וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריזונה ממשיכה להגיש הצגות

19.8.2007 / 13:20

אחרי ברנדון ווב נכנס מייכה אווינגס לאור הזרקורים, עם שני הומרים וניצחון על אטלנטה. ניצחון דרמטי לרד סוקס על האיינג'לס

אטלנטה - אריזונה 12:6

את זה שאריזונה לוהטת כולם יודעים. גם העובדה שהמגישים שלה טובים מוכרת, אבל אף אחד לא הכיר את הטאלנט שיש למגישי הדיאמונדבקס עם המחבט. מייכה אווינגס, בעונתו הראשונה בליגה, הגיש שבעה אינינגים וחישמל שבעה חובטים, כשאת עיקר העבודה הוא עושה עם האלה - שני הומרים ושישה ריביז עם ארבע חבטות בחמישה מעמדי צלחת. שיא ה-MLB להכנסות רצים למגיש עומד על תשעה. גם סטיבן דרו חבט להומר באריזונה, כשבאטלנטה עשו זאת ג'ף פרנקור פעמיים ושני הג'ונסים, צ'יפר ואנדרו. באדי קרלייל הוא המגיש המפסיד.


סן דייגו - יוסטון 3:2

הדיאמונדבקס בוודאי לא יכולים להתלונן גם על ההפסד של הפאדרס, שהרחיק את שתי הקבוצות לכדי חמישה משחקים ומקדם את הנחשים בעוד צעד לפלייאוף. רוי אוסוולט נפצע אחרי 4.2 אינינגים ונטש, כשהוא לא זוכה בנצחונו השישי ברציפות, ומי שעשה זאת במקומו היה דייב בורקובסקי. גם החובט קרלוס לי יצא בעקבות פציעה בירך. בראד לידג' עם השמירה, ג'סטין ג'רמאנו עם ההפסד.


וושינגטון - ניו יורק מטס 7:4

בלי פאדיחות ובלי בעיות ניצחו המטס את הנשיונאלס, כשלואיס קסטיו, שחובט בערך להומר בממוצע לעונה, הנפיק את השנתית שלו. ההפסדים של אטלנטה ופילדלפיה גרמו למטס להתרווח במקום הראשון במרכז, כשאוליבר פרז מנצח ובילי וגנר מספק את השמירה. ג'ון לנאן עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 7:4

כפי שזה נראה כרגע, הרוקיז יהיו בספטמבר האלטרנטיבה לאריזונה. אחרי 14 אינינגים שבר מאט הולידיי שוויון 4:4, לאחר שלוס אנג'לס עמלה קשות על קאמבק באינינג השמיני והשוותה מפיגור 4:2. קורי סאליבן חבט להומר הראשון העונה, מאט הרג'ס זכה בניצחון ומנואל קורפאס בשמירה. הומר למאט קמפ בלוס אנג'לס, הפסד לרוברטו הרננדז.


פיטסבורג - פילדלפיה 6:11

ההפסד של הפיליז מרחיק אותם לכדי ארבעה משחקים מהמטס, כשפרדי סאנצ'ז חובט להומר וג'יימי מוייר הותיק נכנע בהופעה לא טובה של שבע ריצות חובה. הומרים לפאט ברל ולג'ייסון וורת' בפילי לא עזרו, כשפול מאהולם זוכה בניצחון למרות שבעה אינינגים לא משכנעים.


פלורידה - סן פרנסיסקו 4:3

בארי בונדס חבט להומר ה-760 בקריירה, וזה בערך הדבר המעניין ביותר מסדרת הגארבג' הזו. הנלי רמירז ומייק ג'ייקובס עם הומר לפלורידה, מאט קיין עם הניצחון, המנופה ההולנדי של ואן באסטן, ריק ואן דן הרק, עם ההפסד, בראד הנסי עם השמירה.


שיקגו קאבס - סט. לואיס 3:5

הקאביז ממשיכים לברוח לקרדינלס, שכבר התקרבו ביום שישי כדי שני משחקים מהם. דאריל וורד חבט לגראנד סלאם באינינג השלישי על אנתוני רייס, כשבאינינג הזה רושמת שיקגו את כל חמש ריצותיה. שון מרשל זכה בניצחון, ריאן דמפסטר בשמירה. סט. לואיס ניסתה לחזור עם הומרים של אלברט פוחולס, חואן אנקרנסיון וברנדן ריאן אבל מוצאת עצמה בפיגור של ארבעה משחקים מהקאביז.


מילווקי - סינסינטי 4:8

סופסוף ניצחון לברוורס המדשדשים, שהצליחו לקטוע רצף של חמישה הפסדים עם הומרים של ג'ף ג'נקינס ושל גייב גרוס, ויכולת טובה של קלאודיו ורגאס בהגשה. הפסד של אליזארדו רמירז.

מה קרה לוויבר?

בוסטון - איינג'לס 5:10

זה אולי נראה ונשמע כמו ניצחון קל לבוסטון, אבל אלמלא התפרקות של ג'רד וויבר באינינג החמישי, האיינג'לס היו יוצאים כשידם על העליונה. וויבר נכנס לאינינג ביתרון 0:5 על קורט שילינג, אבל הרשה גראנד סלאם לדייויד אורטיז, בוסטון הוסיפה שתי ריצות ויצאה מחוזקת עם יתרון 5:6. באינינג השמיני רשמו הרד סוקס עוד ארבע ריצות, ושמרו על פער בן חמישה משחקים מהיאנקיז. שון פיגינס וולאדימיר גררו עם הומרים לאנהיים, שילינג עם ניצחון די מבחיל בקנה המידה שלו (שישה אינינגים, חמש ריצות חובה), 4.1 אינינגים והפסד לוויבר.


ניו יורק יאנקיז - דטרויט 2:5

רוג'ר קלמנס הגיש שישה ושמונה, ונעזר בהומר בן שתי ריצות של בובי אבריו באינינג שישי בן ארבע ריצות, שהפך פיגור 2:1 ליתרון 2:5 ולניצחון. הומרים גם לחורחה פוסאדה מניו יורק ולקמרון מייבין הצעיר, בהומר בכורה בקריירה. מריאנו ריברה שמר, צ'אד דרבין עם ההפסד.


טורונטו - בולטימור 5:3

סטיב טראקסל זכה בניצחון הראשון שלו מאז ה-8 ביוני, כשהגיש 6.2 אינינגים ונעזר בשמירה של דני באעז ובהומר של ג'יי אר האוס. הפסד לג'סי ליץ', הומר למאט סטיירס.


טמפה ביי - קליבלנד 8:1

דטרויט מפסידה? מבחינת קליבלנד אין בעיה. ג'ייק ווסטברוק ממשיך בכושר הטוב אליו נכנס לאחרונה, הגיש שבעה וחישמל ארבעה ונעזר בהומרים של גריידי סיזמור ואסדרובל קבררה (להלן: קבררה האצטרובל). ג'ייסון האמל עם ההפסד, כשהאינדיאנס פותחים פער של 1.5 משחקים על דטרויט.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 5:7

יה-בה-יה, המארינרס תותחים. ג'ף וויבר זכה בניצחון חמישי העונה אחרי 7.2 אינינגים סולידיים (ארבע ריצות חובה), ג'יי ג'יי פאץ, מי אם לא הוא, שמר וסיאטל הנחילה לשיקגו הפסד שביעי ברציפות. ג'ים תומה חבט פעמיים להומר, איי ג'יי פיירזינסקי הוסיף אחד והשניים לא הצליחו לחלץ את ג'ון דאנקס והגרביים מהפסד.


מינסוטה - טקסס 5:0

יום גדול למרלון בירד, עם הומר וארבעה ריביז, כשג'רוד סלטלמאקיה יורה בין העמודים זה היום השני ברציפות. קמרון לואו עם הניצחון, בוף בונסר הגרוע עם ההפסד.


במשחק נוסף: אוקלנד - קנזס סיטי 7:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully