וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית ירי במסיבה של דשון סטיבנסון

20.8.2007 / 14:46

אדם בן 31 נורה ברגלו בביתו של גארד וושינגטון. מיאמי חושבת לצרף את ארטסט מסקרמנטו, תמורת יודוניס האסלם ועוד שחקנים

לאחר שחשבה לצרף את מייק ביבי, מיאמי היט מנסה להעביר לשורותיה שחקן אחר של סקרמנטו קינגס - רון ארטסט. על פי דיווחים מציעים ההיט לסקרמנטו טרייד שבמרכזו יעמוד יודוניס האסלם, יחד עם שחקנים נוספים. הבעיה של הקבוצה המזדקנת היא בהיעדרו של שחקן אמין מבחינה בריאותית, שייטול את המושכות לצד דווין וויד, ומבחינה מקצועית ארטסט בן ה-28 יכול לתת פיתרון. השאלה, כמובן, אם יעבור הפורוורד לפלורידה היא איך יתמודד עם הפיתויים של מיאמי ביץ', ובהתחשב בעברו השערורייתי, פאט ריילי יצטרך להחזיקו קצר.

ולעוד קצת צרות: וושינגטון האריכה את חוזהו של הפורוורד אנדרה בלאטש. החתימה עם השחקן בן ה-20 אמורה הייתה להתבצע כבר לפני שלושה שבועות, אבל השחקן נעצר ונאסר בשל שידול שוטרת סמויה לזנות.

שמח בפגרה

שחקני ה-NBA ממשיכים לעשות שמח בזמן הפגרה והלילה נרשמה תקרית נוספת בה מעורב נשק חם. קרטיס ראף, אדם בן 31, נורה ברגלו במהלך מסיבה שנערכה בביתו של שחקן הוושינגטון וויזארדס, דשון סטיבנסון, באורנג' קאונטי שבקליפורניה.

ממשרד השריף המקומי נמסר כי התקרית ארעה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני וכי ראף נהג בעצמו לבית חולים מקומי כדי לקבל טיפול. במסיבה נכחו מספר שחקני NBA ומסתבר שגם כלי נשק. עם זאת ראף סירב לשתף פעולה עם חוקרי המשטרה.

ממלאים פיהם מים

בסוף השבוע טען טים דונהי, שופט הכדורסל שהודה בהטיות משחקים, שעוד 20 אנשי מקצוע מעורבים במישרין או בעקיפין בהימורים. זאת לאחר שדייויד שטרן, קומישינר הליגה, טען כי מדובר במקרה בודד.

מה-NBA נמסר כי "לא קיבלנו את כל הנתונים ואין תגובה לעניין". על כל עובדי הליגה, ובכללם שופטים, חל איסור מוחלט לבקר בבתי קזינו או להיות מעורבים בכל עסק שיש בו קשר להימורים, ואפילו לא על כדורסל. גם עורך דינו של דונהי סירב להגיב להאשמות של מרשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully