וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חוזרת לקרקע

19.8.2007 / 15:19

רן בן שמעון מיהר לצנן את התלהבות השחקנים אחרי ה-0:3 הגדול על מכבי הרצליה. שחקנים בקבוצה מרוצים: "היה צריך להיגמר 0:5"

אם מישהו חשב שבהפועל עירוני קרית שמונה ייכנסו לאופוריה לאחר הניצחון הגדול 0:3 על מכבי הרצליה, שמעמיד את הקבוצה במקום הראשון בטבלה, הוא טעה. "שמחנו חצי שעה, אולי שעה ואז רן בן שמעון החזיר אותנו לקרקע", אומר שחקן בקבוצה, "אנחנו חושבים על המחזור הבא, יש לנו משחק קשה בסכנין בשבוע הבא, ואנחנו בינתיים צריכים לחשוב רק על איך לאגור נקודות".

ולמרות המשמעת והרצינות של בן שמעון והשחקנים, יש כאלה שעדיין לא נמחק להם החיוך מהפנים. "ניצחנו 0:3 אבל היה צריך להיגמר 0:5. האמת היא שלא האמנו שנפתח ככה עם תוצאה כזאת, זה נותן יותר חשק להמשך".

שביט אלימלך גילה יכולת בינונית, אבל בקבוצה לא חוששים. "גם אם שביט לא בשיאו", אמר גורם במועדון, "הוא נותן המון שקט להגנה. השחקנים משחקים סביבו עם המון ביטחון. נכון שהיו לו בעיות בכדורי הגובה, אבל אסור לשכוח שהוא היה פצוע בשבוע שעבר ועשינו הרבה מאמצים להכשיר אותו".

כ-700 מנויים נמכרו עד כה, ובקבוצה מקווים שהניצחון על מכבי הרצליה ידרבן את האוהדים. "בשבת לא נמכרו כל הכרטיסים כי הקופות לא נפתחו, כפי שפרסמנו כל השבוע", אמר הדובר, עדי פרג', "אבל יש ביקוש ער ואנחנו מאמינים שבמשחק הבית הבא המגרש יהיה מלא".

שחרורו של החלוץ פיטר אופריקויה הגנאי הגיע לקרית שמונה, והשחקן צפוי להצטרף רשמית. מחר ב-17:00 תערוך קרית שמונה משחק אימון מול הפועל נצרת עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully