וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים גברה 0:3 על בני יהודה

19.8.2007 / 22:50

בהילוך שני, בלי יותר מדי מאמץ, בית"ר ירושלים מחצה 0:3 את בני יהודה, בתחילת מה שנראה כדרכה הסלולה לאליפות שנייה ברציפות

שגיא שטראוס, אלירן דנין, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, עומרי אפק, אבירם ברוכיאן, מילובאן מירוסביץ', קובי מויאל, עמית בן שושן, חן עזריאל, רומולו.

לא, זה לא ההרכב שפתח הערב במשחק הניצחון של בית"ר ירושלים על בני יהודה 0:3, אבל ה-11 האלו היו יכולים להרכיב בסיס לקבוצת ליגה לא רעה בכלל, אולי כזו שתיאבק על האליפות. ככה נראה הספסל של בית"ר ירושלים וכאן בעצם כל הסיפור של האלופה, הרבה לפני שמדברים על דרק בואטנג, ששחקן כמוהו לא היה פה מעולם ועל כריסטיאן אלברז, שעולה בכמה דרגות על כל מגן ימני שאי פעם שיחק בליגה הישראלית.

בית"ר ירושלים תיקח העונה עוד אליפות. אין לה מתחרות ואם קבוצה טובה ואטרקטיבית כמו בני יהודה נראתה מול הצהובים-שחורים כמו האחיין בן ה-12 שבא לשחק כדורגל ביום שישי בשכונה עם החבר'ה הגדולים בפעם הראשונה, הרי שאין היום מי שיעיז להמר נגד הקבוצה החדשה של המדינה, שהיום שיחקה בריצה קלה.

בני יהודה החזיקה הערב 12 דקות עד שספגה מהשמאלית של טוטו תמוז. בדקה ה-62 זנדברג השחיל את השני וסגר את הסיפור, השער של אלברז 4 דקות לסיום היה הקינוח. ניצן שירזי בנה קבוצה מגניבה וסקסית, עם חוד מסקרן שכולל את משה ביטון וזו'זה דוארטה, שמסיים מערך שבמציאות של היום יכול להרשות לעצמו להיקרא התקפי.

הזהובים היו הראשונים שסגרו את הסגל שלהם בקיץ והשיגו תוצאות יפות בגביע הטוטו. הקהל מתעורר, האווירה מצוינת ומאבקים נגד הירידה לא יהיו שם העונה. בני יהודה אולי תשיג ניצחון מול מכבי או הפועל תל אביב, תביס איזו קבוצת תחתית ותכבוש הרבה שערים, אבל כל הסופרלטיבים האלו פשוט לא הספיקו לה הערב, בית"ר נמצאת בליגה אחרת.

אלי ארזי ומנחם נידם כבר יכולים להתקשר לעיריית ירושלים ולשריין לעצמם את גן סאקר לסביבות אמצע מאי. אליפות יחגגו שם בטוח, עם קצת מזל אולי גם דאבל.

מהלך המשחק

דקה 12: גול! בואטנג מסר פס מדוד בין חיימוביץ' והודז'יץ', טוטו תמוז השתלט, התקדם ושלח טיל ברגל שמאל פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 15: יצחקי העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, תמוז בעט החוצה.

דקה 23: בית"ר תפסה את בני יהודה לא מאורגנת מאחור, יואב זיו חדר במהירות לרחבה וסחט הדיפה לקרן מאיינוגבה.

דקה 33: קובאצ'ביץ' קיבל כדור כ-30 מטרים מהשער ושלח בעיטה שעלתה וירדה ישר למשקוף של קאלה.

דקה 43: תמוז השתלט על הכדור בתוך הרחבה ובעט חזק ושטוח, איינוגבה ירד היטב וקלט.

דקה 50: לוקמן נגח אחרי קרן, קאלה הדף לקרן.

דקה 60: ברק יצחקי קיבל כדור בפינה מגל אלברמן ושיחרר טיל לקורה החיצונית של איינגובה.

דקה 62: גול! זנדברג התקדם עם הכדור בצד שמאל ובעט מזוית קשה מ-18 מטרים פנימה. איינגובה, שהתחיל לצאת להגבהה, ראה את הכדור נכנס לו לשער. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 79: בלדוט בעט כדור חופשי יפה, שחלף כחצי מטר מעל המשקוף.

דקה 86: גול! כדור קרן פגע בכריסטיאן אלברז וחדר פנימה. 0:3 לבית"ר.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו (דוד אמסלם 36), יואב זיו, גל אלברמן (מילובאן מירוסביץ' 70), דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, טוטו תמוז (אבירם ברוכיאן 84).

בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם (אלי ביטון 57), הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן, עוז ראלי (תמיר כחלון 65), אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה (אלירן עטר 78).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - טוטו תמוז לא כבש הרבה זמן. מספיק זמן בשביל שיעשו עליו כתבות וישתמשו במילה "משבר". הערב הוא חזר להיות החלוץ החד והרעב שיעלה על כל זר שבית"ר תביא. תנו לו את ההזדמנות של טבז היום בדרבי של מנצ'סטר ויונייטד יוצאת עם נקודה.

הרע - דלה איינוגבה הוא שוער צבעוני, שכבר הספיק לסחוט כותרות והשוואות לוינסנט אניימה. אבל השוער הזה יעלה לבני יהודה בהרבה נקודות העונה ובעיקר בבעיות של דופק מהיר. שתי טעויות מטופשות היו לו הערב, אחת מהן הסתיימה עם כדור ברשת שלו. זינוקים יפים זה טוב, יפה וגם מציל מספיגות, אבל זה לא הכל חבוב. תראה קצת יציבות.


המכוער - השידור של המשחק, כמו שכבר התרגלנו בימי ראשון, התחיל 10 דקות לפני השריקה. בערך 7 מהן הוקדשו לפרסומות, שהן בדיוק מה שקיבלנו לאורך מירב המחצית. אחרי המשחק הי הופ, היישר למהדורת "היום שהיה". בלי טיפת צבע, בלי כתבה מעניינת לפני המשחק או במחצית. המשחקים של יום ראשון כבר הפכו מזמן לשעשועון מבחינת הערוצים המסחריים. מסחטות רייטינג כן, איכות ממש לא. משחק מרכזי הם קוראים לזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully