וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף שיחרר את אליהו מאוקראינה

שגיא ניר

20.8.2007 / 12:02

טפירו וגרין שיכנעו את המאמן הלאומי לאפשר לאליהו להשתתף בחתונת אחיו: "הם הבטיחו לחפות על חסרונו". מזרחי יחליפו בסגל

ליאור אליהו לא ייסע עם הנבחרת לאוקראינה. יומיים אחרי שהודיע כי לא ישחרר את השחקן מהנסיעה, קיבל היום (שני) מאמן נבחרת ישראל צביקה שרף את בקשתו של השחקן, שיישאר בארץ וישתתף בחתונת אחיו. משה מזרחי, שטרם שיחק בקמפיין הנוכחי, יחליף אותו במשחק החשוב ביום רביעי באוקראינה (19:00).

"מאיר טפירו ויניב גרין ביקשו ממני ללכת לקראת אליהו", הסביר שרף. "הם הודיעו לי שהם יעשו מאמץ לחפות על חסרונו". אליהו פנה לפני מספר ימים למאמן, וביקש ממנו להחמיץ את המשחק על מנת להשתתף בחתונת אחיו. ביום חמישי הכחיש שרף את הפירסומים כאילו אישר לאליהו להישאר בארץ, ולאחר המשחק במוצאי שבת מול דנמרק אף נשמע נחרץ: "מבחינתי אליהו נוסע לאוקראינה".

בסיום אימון אתמול אמר שרף: "אני עומד על כך שליאור ייסע, וכנראה שזה ייסגר רק בשדה התעופה". אליהו עצמו, שזכה לתמיכת חבריו לנבחרת, אמר: "יהיה לי קשה לדעת שהנבחרת באוקראינה בלעדי, אבל יהיה לי קשה יותר להיות שם בזמן שאחי מתחתן". אליהו ייצא ביום חמישי לבלגיה, שם יחבור לנבחרת לקראת המשחק האחרון בבית המוקדם, במוצאי שבת ב-21:00 שעון ישראל.

אליהו הוא אחד השחקנים המשמעותיים של ישראל בקמפיין הנוכחי, בצוותא עם יותם הלפרין. בארבעת משחקי ההזדמנות האחרונה הוא לא ירד מ-14 נקודות (16.5 בממוצע), קטף 6.5 ריבאונדים ומסר 1.8 אסיסטים. המשחק באוקראינה חשוב מאוד לנבחרת, משום שהפסד בו יגרום לכך שניצחון בלגי בנקודה במשחק האחרון בשרלרואה ידיח את ישראל מהמשך הדרך לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully