וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושעה השופט שהעניק את הפנדל לצ'לסי

20.8.2007 / 13:11

רוב סטיילס, ששריקתו המפוקפקת איפשרה לכחולים לחלץ נקודה באנפילד, הודה בטעותו. פרגוסון סירב להילחץ מההפסד בדרבי

אלכס פרגוסון מתעקש שמנצ'סטר יונייטד לא בפאניקה, אחרי ההפסד בדרבי לסיטי אתמול (1:0), שהציב את השדים האדומים עם שתי נקודות מתוך תשע אפשריות אחרי שלושה מחזורים. "ההופעה שלנו היתה נהדרת, שלטנו במשחק לחלוטין, אבל פגענו בעצמנו שלא ניצלנו את שלל המצבים אליהם הגענו", אמר פרגי. "ברגעים כאלה אנחנו צריכים להסתמך על הנסיון שלנו ולא להיגרר לתגובות מוגזמות. במשך השנים ידענו לצאת מבורות שחפרנו לעצמנו, וניאלץ לעשות זאת פעם נוספת. כעת המשחק מול טוטנהאם ביום ראשון הפך לחשוב מאוד עבורנו".

המאמן המנצח, סוון גוראן אריקסון, בחר בסיום לשבח את שחקניו על המאמץ שהשקיעו, ופסח על ההזדמנות לנגח את פרגוסון, שכזכור עשה לו לא מעט בעיות בימיו כמאמן נבחרת אנגליה. "הניצחון הזה יכול לעשות פלאים לביטחון שלנו, במיוחד עבור כל השחקנים החדשים", אמר אריקסון. "היה לנו קצת קשה במחצית השניה, אבל עמדנו נהדר מבחינה הגנתית. מכאן אנחנו שואפים להמשיך ולהיות הכי טובים שאנחנו מסוגלים להיות.

סטיילס ישלם את המחיר

בעוד שבארץ הקודש הסיפור המרכזי במפגש בין ליברפול לצ'לסי אתמול (1:1) היה הדרבי הישראלי שלא יצא אל הפועל בגלל התעקשותו המוזרה של רפא בניטז לדבוק בשיטת הרוטציה הקבועה שלו ולהשאיר את יוסי בניון מחוץ לסגל, באנגליה העדיפו להתמקד בשערוריית השיפוט הקטנה שיצרה שריקתו של השופט רוב סטיילס לפנדל לזכות צ'לסי, אחרי היתקלות קלה של פלורן מאלודה בסטיב פינאן, שהביאה למעידתו של הצרפתי של הכחולים ולשריקה לעבירה בתוך הרחבה.

היום (שני) הודיע איגוד השופטים של הפרמיירליג כי סטיילס יושעה מהמחזור הבא בגלל טעותו, וגם השופט עצמו הודה בטעותו. יו"ר איגוד השופטים, קית' האקט, סיפר כי "סטיילס צפה באירוע בוידאו והבין ששגה. אני כבר שלחתי באופן אישי הודעה לרפא בניטז עם התנצלותי על הטעות".

עוד לפני השעייתו של סטיילס, זעם סטיבן ג'רארד על השריקה שגנה לדעתו לליברפול שתי נקודות יקרות: "זו החלטה מאוד מאוד לא הוגנת". הקפטן האדום הפנה את האצבע המאשימה לעבר שחקני צ'לסי: "הם הפעילו המון לחץ על השופט, ובסופו של דבר הוא נשבר. אני מקווה שהוא יודה בטעות שלו".

מהעבר השני, דחה ז'וזה מוריניו את הטענות על התנהגות שחקניו: "השחקנים שלי תמימים וטהורים, אין בצ'לסי צוללנים. אם השופט רואה עבירה, זה פנדל". אמר הפורטוגלי. "ואם אנשים אומרים שלא היה פנדל, אני מבקש מהם לזכור את השער שנפסל לנו בחצי גמר ליגת האלופות לפני שנתיים מול ליברפול, כך כבר היו החלטות שיפוט שפגעו בנו באיצטדיון הזה ממש. לדעתי למיסטר סטיילס היה משחק חיובי".

כפי שניתן היה לצפות, בניטז לא נשאר אדיש לדבריו של מוריניו. "זאת לא הפעם הראשונה שצ'לסי עושה דברים שמוריניו טוען שהיא לא עושה. אבל אני מעדיף לא לדבר על זה. 45,000 אלף איש היו באיטצדיון ואף אחד מהם לא ראה שהיה פנדל. אני רוצה לכבד את השופטים, אבל לפעמים אתה פשוט לא יכול להבין למה הם עושים דברים מסוימים. אני לא מבין איך הוא יכול היה לעשות כזו טעות אחרי שעבדנו כל כך קשה? זה פשוט בלתי יאומן".

* על פי הדיווחים האחרונים באנגליה עומדת מידלסבורו לאבד את שירותיו של איגביני יעקובו בימים הקרובים, ככל הנראה לאברטון, והאדומים מריברסייד כבר מסמנים מטרת רכש רצינית במקומו של הניגרי, בדמותו של אפונסו אלבס. החלוץ הברזילאי הנהדר של הירנביין כבש אשתקד 34 שערים בליגה ההולנדית, והראה שהוא מוכן בהחלט לעשות את הקפיצה לאחת הליגות הבכירות ביבשת, ובורו הגישה לקבוצתו הצעה בסך 6.1 מיליון ליש"ט עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully