וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ומכבי נתניה סיימו ב-0:0

20.8.2007 / 22:45

מכבי נתניה והפועל תל אביב נחתו מאירופה היישר למשחק ראש בראש לכבוד פתיחת הליגה, אבל למרות שהציגו משחק כדורגל טוב, חילקו את הנקודות עם 0:0

קובי בלדב סיפר לפני המשחק הערב (שני) בין מכבי נתניה להפועל תל אביב על ה"אצטדיון המדהים בלייריה שנבנה במיוחד ליורו 2004". אז אולי הקופסה היא המגרש הבית של מכבי נתניה, אבל אולי אחרי שהיא ביקרה באירופה גם היא תבין שהאצטדיון הזה הוא פשוט תעודת עניות לליגה הישראלית.

לפני שמדברים על המשחק שהיה הערב צריך לנזוף בכל מי שקשור למגרש הנוראי הזה ואנחנו מדברים אך ורק על הדשא. כדורגל אי אפשר לשחק שם. תשאלו את סבסטיאן רוזנטל, שפעם רץ ובעט על הדשא הירוק באייברוקס, והיום פיספס שער כמעט בטוח בגלל שהכדור קפץ לו לפני הרגל אחרי הכנה נהדרת של אוקוצ'ה. מכבי נתניה והפועל תל אביב שופעות שחקנים טכניים, אבל המסכנים הללו לא יכולים היו להעביר פס אחד מדויק.

בחזרה למשחק. מכבי נתניה והפועל תל אביב גיבשו את הסגל שלהן רק לאחרונה. אם הליגה הייתה נפתחת בעוד שבוע-שבועיים סביר להניח שלא היינו שומעים את גיא לוזון או את ראובן עטר מתלוננים. נתניה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, בעיקר בזכות העובדה שהיא פשוט ניסתה יותר, אבל בדקה ה-75 לשחקנים שלה נגמר האוויר.

הפועל תל אביב שיחקה בזהירות, הקפידה על עמידה נכונה בחלק האחורי ולא סיכנה מספיק את השער ב-60 הדקות הראשונות. ליאור אסולין נגע מעט מדי וברוך דגו היה היחיד שניסה לייצר משהו מדי פעם. אבדי הראה שבכל הנוגע לבעיטות מרחוק הוא ניחן בגנים ברזילאים למהדרין, אבל דווקא ההוצאה שלו, שגררה תגובה נזעמת שלו, פתחה את המשחק. חצי השעה האחרונה כבר הייתה אדומה, בעיקר בזכות כושר גופני עדיף, לצד העובדה שלפתע היו לה גם את ברוך דגו וגם את ראובן עובד היצירתיים על המגרש.

החלק ההתקפי של נתניה הוא ההוכחה שהעונה המוצלחת שלה לא הייתה מקרית, הפועל תל אביב הצטיידה בכמה משחקני הליגה הטובים ביותר בשנים האחרונות וכנראה ששתיהן ירוצו בצמרת העונה. הערב הן חילקו את הנקודות במה שעוד עשוי להפוך לקרב לוהט על מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 19: סבסטיאן רוזנטל שלח בעיטה חופשית טובה מ-18 מטרים, אניימה הדף.

דקה 25: אוקוצ'ה ניער את אנטבי באגף, והוציא רוחב לרוזנטל שבעט ממצב מצוין מעל המשקוף.

דקה 33: אנסומבו השאיר כדור לאבדי, שהפציץ מ-20 מטרים לפינה, שטראובר הדף.

דקה 63: אסולין בעט חזק מ-20 מטר למרכז השער, שטראובר הדף.

דקה 65: בן דיין הוריד כדור קרן בראש לאבי סטרול, אבל הבלם בעט מ-6 מטר מעל המשקוף.

דקה 67: פאביו ג'וניור הגביה מצוין משמאל, אסולין נגח ממצב מצוין מעל המשקוף.

דקה 70: דגו הרים כדור נפלא לרחבה, ג'וניור הגיע ובעט חזק מקרוב, אבל שטראובר קלט.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, סבסטיאן רוזנטל (אמייה טגה 73), זנו בונדאה (יחיאל צגאי 75), סטניסלב אנגולביץ', תמיר כהן, ג'ורג' בה (דלה ימפולסקי 76), אובודו אוקוצ'ה.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר, אבדי (ראובן עובד 59), ברוך דגו (טל חן 90), ליאור אסולין, עדי סבג (פאביו ג'וניור 58).

הטוב הרע והמכוער

הטוב: גיא לוזון, השתמש באבדי בעיקר ככלי טקטי אבל בדקה ה-59 החליט לעשות מעשה ולקחת סיכון. לוזון הכניס במקום הברזילאי את ראובן עובד ופתח את הפקק במרכז. כמות המצבים בשני הצדדים התעצמה בגדול מאותו חילוף, בעיקר מצבים אדומים.

הרע: ראובן עטר לימד את החוד המשולש שלו לנוע בצורה מצוינת, לא להפסיק לזוז והחלק ההתקפי שלו יביא לו עוד המון שערים ושמחה העונה. איך ג'ורג' בה מתלבש על זה? לא ברור. הענק מחוף השנהב סתם לקבוצה שלו את הרחבה ולא תרם כלום. לרדת על זרים אחרי משחק אחד זה טרנד מכוער, אבל בה הוכיח היום שהוא ראוי לזה.

מכוער: עזבו כבאיות, הוראות בטיחות, כניסות למגרש וכו'. המגרש בנתניה לא ראוי לליגת העל קודם כל בגלל משטח הדשא הנוראי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully