וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי יחמיץ את אליפות העולם

19.8.2007 / 16:08

מה שהיה ידוע וברור הפך לרשמי. הג'ודוקא שנפצע במרפקו לא ישתתף בתחרות בברזיל. קואז: "הוא ישתתף באולימפיאדה ויעמוד על הפודיום"

מה שהיה ידוע הפך היום (ראשון) לרשמי. אריק זאבי, הג'ודוקא הבכיר של ישראל, לא ישתתף באליפות העולם, שתיערך בעוד כשלושה שבועות בחודש ספטמבר בברזיל.

כזכור, במהלך מחנה האימונים האחרון, שהיווה הכנה לקראת אליפות העולם ונערך בבראונשוויג, גרמניה, נפצע זאבי במרפקו כשנאבק ביריב אזרי. יו"ר איגוד הג'ודו אדי קואז אישר את הידיעה, אבל למרות הפציעה הוא מלא תקווה: "אריק יחזור לאחר הפציעה, ישתתף באולימפיאדה וגם יעמוד על הפודיום".

זאבי בן ה-30 נחשב לאחד מהג'ודוקאים הטובים בעולם. הוא זכה שלוש פעמים באליפות אירופה ובמדליית ארד באולימפיאדת אתונה, אבל עם אליפויות העולם הוא לא מצליח להסתדר. בדרך כלל בגלל חוסר מזל. רק פעם אחת סיים על הפודיום, ב-2001 כשזכה במדליית הכסף, אולם גם אז עשה זאת במשקל פתוח, אחרי שהפסיד בקרב השני במשקל שלו (עד 100 ק"ג) ומרוב כעס החליט להתחרות מול יריבים כבדים ממנו. ב-1999 הוא לא התייצב לקרב על הארד מול ניקולאס גיל הקנדי בגלל פציעה, ולפני שנתיים נפצע בכתפו חודש לפני אליפות העולם בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully