וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה וארבייטמן שוקלים לפנות לבוררות

21.8.2007 / 0:59

בין הצדדים פער של 30 אלף דולר. לשחקן סעיף בחוזה לפיו אם לא תושג פשרה הבורר יקבע את מחירו. תמונתו של דירסאו תורד מהאתר הרשמי

הערב נפגש נציגו של שלומי ארבייטמן, עו"ד יוסי גייר, עם פרקליט מכבי חיפה, עו"ד אודי שוחוטוביץ', ודחה הצעה של 120 אלף דולר לעונה. ארבייטמן השתכר במחצית השניה של העונה שעברה, כלומר לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי, 60 אלף דולר.

גורמים בחיפה טענו כי נציגו של ארבייטמן דורש בשם השחקן כ-150 אלף דולר לעונה בסך הכל, סכום הכולל שכר ומענק חתימה. בחיפה הבהירו כי ישקלו האם להעלות את ההצעה. לארבייטמן יש חוזה לארבע שנים בחיפה והוא כבר עבר בבקרה התקציבית. כעת הצדדים אמורים להגיע לפשרה בנוגע לשכרו, משום שסעיף בחוזה מפנה את ההנהלה לעשות כן מדי עונה. אם הצדדים לא יגיעו לפשרה בפגישה הבאה, הם יפנו לבורר חיצוני שיקבע את שכרו.

האוהדים דרשו: תמונתו של דירסאו תוסר

אוהדי מכבי חיפה פנו בימים האחרונים להנהלת הקבוצה וביקשו להוריד את תמונתו של חאבייר דירסאו המופיעה בשער האתר. לדברי האוהדים, דירסאו כבר איננו חלק מהקבוצה ולכן יש להחליף אותה בתמונה של שחקן בית. בקבוצה החליטו להיענות לבקשתם ועוד השבוע היא תוחלף בתמונה של רפאלוב.

הקשר גוסטבו בוקולי עדיין מחכה להנהלת הקבוצה, שאמורה לדון בבקשתו לשדרג את החוזה שלו. יעקב שחר צפוי לאשר את בקשתו. גם החלוץ שלומי ארבייטמן עדיין מחכה לתשובה מהנהלת חיפה בנוגע לשדרוג חוזהו. לשחקן חוזה לארבע שנים נוספות בקבוצה, אבל אחד הסעיפים מורה להנהלה לדון בכל תחילת עונה מחדש בשכרו. ארבייטמן דורש 120 אלף דולר לעונה. בימים הקרובים צפויה ההנהלה להיפגש עם השחקן ונציגו, עו"ד יוסי גייר, על מנת לפתור את הסוגיה.

הקשר הברזילאי רנאטו עדיין חלוד והוא לא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. הצוות המקצועי התאים לו אתמול תוכנית עבודה.

עדכון ראשון: 20.8 18:53
עדכון אחרון: 21.8, 00:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully