וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוון הכין שיפודי פרגי

19.8.2007 / 18:19

מנצ'סטר סיטי הדהימה את היונייטד בדרבי עם 0:1, ושמרה על מאזן מושלם. צ'לסי וליברפול נפרדו ב-1:1, בן חיים שיחק 90 דקות

אחר צהריים עמוס של כדורגל קיבלנו היום (ראשון) באנגליה, כשכל ארבע המועמדות העיקריות לאליפות הפרמיירליג השלימו את תמונת המחזור השלישי.

המנה הראשונה לא הניבה אמנם הרבה שערים, אבל הייתה מצוינת עם כדורגל חזק בדרבי החם של מנצ'סטר עת הסיטי אירחו את היונייטד. בימים כתיקונם דרבי כזה מזמן היה צבוע אדום, אלא שכעת זהו נראה כזמן התכול. הסיטיזנס השיגו ניצחון 0:1 יוקרתי, ושומרים על מאזן מושלם (תשע נקודות מתשע אפשריות) ושער נקי, בינתיים.

בהמשך איבדה ארסנל נקודות ראשונות העונה כשסיימה ב-1:1 במשחק החוץ שלה בבלקבורן, ואז הגיעה המנה העיקרית, במפגש המסקרן בין ליברפול לצ'לסי באנפילד. בגזרת הישראלים, הושאר יוסי בניון מחוץ לסגל של האדומים, בעוד שטל בן חיים המשיך לקבל אשראי ממוריניו ושיחק 90 דקות לצידו של ג'ון טרי במרכז ההגנה של צ'לסי. ליברפול הוליכה משער של פרננדו טורס, לפני שפנדל מפוקפק של למפארד שלח את שתי הקבוצות הביתה עם נקודה כל אחת.

מהפך בעיר?

סוון גוראן אריקסון הגיע בקיץ על מנת לבנות קבוצה במנצ'סטר סיטי שתוכל אולי, במעט לערער על ההגמוניה האדומה בעיר ובממלכה. אמנם מסורת ארוכה כמו של היונייטד אי אפשר לשבור ברגע, כמובן, אלא שהתכולים מאמינים והיום סומן וי על שלב נוסף בתוכנית.

הסיטי אירחה ב"סיטי אוף מנצ'סטר סטדיום" את היריבה העירונית הכל כך שנואה מן הצד השני של העיר כשהיא מושלמת עם שני ניצחונות משני משחקים, בעוד חניכיו של פרגוסון השיגו רק שתי תוצאות תיקו.

המחצית הראשונה הייתה יחסית בשליטת היונייטד, אלא שהם לא השכילו לעשות את המתבקש במשחק - פוט דה בול אינ דה נט. בדקה ה-31 ג'ובאני שלח בעיטה חזקה מכ-25 מטרים, הכדור שיפשף את נמניה וידיץ', בלם היונייטד, וחדר לפינה של ואן דר סאר, שהיה קצר מלהושיע. בדקה ה-60 קיבל טבס הזדמנות פז להשוות אחרי רוחב של גיגסי, הכדור חמק סנטימטרים בודדים מהקורה. האלופה המשיכה ללחוץ, אבל לא הצליחה להגיע להזדמנויות של ממש. בדקה ה-90 טבס נגח משני מטרים אחרי הרמת קרן, הוא היה בטוח שהכדור נכנס, אבל הוא בעצם טס לקהל.

לשוער הדני הענק שפרש פטר שמייכל הייתה היום דילמה קשה, שכן שנים רבות ויפות הוא עבר ביונייטד. מצד שני בנו, קספר, עומד בשער הסיטי. סביר להניח כי פטר הגדול שמח על העובדה כי שער בנו נשאר נקי בדרבי הגדול. הסיטי ממשיכים לשמור על שער נקי זה 270 דקות.

אמנם רק שלושה מחזורים עברו, אבל הבעיה הקשה של פרגוסון היא בחוד שלו. אין לו סקורר טבעי שיעשה את מה שנראה כה פשוט, אבל בעצם כל כך קשה - לשים הכדור ברשת, וכשרוני פצוע, רונאלדו מושעה וטבס לא מפוקס, לאלופה יש בטור הזכות רק שער אחד ושתי נקודות.

ליברפול - צ'לסי 1:1

צ'לסי הגיעה לאנפילד אחרי שני ניצחונות ליגה ומאזן מושלם, בעוד ליברפול שיחקה משחק אחד בלבד בגלל נסיעתה לטולוז. אוהדי ליברפול זינקו לשמיים בדקה ה-16, כשהקפטן סטיבן ג'רארד שלח כדור עומק נהדר מקו מחצית המגרש לעבר פרננדו טורס, שמצא את עצמו באחד על אחד מול טל בן חיים, עבר את הבלם הישראלי בקלות ובעט לרשת של צ'ך.

כל הנסיונות של האדומים להגדיל את התוצאה עלו בתוהו, ובדקה ה-62 זכתה צ'לסי לשוויון המיוחל. סטיב פינאן התנגש קלות בפלורן מאלודה, מה שהספיק עבור השופט על מנת להצביע על הנקודה הלבנה. פרנק למפארד לא התבלבל, הכניע את פפה ריינה, וסידר למחזיקת הגביע תוצאה מספקת בהחלט.

בלקבורן - ארסנל 1:1

התותחנים פספסו הזדמנות להגדיל את הפער מהשדים האדומים המדרדרים, וחילצו נקודה בלבד באיווד פארק. רובין ואן פרסי, שהולך ונכנס בהצלחה לתפקיד הסקורר העיקרי של ונגר, כבש ראשון בדקה ה-18, אבל דייויד דאן איזן בדקה ה-72 והעניק לרוברס נקודה חשובה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully