וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר מתחיל להיכנס ללחץ

19.8.2007 / 13:00

הקשר רנאטו לא בכושר משחק, והבוס של חיפה יפתח את חוזהו של בוקולי וישדרגו כשגם ארבייטמן צפוי לקבל העלאה. רוני לוי לוחץ להביא חלוץ זר

ניר חורי

מראיין: ניר חורי. צילום ועריכה: דרור פיקלני

"אין קבוצה בעולם שיכולה להתמודד עם מצב כזה"

לאחר ההפסד הביתי לסכנין, במכבי חיפה מפעילים לחץ כבד על הבעלים יעקב שחר להחתים חלוץ בעל שיעור קומה. גורמים בחיפה סיפרו היום כי עסקת עומר גולן מתנהלת מאחורי הקלעים, וכי הפגישה בשבוע שעבר, בקרית אליעזר, בין נציגו של השחקן לבין בכיר במכבי חיפה, אינה מקרית. יחד עם זאת, אותו מקורב הבהיר שפתח תקוה דורשת לפחות 1.5 מליון דולר, סכום שאיננו מקובל על הבעלים. לוי, כזכור, הבהיר כי הקבוצה זקוקה נואשות לחלוץ שיחליף את קולאוטי.

הקשר גוסטבו בוקולי הבהיר לקבוצה בימים האחרונים כי הוא מבקש לשדרג את החוזה שלו. בקבוצה נוטים לאשר את הבקשה לאחר דיון קצר שאמור להיערך בעניין. "בוקולי הוא לא מסוג השחקנים שיחרימו אימונים או יביימו פציעה אם נסרב לו. יכול מאוד להיות ששחר יאשר את הבקשה", אמרו. בימים הקרובים אמור להיפגש המנכ"ל, איתמר צ'יזיק, עם השחקן בכדי לדון בבקשה. כזכור, בקיץ ביקש גם ניר דוידוביץ' לפתוח את חוזהו ונענה בשלילה, בטענה שהדבר ייצור תקדים מסוכן.

היום התייחס בוקולי לסערה סביב הקבוצה בעקבות ההפסד לסכנין, בשיחה עם האתר הרשמי של הקבוצה. "יש לי הרגשה שמחפשים אותנו ומנסים בכוח להתעלם מהבעיות שהיו לנו לפני המשחק", אמר בוקולי. "אין קבוצה בעולם שיכולה להתמודד עם מצב שבו רוני לוי עמד. מצד אחד, במחנה האימונים באוסטריה שיחקנו בהרכב אחד, עם משומר, גפני, חרזי כבלם, דירסאו, קטן וקולאוטי, והנה באנו למשחק הראשון עם שבעה שינויים והפסדנו".

"עדיין לא התחלנו את העונה" המשיך הברזילאי. "אין מה להסיק ממשחק ראשון כאילו העולם חרב. מה רצו, שפאוליניו יהיה מצוין כשהוא צריך להבין גם את שיטת המשחק ולהכיר את החברים החדשים? למשחק ראשון הוא היה בסדר. כולם נתנו את כל מה שהיה להם. נכון, ההתקפה לא עבדה וכמעט שלא הגיעה למצבים. שכחו שאיבדנו למשחק הזה את יניב קטן ורוברטו קולאוטי. כל השפיץ נעלם בבת אחת. אז מה הרעש? אם היינו מופיעים ללא שחקן או שניים, לא נורא. אבל שבעה שחקנים חדשים? יש לנו הרבה שחקנים טובים אבל שחקנים טובים שאינם מכירים אחד את השני לא עושים עדיין קבוצה טובה. אני מציע לא להספיד אותנו. איני מיואש , הקבוצה חזקה יותר מכל אלה שיושבים בחוץ ומחפשים לעקוץ אותנו".

"אי אפשר לבנות רק על ארבייטמן"

הקשר הברזילאי רנאטו לא בכושר, כך העידו הבוקר שחקנים במכבי חיפה. הצוות המקצועי שגילה זאת, ינסה לזרז את חזרתו של השחקן לכושר משחק מלא. בכל מקרה, המאמן רוני לוי מתכוון להושיב אותו על הספסל במחזור הקרוב, משחק חוץ מול מ.ס אשדוד. אם הקשר לא יחזור לכושר בתחילת השבוע הבא, הוא יישב על הספסל גם במחזור השלישי. הבלם דייגו קרוסה, לעומתו, יפתח במחזור הקרוב במרכז ההגנה לצד דקל קינן, משום שהצוות המקצועי שבע רצון מרמת הכושר הגופני שהוא מפגין.

אפרופו רנאטו, הקשר הברזילאי קיבל באימון הבוקר זר פרחים מאוהד הקבוצה, ואסילי ג'ורג', שבירך אותו על הגעתו. ג'ורג' נכנס לחדר ההלבשה וביקש מהשחקנים לשמור על אופטימיות לקראת המשחק מול אשדוד.

לוי מוטרד מאוד מהעובדה שלקבוצה אין עדיין חלוץ מחליף ברמה של רוברטו קולאוטי. גורם בקבוצה אמר על כך: "שלומי ארבייטמן שחקן מוכשר, אבל רוני יצטרך חלוץ ברמה של 15 עד 20 שערים בעונה. שלומי יכול להיות שחקן משמעותי שיילחם על ההרכב, אבל אי אפשר לבנות את כל המערך ההתקפי על הכתפיים שלו. צריך לזכור, שהספסל כרגע כולל שני חלוצים, שאחד מהם, אושרי גיטא, ירד בעונה שעברה ליגה עם הכח עמידר".

לוי בוחן כעת הצעות של סוכני שחקנים, אבל הדבר צריך לעבור קודם את אישורו של שחר. שחקנים בקבוצה הדגישו הבוקר כי "ללא חלוץ ברמה של רוברטו, אי אפשר לדבר על אליפות. חיפה, כפי שהיא בסגל הנוכחי, יכולה להיאבק עם מכבי תל אביב ומכבי נתניה, ולא עם בית"ר ירושלים".

לארבייטמן יש חוזה חתום בקבוצה לארבע שנים נוספות, המופקד בבקרת התקציבים, אבל בקבוצה יערכו דיון בנוגע לאפשרות שחוזהו ישודרג. על פי ההסכם בין הצדדים, בכל עונה ייערך דיון כזה. בחיפה שוקלים לערוך דיון אחד שלאחריו יושג הסכם גם לגבי השנים הבאות.

מאימון הבוקר נעדרו ניר דוידוביץ' (קיבל זריקה במפשעה), יניב קטן (חולה), אלון חרזי (מתיחה בירך). רוני גפני ואייל משומר חזרו להתאמן וצפויים לפתוח מול אשדוד. הקשר לוקאש סורמה שכבר קיבל הודעת שחרור מהקבוצה ימשיך להתאמן עד שיחתום שחקן זר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully