וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: "לצפות בריברי זו חוויה"

19.8.2007 / 14:14

מאמן באיירן מינכן התמוגג מההצגה של הצרפתי ושות' ב-0:4 על ורדר ברמן. גם הקשר מאושר: "מרגיש מצוין במינכן. כאן אני יכול להיות מי שאני"

באיירן מינכן בשמיים. הבווארים דרסו והיכו אמש (שבת) את ורדר ברמן ללא רחם 0:4 בווסרשטאדיון. אחרי שנבנתה הקבוצה בכ-70 מיליון יורו כל שנותר להיצפלד במצב כזה הוא לשמור את שחקניו מחוברים למציאות: "אופוריה זה דבר טוב, אבל אנחנו חייבים להישאר על הקרקע", אמר המאמן.

היצפלד הגיע באמצע העונה שעברה והחליף את פליקס מגאת' בתפקיד. הוא לא הצליח להושיע, אבל הקיץ הוא עשה מהפכה. למרות ההתקפה הקטלנית שהוא בנה (טוני וקלוסה) הוא סומך ידיו רבות על ההגנה: "הדבר המרכזי הוא שעשינו הגנה מצוינת. במחצית השנייה לא נתנו לברמן להציג את משחקם הרגיל".

חרף הניסיונות להישאר צנוע, לא נשאר היצפלד אדיש נוכח הקשר הצרפתי שלו פרנק ריברי: "לצפות בו זה חוויה. היה לנו הרבה מזל שהוא הגיע אלינו. הוא מתאים מאוד מבחינה טכנית".

הצרפתי הבינלאומי עצמו, שהגיע ממארסיי, גם מתמוגג: "אני מרגיש מצוין במינכן. כאן אני יכול להיות מי שאני. יש לי חיבור מצוין עם הקהל".

מן העבר השני של המתרס יודעים שהשנה יהיה קשה מאוד להדביק את באיירן במירוץ לאליפות. מאמן הירוקים תומאס שאף אמר: "לא היינו יכולים במשחק הזה לעשות משהו יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully