וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחילת עונת הציד

עפרי בקר

20.8.2007 / 10:53

ליגת המכללות בפוטבול תצא לדרך בסוף השבוע הבא, ועפרי בקר כבר מאפס כוונות ומספר לנו בקצרה מי ומה יעמדו במוקד ב-2007

הקבוצות החזקות

1. USC

כשהולכים לבחור לפני פתיחת העונה אלו קבוצות נראות מועמדות לאליפות ישנם מספר פרמטרים שהם הם הקובעים ביותר: איכות הקוורטרבק, איכות ההגנה ולוח המשחקים. ג'ון דייויד בוטי נתן עונה טובה בשנה שעברה והשנה, כסיניור, יעלה כמנוסה יותר ועם שאיפות חזקות לסיים את חלקו ב-USC כמנצח גדול. בהגנה די הרבה שחקני מפתח מנוסים וטובים ממשיכים, כמו סוללת הליינבקרים קית' ריברס, בריאן קאשינג וקאלוקה מאיאבה, שצברו יחד בעונה שעברה 176 תאקלים. עוד ממשיכים בהגנת הטרוג'אנס אנשי ליין ההגנה סדריק אליס הגדול (6 פוט 2 אינץ', 305 פאונד), ופילי מואלה (6 פוט 5 אינץ', 295 פאונד) שיהוו מחסום לכל ראנינגבק יריב. בהגנה נגד המסירה טרל ת'ומאס יצטרך לקחת את העניינים בידיים (תרתי משמע), והוא מסוגל. לוח המשחקים מייעד ל-USC מפגשים מאתגרים בחוץ מול נבראסקה, נוטר דם ואורגון, אך מול כולם היא נראית פייבוריטית. תוסיפו לכל זה שהטרוג'אנס עשו את אחד הגיוסים הטובים ביותר מבין כל הקולג'ים השנה על פי כל הערכות המומחים, והנה לכם קבוצה שפחות מאליפות תהווה בשבילה אכזבה.


2. ווסט וירג'יניה

הראנינגבק סטיב סלייטון והקוורטרבק פאט ווייט שנתנו עונה מדהימה בשנה שעברה ממשיכים ויגיעו מנוסים יותר ועם יותר בטחון עצמי. הרסיבר דאריוס ריינו יצטרך לספק את הסחורה בתפישת מסירות כדי לחפות על עזיבתו של בראנדון מיילס. בהתקפה צפויים, אם כך, למאונטנירס חיים טובים. בהגנה הגרעין הטוב ממשיך בראשותם של הליינבקרים ריד וויליאמס ומארק מאגרו ואנשי הליין ג'ון הולמס וקיילן דייקס. לוח המשחקים של המאונטנירס נראה קל מתמיד, בעונה בה הם מארחים את לואיוויל. המכשול האמיתי היחיד פרט לכך הוא המשחק אצל ראטגרס המפתיעה ב 27 באוקטובר.


3. מישיגן

עם טריו ההתקפה האימתני ביותר בקולג' בדמותם של צ'אד הני (QB), מייק הארט (RB) וסופר מאריו מאנינגהאם (WR) ועם ג'ייק לונג שממשיך בליין ההתקפה, מישיגן נראית כמי שתשים עשרות רבות של נקודות על הלוח בכל משחק. מה יהיה בהגנה? זה כבר יותר ספקולטיבי לאחר עזיבתם של מצטיינים רבים. אומרים שהגיוס באן ארבור היה לא רע השנה, אך את זה עוד ייצטרכו הצעירים החדשים להוכיח. לוח המשחקים של הוולברינס מכיל 8 משחקי בית כולל פן סטייט ואוהיו סטייט ורק מוקש רציני וגדול אחד, בחוץ מול וויסקונסין ב 10 בנובמבר.


4. LSU

למרות עזיבתו של הנאמבר וואן פיק בדראפט, ג'מארקוס ראסל, הטייגרס נראים מצוין, מאט פלין, ממלא המקום בעמדת ההתקפה החשובה ביותר בפוטבול, נראה כמי שמסוגל לקחת את המושכות. יעזרו לו הרסיבר ארלי דוקט והראנינגבק ג'ייקוב הסטר המנוסים. בהגנה ממשיכים מצטיינים רבים ובלוח המשחקים אובורן ופלורידה מופיעות תחת הום גיימס. כל הסיבות לקוות להצלחה בבאטון רוז' לואיזיאנה.


5. טקסס

הקוורטרבק קולט מקקוי, שהיה פרשמן מדהים בעונה הראשונה שלו, יהיה סופומור עוד יותר טוב השנה. תוסיפו לו את הראנינגבק ג'מאל צ'ארלס והרסיבר לימאס סוויד המצוינים, וקבלתם טריו התקפה כמעט חזק כמו במישיגן. בהגנה ממשיכים הליינבקרים המצטיינים ראשאד בובינו וסקוט דרי, הדיפנסיב אנד בריאן אוראקפו והדיפנסיב תאקל רוי מילר שעשו מספרים די משכנעים בעונה שעברה. לוח המשחקים קבע שהלונגהורנס מארחים השנה את אוקלהומה, נבראסקה ו-TCU כך שאין להם מוקשים ממשיים על הפרק.

קבוצות נוספות שיכולות לאיים על הצמרת הגבוהה: האלופה פלורידה, וויסקונסין, אובורן, אוקלהומה, וירג'יניה טק ואוהיו סטייט.

הימור טרום עונתי על "הריקוד הגדול": מישיגן מול ווסט וירג'יניה.

על מי לשים עין?

שחקנים שמעניין לעקוב אחריהם:

1. דארן מקפאדן, הראנינגבק של ארקנסו, אולי המועמד מספר 1 להייזמן. 118 יארד למשחק ו 14 טצ'דאונס בריצה הוא השיג בעונת הג'וניור שלו. בעונת הסיניור הוא צפוי להתפוצץ.

2. סטיב סלייטון, הראנינגבק של ווסט וירג'יניה שהוזכר קודם לכן.

3. מייק הארט, הראנינגבק והלב של התקפתה המבטיחה של מישיגן.

4. ג'ימי קלאסן, הקוורטרבק החדש של נוטר דם שלדעת רוב המומחים הוא הפרשמן הטוב ביותר שגויס השנה בקולג'ים. הוא יצטרך להכנס לנעליים הגדולות שהשאיר אחריו בריידי קווין.

5. ג'ו מקנייט, הראנינגבק החדש של USC. לאחר שאימנואל מודי עזב, מישהו יצטרך לחדש את ימי רג'י בוש העליזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully