וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בישולים לטועמה בניצחון סטאנדרד

19.8.2007 / 17:43

הקשר הישראלי שיחק 74 דקות בניצחון 1:4 השלישי ברציפות של קבוצתו, הפעם מול סרקל ברוז'. 90 דקות למגרלשווילי בניצחון ויטסה

המחזור הראשון בליגה ההולנדית הושלם היום (ראשון), ושלוש המתמודדות על התואר מהעונה שעברה פתחו ברגל ימין עם שלוש נקודות. האלופה, פ.ס.ו איינדהובן, הזיעה לא מעט מול הראקלס לפני ששני שערים בדקות הסיום העניקו לה ניצחון 0:2.

אייאקס הפגיזה עם 1:8 מרשים על דה חראפשחאפ, בעזרת רביעייה של קלאס יאן הונטלאר, ואלקמאר עשתה את העבודה כבר אתמול עם 0:4 על ונלו. פיינורד הציגה לראווה את הרכש החדש שלה מבאיירן מינכן, רוי מקאי, שאף כבש בניצחון 0:3 על אוטרכט.

חיים מגרלשווילי ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי ויטסה ארנהיים, פתח בהרכב ושיחק 90 דקות מלאות בניצחון 1:2 על ספרטה רוטרדאם.

צמד בישולים וניצחון לטועמה

סלים טועמה שיחק הערב 74 דקות ובישל שני שערים בניצחון 1:4 של סטאנדרד ליאז' על סרקל ברוז'. לסטאנדרד היה זה ניצחונה השלישי מתוך שלושה משחקים בתוצאה של 1:4 והיא נהנית ממאזן מושלם, כמו גנט וקלאב ברוז'.

דיומרסי מ'בוקאני, שכבש גם בגביע אופ"א ביום חמישי, הבקיע היום צמד בדקות 2 ו-44. את שני השערים האחרים בישל טועמה, הראשון בכדור קרן למרואן פלאיני (23) והשני במסירת עקב לאקסל ויטסל (56). אולג לאחצ'וק כבש לזכות סרקל בדקה ה-38. לינק לשערים בתחתית העמוד.

* פיני בלילי שיחק 64 דקות בניצחון סיבאספור 1:2 על בויוקשייר מאיסטנבול.

* רוברטו קולאוטי לא שותף ב-0:0 הביתי של בורוסיה מנשגלדבאך מול אופנהיים בליגה הגרמנית השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully