וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטנה שוב זועם

20.8.2007 / 9:27

הסיי יאנג של ה-AL טיגן שיא אישי של 17 חובטים בניצחון מינסוטה על טקסס. הפער בין היאנקיז לבוסטון שוב קטן לארבעה משחקים

מינסוטה - טקסס 0:1

ממש לא המשחק להתחיל אתו ביומיום, אלמלא ההופעה של יוהאן סנטנה - 17 סטרייקאאוטים ושתי חבטות חובה בלבד בשמונה אינינגים של עבודה. המספר הזה הוא הגבוה ביותר של סנטנה בקריירה, כשהשיא הקודם עמד על 14. קווין מילווד עם ההפסד למרות שבעה אינינגים ושלוש קטילות, שמירה לג'ו ניית'ן. מינסוטה רחוקה שישה משחקים מקליבלנד שבראש המזרח.


ניו יורק יאנקיז - דטרויט 3:9

ג'וני דיימון חבט להומר על ג'רמי בונדרמן המזעזע באינינג השישי, העלה את היאנקיז ליתרון 3:4 ואז עלה הבולפן המסריח של דטרויט, שאיפשר לווילסון בטמיט לחגוג. בטמיט חבט לדאבל מנקה בסיסים והיאנקיז הוסיפו חמש ריצות כדי לקחת שלושה מארבעת משחקי המפתח בסדרה, ולצמק את הפער מבוסטון לארבעה משחקים. צ'ין מינג וונג עם הניצחון, גם ג'ובה צ'מברליין, הלהיט החדש של הברונקס, שותף במשחק והיה חף מטעויות.


בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 3:1

ג'ו סונדרס היה עצום עם 7.2 אינינגים ושבע קטילות, פרנסיסקו רודריגז שמר מצוין והאיינג'לס חלקו את הסדרה עם הרד סוקס, כדי להשאיר את עצמם מעל סיאטל. ג'וליאן טבארז עם ההפסד, למרות שישה אינינגים סולידיים ברד סוקס.


טורונטו - בולטימור 2:3

הבלו ג'ייז שומרים על גחלת הפלייאוף, בזכות מהלך הגנתי מצוין של ג'ון מקדונלד וחבטת הקרבה של ארון היל באינינג העשירי. מקדונלד פסל את ג'יי אר האוס, שבטעות של רוקי פנה רחב מדי לאחר סינגל ולא הספיק לחזור לבסיס הראשון. משחק ענק של רוי האלאדיי עם תשעה וחמישה ושל ג'רמי גאת'רי עם שמונה ושישה, אבל את הניצחון קטף סקוט דאונס ועם ההפסד היה צ'אד בראדפורד. הומר לטרוי גלאוס מטורונטו.


טמפה ביי - קליבלנד 3:4

ג'ו בורובסקי עשה את מה שהוא יודע לעשות מצוין - לשבור שמירה בסטייל. אחרי שהאינדיאנס עלו ליתרון באינינג העשירי, בורובסקי איפשר לטמפה ביי להשוות מסינגל של קרל קרופורד עם שני שחקנים פסולים, ובאינינג ה-12 שבר ג'ואל גוזמן את השוויון. סקוט דוהמן עם הניצחון, בי ג'יי אפטון וקרלוס פניה עם הומר לטמפה ביי, רפאל פרז עם ההפסד.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 5:11

המארינרס מאוד רציניים בכוונותיהם. חוזה גיין חבט להומר והלביש חמישה ריביז, וסיאטל טאטאה את הסדרה כדי להשאר צמודה ליאנקיז בקרב על הויילד קארד. הומר גם לאדריאן בלטרה וניצחון לפליקס הרננדז, כשבצד השני חובט ג'וש פילדס להומר וג'ון גארלנד נוחל את ההפסד.


במשחק נוסף: אוקלנד - קנזס סיטי 1:6

טשיירה מפגיז

אטלנטה - אריזונה 2:6

אחרי שני משחקים חלומיים נעצרו הדיאמונדבקס, בשל מחבטו של מארק טשיירה, שהטיס שני כדורים מעבר לחומה, והזרוע של ג'ון סמולץ, שהגיש שמונה אינינגים שבמהלכם טיגן שיא עונתי של 12 חובטים. הומר גם ליונל אסקובר, הפסד ליוסמיירו פטיט.


וושינגטון - ניו יורק מטס 8:2

באינינג השמיני נפתח המשחק לרווחה, ומשוויון 2:2 קפצו המטס ליתרון 2:6. בתשיעי חבט קרלוס בלטראן להומר השני שלו במשחק, סיים עם ארבעה ריביז והיה האחראי ההתקפי הראשי לניצחון הרביעי ברציפות של אורלנדו הרננדז, שסגר שבעה אינינגים וטיגן ארבעה שחקנים. ג'ון ראוש עם ההפסד, ווילי מו פניה, שהועבר מבוסטון לפני סוף השבוע, חבט להומר ראשון במדי הנשיונלס.


מילווקי - סינסינטי 7:6

הברוורס ממש מתפרקים. חאווייר ולנטין חבט לדאבל מנצח באינינג השמיני, ומילווקי, שכבר הובילה במשחק 0:5, לא רק רואה את הפלייאוף מתרחק, היא גם קרובה למה שהיא מכירה הכי טוב ב-28 שנות קיומה - מאזן שלילי (כרגע - 61:63). ברנדון פיליפס ואדם דאן חבטו להומרים בסינסינטי, ביל בריי ניצח ודייויד וות'רס היה אחראי לשמירה. פרינס פילדר, ריאן בראון, ביל הול וג'יי ג'יי הארדי השתתפו בסלאג פסט בברוורס, אבל כריס קפואנו היה חלש מדי וסקוט ליינברינק איבד את הניצחון ועם הדאבל גרם להפסד.


סן דייגו - יוסטון 3:5

גרג מדוקס בן 41, אבל עדיין מסוגל לשמש כסטופר. מדוקס הגיש שישה אינינגים סולידיים וזכה בניצחון, תוך שהוא מונע סוויפ של האסטרוס. אדריאן גונזאלס חבט להומר וטרבור הופמן רשם את השמירה ה-31 העונה. מאט אלברס עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 3:4

הדודג'רס ממשיכים בקו ההתאוששות, והפער בינם לבין הדיאמונדבקס קטן לחמישה משחקים. לאחר שכבר איבדו יתרון 1:2 במעלה האינינג השמיני וספגו שתי ריצות, החזירו שחקניו של גריידי ליטל את היתרון עם סינגל בן שתי ריצות של רמון מרטינז. סקוט פרוקטור ששבר את השמירה אחראי לניצחון, טקאשי סאיטו עם שמירה מעולה שבה הכיש את כל הצד.


פיטסבורג - פילדלפיה 4:8

אומרים יש פראיירים בעולם, ולפראיירים האלה קוראים פילדלפיה. הפיליז כבר הובילו 0:4 ושייטו לניצחון, לפני שהתפרקו כללית עם שבע ריצות חובה באינינג השביעי. קייל לוהש היה מצוין שישה אינינגים, החל להסתבך והבולפן לא יכול היה לעצור את הדימום, כשג'יי סי רומרו סופג את ההפסד. פילדלפיה, כמיטב המסורת, נשברת ברגעי הסיום של העונה. שבעה אינינגים ועשרה טיגונים לאיאן סנל, שזכה בניצחון. הומר לג'ימי רולינס בפילדלפיה.


במשחק נוסף: פלורידה - סן פרנסיסקו 6:5. המשחק בין שיקגו קאבס לסט. לואיס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully