצית הראשונה שיחקנו טוב, במחצית שנייה קצת התעייפנו, אבל זה טבעי. עם התמיכה של הקהל שלנו, שאני מקווה שימלא את קריית אליעזר במשחק הגומלין מול אוניאו לייריה, אנחנו יכולים ומסוגלים לעשות את זה. באירופה צריך לשחק נכון, חכם ולפעמים על תוצאה".

קלמי סבן, שערך בכורת ליגה מחודשת אחרי העדרות של כמה שנים ממכבי נתניה, אמר: "אני חושב שלקראת סוף המשחק הגענו למצבים. גם הפועל הגיעה למספר הזדמנויות ויכלה להכריע את המשחק. בסך הכל היה משחק די שקול. צריך לזכור שזה משחק של תחילת עונה והחבר'ה לא מוחוברים מספיק. אני מאמין שבהמשך יהיה הרבה יותר טוב. צריך לזכור שאנחנו אחרי משחק קשה ביום חמישי, נחתנו בשבת בבוקר ולא הייתה לנו הכנה אופטימלית, אבל לא נורא, בהמשך יהיה טוב".

סבן התייחס גם הוא להעדרותו של איתי שכטר: "הוא שחקן מצוין אבל יש עוד שחקנים במכבי נתניה, הקבוצה זה לא רק שחקן אחד. בשבת הוא יהיה איתנו ויעזור לנו".

הוקדם הדיון בארועי שירוקי

גיא לוזון ראה את קבוצתו משחקת מצוין במשך חצי השעה האחרונה, אבל מחמיצה מספר הזדמנויות נהדרות. "היה כאן משחק מאוד קצבי", הסכים לוזון עם שטראובר ועטר, "שתי קבוצות ששיחקו בחמישי בגביע אופ"א נתנו כאן פייט רציני. שתי הקבוצות רצו לנצח. להזדמנויות הממשיות הגענו בשלהי המחצית השנייה. חבל שלא כבשנו, אבל נמשיך הלאה. היום רצנו, רצינו ודווקא במחצית השנייה הגענו למרבית ההזדמנויות שלנו. יש עוד מקום לשיפור".

הדיון באופ"א בעקבות התפרעות אוהדי הפועל תל אביב במשחק הקבוצה נגד שירוקי ברייג' הבוסנית הוקדם לתאריך ה-27 באוגוסט. המועד הראשוני שנקבע היה שישה בספטמבר, כך שייתכן כי הקדמת הדיון, שייערך לפני משחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני, משמעה כי האדומים יספגו עונש כבד. אופ"א הודיעה שגם שירוקי תעמוד לדין בגין זריקת אבוקות וחוסר ארגון.

גיא לוזון סירב להתייחס לפרשה אחרי המשחק בנתניה ואמר: "אנחנו מתעסקים בכדורגל, רק בצד המקצועי, וחבל להוציא אנרגיות על דברים שאינם בשליטתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully