וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-הפועל ת"א: הדיון באופ"א הוקדם ל-27 באוגוסט

לי בוץ ואריק רחמיאן

18.8.2007 / 16:09

ייערך לפני משחק הגומלין. גם שירוקי תועמד לדין. בינתיים ינסו האדומים להתמקד בליגה. בנתניה זועמים על זימונו של שכטר לאולימפית

הדיון באופ"א בעקבות התפרעות אוהדי הפועל תל אביב במשחק הקבוצה נגד שירוקי ברייג' הבוסנית הוקדם לתאריך ה-27 באוגוסט. המועד הראשוני שנקבע היה שישה בספטמבר, כך שייתכן כי הקדמת הדיון, שייערך לפני משחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השני, משמעה כי האדומים יספגו עונש כבד. אופ"א הודיעה שגם שירוקי תעמוד לדין בגין זריקת אבוקות וחוסר ארגון.

חניכיו של לוזון ערכו אמש (ראשון) את האימון המסכם לקראת משחק פתיחת העונה שלה מול מכבי נתניה בקופסה, בצל אירועי המשחק מול שירוקי. האדומים ינסו לשים מאחוריהם את החששות מספיגת עונש הרחקה מגביע אופ"א בעקבות התפרעות האוהדים בבוסניה ויקוו לפתוח את העונה עם נצחון.

המאמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שפתח בגביע אופ"א, משמע שעדי סבג הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניור, שכשירותו למשחק מחר היתה מוטלת בספק, צפוי להיכלל בסגל ולקבל דקות משחק במהלך המחצית השנייה.

שוער המשנה גליל בן שאנן, שלא הצטרף לקבוצה בבוסניה, חזר הערב להתאמן לראשונה מאז שנפצע בברכו לפני יותר משבוע ימים, וערך אימוני ריצה קלים. בן שאנן לא צפוי להיכלל בסגל מחר, ועל ספסל המחליפים יישב שוער קבוצת הנוער, אריאל טליאס. קובי סוויסה, שנעדר אף הוא מהמשחק מול שירוקי בשל פציעה, ייעדר גם מהמשחק בקופסה, כמו גם יקיר לוסקי הצעיר, שחזר אל סגל המועדון אך עבר תאונת דרכים קלה בסוף השבוע ויקבל מנוחה מחר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר, אבדג'י, ברוך דגו, ליאור אסולין, עדי סבג.

"כנראה שגיא לוי רצה את שכטר מסיבות השמורות איתו"

מכבי נתניה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב. לפני האימון קיים המאמן ראובן עטר הרצאה טקטית במהלכה צפו השחקנים בקטעים ממשחקה של הפועל תל אביב מול שירוקי בשבוע שעבר. עטר התעכב במיוחד על החלק הקדמי של האדומים, והעיר לשחקני ההגנה שלו כיצד להיערך להתקפה של היריבה. עטר וחניכיו רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין. השחקנים והצוות המקצועי יודעים היטב שעל פי הססטיסטיקה לאורך השנים מתקשה הפועל תל אביב לחלץ ניצחונות בקופסה.

בנתניה עדיין לא נרגעו מהעובדה שמאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוי, זימן את החלוץ איתי שכטר לטורניר הידידות באוקראינה,
מה שיגרום לו להיעדר מהמשחק. גורם בקבוצה אמר היום: "כנראה שגיא לוי לא רצה לשחרר את שכטר מסיבות ששמורות איתו. הוא צריך ללמוד, מקשטן שנעתר לבקשה שלנו והסכים שדדי בן דיין ישחק מחר, ולאחר המשחק יטוס לבלארוס ויצטרף לנבחרת הבוגרת".

את מקומו של שכטר יתפוס חלוץ הרכש ג'ורג' בה, שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה. גם הקשר סטיסלב אנגולביץ' יערוך את הופעת הבכורה שלו, ויפתח במשחק במקומו של אלמוג כהן שיירד לספסל. אנגולביץ' אמר היום: "אני שמח ונרגש מאוד לקראת המשחק. אני יודע שהיריבה שלנו היא קבוצה טובה, אבל גם לנו יש קבוצה טובה ואנחנו מסוגלים להתמודד עם יריבות כאלה". בעמדת הבלם ימשיך עטר ככל הנראה עם גולן חרמון, שהציג יכולת מצוינת מול לייריה בשבוע שעבר, כשאבי סטרול ימתין להזדמנות מהספסל.

הקפטן לירן שטראובר יחגוג מחר יום הולדת 33, והוא ביקש היום מחבריו לקבוצה להעניק לו מתנת יום הולדת ולנצח את הפועל תל אביב. שטראובר אמר לקראת המשחק: "האוהדים שלנו יודעים שיש בנתניה קבוצה טובה גם השנה, וכל מי שהיה איתנו בפורטוגל נוכח לראות זאת שם. המשחק מול הפועל תל אביב, כמו כל משחק נגד קבוצות גדולות, אומר הכל עבור האוהדים, ואין אדם שרוצה יותר לפתוח מצוין את העונה".

לאחר שיחות שנערכו עם משטרת נתניה היום, הוחלט שהקבוצה תחתום על הזמנת עבודה עבור מאה שוטרים בלבד למשחק מחר, למרות שהתבקשה להזמין מאה וחמישים שוטרים. הסיכום בין הקבוצה להתאחדות לכדורגל הוא שחמישים השוטרים הנוספים יועברו לטיפולה של ההתאחדות, שככל הנראה גם תישא בנטל הכספי הכרוך בתוספת שהמשטרה דורשת. מחר ייפתחו הקופות כבר בשעה 17:30 בערב, והשערים ייפתחו בשעה 18:00, זאת על מנת למנוע דוחק בכניסות. בנתניה מצפים לאצטדיון מלא עד אפס מקום. משטרת נתניה, הנערכת אף היא למשחק, תסגור כבר בשעות הצהריים המוקדמות את כל הרחובות המובילים לאצטדיון.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, גולן חרמון, קלמי סבן, אמייה טגה, זנו בונדאה, סטניסלב אנגולביץ', תמיר כהן, ג'ורג' בה, עבודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully