וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת השלימה סוויפ על אנגליה

19.8.2007 / 7:54

אחרי הניצחון בטוויקנהאם, גברה עליה גם במארסיי 9:22 (3:3) במשחק הכנה לגביע העולם. אשטון: "אנחנו לא מספיק טובים"

ערב גביע העולם, המארחת צרפת נראית טוב מאוד. הטריקולור גברו אמש (שבת) על אנגליה 9:22, והשלימו ניצחון שני בתוך שבוע, לאחר שגם מהמפגש בטוויקנהאם יצאו כשידם על העליונה.

האנגלים, שעברו מספר משחקי הכנה טובים מאוד לאחרונה, הגיעו חדורי ביטחון למארסיי, כשהם משתמשים בלא מעט טראש טוק כלפי המארחים. אחרי פתיחה רצופת טעויות של שתי הקבוצות העלה ג'וני ווילקינסון את אנגליה ליתרון 0:3 בבעיטת עונשין. שתי דקות אחר כך השווה ז'אן באפטיסט אליסאל בכדור עונשין משלו, ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון 3:3 לאחר מחצית ראשונה עצבנית.

פתיחת המחצית השניה הייתה קשוחה גם כן. ווילקינסון הוסיף בעיטת עונשין מוצלחת, אבל אז התפרק המערך האנגלי ויאניק ג'וזיון רשם את הטריי היחיד במשחק. עד לסיום הוסיפו הצרפתים ארבע בעיטות עונשין וניצחו את המשחק - 9:22 בסיום.

מבקיעים לצרפת:

טריי - יאניק ג'וזיון
המרה - ז'אן באפטיסט אליסאל
עונשין - אליסאל (4 בעיטות), פרדריק מיכאלאק


מבקיע לאנגליה:

עונשין - ג'וני ווילקינסון (3 בעיטות)

למאמן אנגליה, בריאן אשטון, היו הרבה ביקורות על נבחרתו. "היינו טובים מאוד ב-15 הדקות הראשונות, אבל אז ביצענו עבירות ושגיאות. אחר כך גם הורחק לנו שחקן (סימון שואו). אם אתה מחבר הכל ביחד, אי אפשר לנצח את צרפת כאן". הוא סיכם: "האכזבה שלי היא שלא שלטנו ביסודות של המשחק ועשינו טעויות, אותן טעויות שעלו לנו גם בניצחון בטוויקנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully