וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיוון אחד, ספרד בלבד

אורי שלו

20.8.2007 / 15:10

ברק יצחקי מחוזר בכל אירופה, אבל נוטה רק לכיוון הצעה מקבוצה בספרד. טוטו הרשים את ויטסה, גם יואב זיו עשוי לצאת לחו”ל

אסף שקד

"כשראיתי את מנצ'סטר יונייטד ומכבי חיפה מפסידות בסוף השבוע חששתי שמדובר במחזור של הפתעות", סיפר שמעון גרשון אתמול (ראשון) אחרי משחקה של בית"ר ירושלים מול בני יהודה. אבל על הדשא בטדי לא היו שום הפתעות. בית"ר ניצחה בקלות 0:3, ואותתה לליגה שהיא מוכנה לעונה החדשה.

חוזרים לעניינים

הסיפור המרכזי במשחק אתמול היה חזרתם לחיים של שני שחקנים סופר חשובים במערך הבית"ר - טוטו תמוז ומיכאל זנדברג. תמוז, ששבת מהבקעות מאז הצמד הענק לרשת מכבי חיפה בשנה שעברה, כבש שער מרהיב בדקה ה-12, ובקבוצה הביעו שביעות רצון מחזרתו לכושר. זנדברג שבר אף הוא בצורת הבקעות לא קצרה, ופתח את העונה עם שער, בדיוק כמו בעונה שעברה, וגם את זו שלפניה. מסורת זו מסורת. זנדברג, שכבר הוזכר כמועמד לחזרה לסגל הנבחרת למשחק מול אנגליה, התייחס לאחר המשחק לביקורות שהופנו כלפיו לאחרונה: "אני הולך בדרך שלי, גם כשאני לא בשיא הכושר".

הסיפור החם ביותר בקבוצה בתקופה הקרובה יהיה כמובן הסגל הגדול שעומד לרשותה של האלופה, והאופציות לדילולו. ברק יצחקי הוא השחקן המחוזר ביותר בבית"ר, וקבוצות מהליגה הבלגית וההולנדית מתעניינות בו, כשגם קבוצה ספרדית עומדת על הפרק. במידה ויזכה להצעה מספרד עשוי יצחקי לעזוב עוד לפני סגירת חלון ההעברות הנוכחי ב-31 באוגוסט. בסביבתו של השחקן אמרו היום כי למרות שהוא מאוד מעוניין לבדוק את האופציה האירופית, העובדה שתקופת ההכנה לעונה כבר חלפה גורמת לו להתלבטויות בקשר למעבר, כיוון שהוא מעדיף שלא להיזרק ישירות למערכה ללא הכנה מתאימה. יצחקי התייחס היום לספקולציות ואמר: "כרגע אין שום דבר מעשי, ואני כל כולי בבית"ר".

גם תמוז כבר סומן בפנקסים של סקאוטים מהליגות בבלגיה והולנד, אולם גם לגביו אין כרגע שום דבר מעשי. נציגים של ויטסה ארנהיים ההולנדית, בה משחק חיים מגרלשווילי, צפו בתמוז אתמול בטדי והתרשמו לטובה. מועמד נוסף ליציאה קרובה לאירופה הוא יואב זיו, שמושך התעניינות מכמה קבוצות באנגליה. ההחלטה לגבי השאלתם האפשרית של חן עזריאל ואלירן דנין, המחוזרים על ידי רבות מקבוצות ליגת העל, מוקפאת כרגע עד להתבהרות יתר סימני השאלה לגבי הסגל.

הראש כבר בהפועל תל אביב

הבוקר ערכו שחקני הקבוצה, ללא יצחקי, תמוז, שמעון גרשון, עידן טל, גל אלברמן ויואב זיו שנמצאים עם הנבחרת הלאומית, אימון שחרור קל. אריק בנאדו, שהיה אמור להצטרף אף הוא לנסיעת הנבחרת למינסק, נשאר בארץ לאחר שנפצע במשחק אמש. בנאדו יזכה למנוחה של מספר ימים, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא מול הפועל תל אביב ביום ראשון. כריסטיאן אלברז, שסבל היום ממתיחה קלה, לא התאמן אף הוא. עמית בן שושן המתאושש מפציעה כבר נכלל אתמול בסגל של הקבוצה, אם כי לא שותף. פצוע נוסף, תומר בן יוסף, יזדקק לזמן נוסף על מנת לחזור למגרשים.

בבית"ר הביעו חשש כי ריבוי השחקנים שהקבוצה שולחת לנבחרת יפגע בהכנות למשחק מול הפועל תל אביב, וציינו שבעונה שעברה התוצאות שהשיגה הקבוצה במשחקים שנערכו מיד לאחר משחקי הנבחרת לא היו טובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully