וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחלנו את הדרך לכל התארים"

אורי שלו

19.8.2007 / 23:10

מיכאל זנדברג כבר שכח מההדחה מאירופה ואחרי ה-0:3 על בני יהודה בליגה מאפס כוונות. שירזי: "הפער בין בית"ר לשאר הקבוצות גדול מדי"

אסף שקד

בית"ר ירושלים הביסה הערב ללא יותר מדי בעיות 0:3 את בני יהודה, ופתחה את העונה החדשה באותה מנגינה בה סיימה את הקודמת. כשמכבי תל אביב מפשלת באירופה, מכבי חיפה צולעת בליגה ואת הפועל תל אביב היא ניצחה בקלות יחסית בגביע הטוטו, נראה שהקבוצה מהבירה בדרך לאליפות שנייה ברציפות. "אני מקווה שכך זה יימשך, אבל זה לא יקרה ויהיה לנו פייט רציני", התייחס מאמן בית"ר, יצחק שום, לבעיות של היריבות, "אני מאמין שלכל הקבוצות יהיו תקופות פחות טובות בהן הן יפסידו והיריבות שלה ינצחו".

שום, היה מבסוט מהתוצאה, אבל קצת פחות מהיכולת: "אין יותר טוב מלהתחיל עם ניצחון ואם זה 0:3 אז אפילו יותר טוב, אף על פי שיש לנו הרבה מה לשפר מבחינת המשחק עצמו. היו דברים יותר טובים ודברים פחות טובים, אבל זה משחק ראשון. בבית"ר משחק ראשון אתה חייב לנצח, וטוב שהשחקנים עשו זאת. כל קבוצה שמשחקת נגדנו נותנת יותר כי אין לה מה להפסיד. אנחנו צריכים להיות רעבים לניצחון כל הזמן".

כשהתבקש להתייחס לעובדה שהחלוץ הברזילאי רומולו לא שותף, ענה המאמן: "רומולו לא שיחק כמו שעוד שחקנים לא שיחקו, יכול להיות שביום ראשון הבא, מול הפועל תל אביב, הוא כבר כן ישחק".

שירזי: "כן, בית"ר אלופה"

מיכאל זנדברג שוב היה אחד מהשחקנים הפחות בולטים של הקבוצה, אבל השער שלו הספיק בשביל להחזיר לו את החיוך לפנים. "ניסיתי לבעוט לשער", סיפר זנדברג על השער שכבש מזווית קשה, "עבדנו קשה מאוד על המגרש וידענו שאם ניתן להם לשחק זה יהיה מסוכן. הייתה מלחמה על כל כדור ואני חושב שזה המפתח. התחלנו היום דרך ואנחנו הולכים על כל התארים".

על הביקורת שנמתחה עליו בתקופה האחרונה אמר הקשר: "עברתי בשנים הלא מעטות שלי לא מעט רגעים יותר טובים ופחות טובים ואין לי שום בעיה עם שום ביקורת. יש לי קו מנחה ואני נשאר איתו. הגב שלי מספיק רחב בשביל לסחוב את כל מה שאומרים עלי".

בני יהודה אמנם הובסה, אבל יותר מכך נראתה מפוחדת. אחרי הכנה טובה ומבטיחה, ניצן שירזי היה מאוכזב: "נתנו לבית"ר כבוד גדול מדי. בשלב האחרון של המשחק עשינו מקסימום טעויות במינימום זמן, והתוצאה בהתאם.

"בית"ר היא הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל זה לא מנחם אותי. אני מסתכל על הקבוצה שלי, שהייתה צריכה להיות טובה יותר. היינו צריכים להוות יריב שקול וחזק למרות הקשיים שכרוכים במשחק מול בית"ר. אני רוצה לראות קבוצה יותר ראויה ויותר דומיננטית בשלבים הבאים של העונה. אני יכול להבטיח שבני יהודה תיראה הרבה יותר טוב בהמשך".

כשנשאל אם כבר אחרי המחזור הראשון אפשר להכתיר את בית"ר ירושלים לאלופת הליגה, ענה המאמן: "כן, אמרנו את זה כבר בעבר. הפער משאר הקבוצות מאוד גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully