וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי על הבוקר

20.8.2007 / 0:56

זה מה שירגיש ברנד שוסטר כשיתעורר ויזכור איך החלוץ תפר לו ולריאל שלישייה בברנבאו, בדרך ל-3:5 ולזכייה של סביליה בסופר קאפ

רכש שמכש. ריאל מדריד לא מפסיקה לפשל. במשחקי האימון ובטורנירי ידידות זה עוד היה בסדר, אבל הליגה מתקרבת והערב היא כבר הפסידה תואר.

אמנם הסופר קאפ הוא גביע מאוד משני בספרד, אבל עשרות אלפי צופים שישבו בסנטיאגו ברנבאו היו שמחים לראות את הקבוצה שלהם מוחקת את הפיגור 1:0 מהמשחק הראשון מול סביליה, ומראה להם שהיא מוכנה לליגה. זה לא קרה. סביליה ניצחה 3:5, השלימה 3:6 בסיכום שני המשחקים וטיאטאה את ריאל מדרכה.

הקבוצה האנדלוסית ממשיכה לזכות בכל מה שהוא לא אליפות ואחרי שבשנתיים האחרונות הניפה פעמיים את גביע אופ"א וגם את הגביע הספרדי ואת הסופר קאפ האירופאי, השיגה עוד פילר לארון במשרדי הרמון סאנצ'ז פיחואן.

רנאטו הברזילאי כבש ראשון בדקה ה-17, אבל 7 דקות לאחר מכן הגיע הגול של המשחק, שער השוויון של רויסטון דרנתה, ששלח טיל אדיר מכ-30 מטרים למשקוף של אנדרס פאלופ ופנימה. את רנאטו זה לא הרשים בדרך לשני שלו (29) ופרדי קאנוטה כבש בפנדל כדי להעלות את קבוצתו ל-1:3. פאביו קנבארו צימק על סף המחצית בנגיחה, אבל במצב הזה עדיין הייתה צריכה ריאל שלושה שערים כדי לזכות בגביע.

סרחיו ראמוס קירב אותה לשם עם שער נגיחה בדקה ה-79, אבל סביליה הייתה בשלה והשער השביעי במשחק חדר דווקא לרשת של איקר קסיאס מרגליו של פרדי קאנוטה, 4 דקות מאוחר יותר. הצרפתי-מאלי השלים השפלה רבתי לאלופת ספרד ושלושער אישי עם כיבוש קל בדקה ה-90 אחרי בישול יפהפה של אלכסנדר קרז'אקוב וסגר ערב נפלא למחזיקת הגביע הספרדי וגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully