וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך זכו בטורניר סינסינטי

19.8.2007 / 22:39

הישג ענק לצמד הישראלי, שניצח בגמר דרמטי 6:4, 3:6, 11:13 את הצמד הטוב בעולם, האחים בריאן. פדרר זכה ביחידים, הנין בטורונטו

שנה פושרת למדי עברה על אנדי רם ויוני ארליך עד כה, אבל הערב (ראשון) הם קטפו את התואר הראשון שלהם ב-2007, שאולי מהווה סימן אופטימי לבאות. רם וארליך התייצבו לגמר טורניר סינסינטי (סך פרסים של 2.45 מיליון דולר) מול הצמד ששולט בטניס הזוגות בשנים האחרונות - האחים מייק ובוב בריאן.

שני האמריקאים רגילים להניף את הגביע כמעט בכל טורניר אליו הם מגיעים, אבל הפעם חיכתה להם משימה קשה במיוחד. רם וארליך, שגברו על הבריאנים בטורניר המאסטרס האחרון בשנחאי, הפסידו את המערכה הראשונה 6:4, אבל לא נשברו וחזרו לניצחון 3:6 במערכה השניה. במערכה המכריעה, המשוחקת בשיטה של שובר שווין, עברה המטוטלת מצד לצד מספר פעמים, לפני שהצמד הישראלי התעלה ברגע הנכון וסגר את הסיפור עם 11:13 דרמטי, ותואר מתוק ויוקרתי.

הזכייה בטורניר הגדול, המהווה את ההכנה האולטימטיבית לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה שתצא לדרך בסוף החודש, תסייע לרם וארליך בדרכם להעפיל גם השנה לטורניר המאסטרס בשנחאי, ויש לקוות שהם ימשיכו בכושרם הנוכחי עד המפגש בגביע הדייויס מול נבחרת צ'ילה בחודש הבא.

בגמר טורניר היחידים לא נרשמה הפתעה דומה, כשהמדורג מספר אחד בעולם, בטורניר וככל הנראה גם בכל הזמנים, רוג'ר פדרר, גבר על ג'יימס בלייק 1:6, 4:6. פדרר, שנחל בגמר במונטריאול אכזבה גדולה מול נובאק דיוקוביץ', התאושש במהרה וזכה בטורניר מספר 50 בקריירה המופלאה שלו. אחרי שכל יתר המדורגים הבכירים בטורניר נשרו כבר בשלבי הפתיחה, נותר בלייק האמריקאי כמשוכה האחרונה של פדרר בדרך לתואר, והוא כאמור לא התגלה כמשוכה קשה במיוחד, ונכנע אחרי קצת יותר משעה בלבד.

* הנהלת איגוד הטניס אישרה היום את מינוי של שלמה גליקשטיין ליו"ר הוועדה המקצועית של האיגוד. גליקשטיין, מגדולי הטניסאים של ישראל, יעמוד בראשות הוועדה המקצועית עד לתום הקדנציה הנוכחית של ההנהלה, בעוד כשנה וחצי. יחד עם גליקשטיין נבחרו להנהלה עוד שישה חברים, כולם אנשי מקצוע: מנו זגורי, רוני קריגסמן, יובל חיגר, דדי יעקב, יורם ברון ורונן מורלי. בימים הקרובים תצורף לוועדה המקצועית חברה נוספת.

הנין זכתה בטורונטו

ז'סטין הנין לא עלתה על מגרש טניס מאז ווימבלדון עקב פציעה, אבל נדמה שההפוגה המאולצת עשתה לבלגית הקטנה רק טוב. הערב היא השלימה זכייה בטורניר טורונטו (סך פרסים של 1.34 מיליון דולר), הראשון בו השתתפה מאז חזרתה לפעילות. בדרכה אל התואר עמדה המדורגת שניה בטורניר ושלישית בעולם, ילנה יאנקוביץ', שלא התכוונה לשניה לעשות להנין חיים קלים.

הסרבית מתחה את המדורגת ראשונה בעולם במשך שעתיים ו-18 דקות, אבל בסיום היתה הנין גדולה על יריבתה, והשלימה ניצחון דחוק של 6:7, 5:7, והצהרת כוונות משמעותית לקראת היו.אס אופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully