וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לבית שמש יש אליפות

19.8.2007 / 22:18

הבלו סוקס ניצחו 0:3 את מודיעין מיראקל בגמר ליגת הבייסבול הישראלית, וזכו בתואר בזכות תשעה אינינגים של רפאל ברגסטרום

תל אביב, חיפה, ירושלים. בדרך כלל אנו רגילים שבישראל האלופה מגיעה מהערים הגדולות, אבל עכשיו יש לנו עיר נוספת שנכנסה למעגל התארים - בית שמש. זאת לאחר שהבלו סוקס ניצחו הערב (ראשון) את מודיעין מיראקל 0:3 וזכו בתואר בעונה הראשונה של הליגה, שנמשכה פחות מחודשיים.

רפאל ברגסטרום המצוין הגיש לעיני יותר מ-2,000 צופים במגרש ירקון בכפר הבפטיסטים בפתח תקוה, והיה מעולה. הגמר, בניגוד לשלבים האחרים של הליגה, נערך בשיטת המייג'ור ליג בארה"ב -תשעה אינינגים מלאים, זה לא הפריע לברגסטרום להיות כיבוי אורות, ולסגור את כל תשעת האינינגים, כשהוא מפגין דומיננטיות באינינגים המאוחרים, לאחר שהסתבך מעט במוקדמים. מולו עמד מקסימו נלסון, שהיה טוב בפני עצמו (שבעה אינינגים), שנוצח בגלל שתי חבטות הקרבה וסינגל אחד.

בסיום העניק הקומישינר של הליגה, דן קרצר, את הגביע לשחקני בית שמש, כשאת פרס ה-MVP קיבלו אלאדיו רודריגז, התופס המצוין של מודיעין, וגרג ריימונדו, שסיפק כוח ואת חבטות הקלאץ' בבית שמש. חואן פליסיאנו, המגיש הבכיר של הבלו סוקס שהעלה אותם לגמר עם ניצחון על נתניה, היה המגיש המצטיין של הטורניר.

"לשחקנים ולקהל הזה הגיע לשמוח"

הפסילה האחרונה שיצאה מזרועו של ברגסטרום הביאה עימה התפרצות יצרים של שחקני בית שמש, ששכבו דקות ארוכות על הדשא. הבלו סוקס הובילו את הטבלה מיום המשחקים הראשון שלהם, והפגינו דומיננטיות לכל אורך העונה. עם שניים מהמגישים הבכירים בליגה, פליסיאנו וברגסטרום, ועם מרכז הרכב שכלל את ריימונדו, ג'ייסון ריס וג'וני לופז, העליונות באה לידי ביטוי.

"אני מאושר, זה רגע גדול", אמר ברגסטרום בסיום. כמו רבים משחקני הליגה, גם הוא יהודי. "שמחתי להיות כאן, שמחתי לשחק כאן ואם יתאפשר לי להגיע לליגה הזו בשנה הבאה, אעשה את זה".

רון בלומברג, מאמן הבלו סוקס, היה מאושר. הוא לא הפסיק לחייך ולצעוק מאושר. "האמת היא שכל הקרדיט מגיע לשחקנים ולמאמן הבסיס השלישי שלי, אריק הולץ. הם עשו עבודה מדהימה, וגם הקהל שלנו. תראה את היציע הזה ואת המסירות. הגיע להם לשמוח". בלומברג אמר כי גם הוא ישמח בלב שלם לשוב לכאן בעונה הבאה.

מי שכמובן לא שמח כל כך היה ארט שמסקי, מאמן מודיעין. שמסקי, אדם חמור סבר גם כך, לקח את ההפסד קשה. "אני יכול להתווכח עד מחר אם הקבוצה הטובה יותר ניצחה. הם אולי היו טובים יותר היום, אבל הם לא היו צריכים להתמודד עם פציעות של החובטים הטובים ביותר שלהם (אדאלברטו פאולינו ואלאדיו רודריגז - ד.ר.), ומה שעשינו הוא בלתי ייאמן. ועדיין, אסור לקחת מהם קרדיט, זה ניצחון שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully