וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט שירוקי הגיע עד נתניה

במשטרה דורשים 150 שוטרים לאבטוח המשחק מול הפועל ת"א. גיא לוי על הבקשה לשחרר את שכטר: "תמשיכו ללכלך עליי בתקשורת"

אחרי פסטיבל לרייה, מתפנה מכבי נתניה לקראת משחק הפתיחה מחר (שני) מול הפועל ת"א. כבר היום תחל הקבוצה במכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק.

אפקט שירוקי נותן את אותותיו, ומשטרת נתניה כבר הודיעה לקבוצה כי היא מעלה את דרישותיה לכוחות השיטור ודורשת לשריין 150 שוטרים (במקום 100), בנוסף ל-60 הסדרנים.

בנתניה מעריכים את הנזק הכספי בהעלאת כמות השוטרים בכ-40 אלף דולר, והיום ינסו ראשי המועדון לשכנע את משטרת ישראל לרדת מדרישתה ולהישאר בכמות הראשונית.

בצוות המקצועי מבינים כבר שאיתי שכטר ייצא סופית עם הנבחרת האולימפית לטורניר באוקראינה. אתמול עוד ניסה הבעלים דניאל יאמר לשוחח באופן אישי עם מאמן האולימפית גיא לוי ולנסות לשכנעו ולהסכים לבקשת מכבי נתניה לאפשר לשחקן לשחק מחר ולטוס על חשבון המועדון מיד אחרי המשחק לאוקראינה, אולם לוי - שער למתקפה התקשורתית עליו מצדה של מכבי נתניה - סירב לבקשתו של דובר המועדון איציק גניש לשוחח עם יאמר, ולפני שטרק את הטלפון בפניו אמר לוי: "תמשיכו ללכלך עליי בתקשורת".

בנתניה מביעים אכזבה גדולה מהתנהגותו של לוי, והבוקר אומרים כי "נראה שלוי עושה דווקא ומסרב להיעתר לבקשתנו. מעניין ששכטר נשאר בבית באליפות אירופה, ועכשיו הוא הפך להיות השחקן הכי חשוב של לוי".

את מקומו של שכטר בחוד יתפוס החלוץ ג'ורג' בה, שיעשה את הפרמיירה שלו בקבוצה. בקישור האחורי צפוי אנגלביץ' לפתוח במקום אלמוג כהן, שיורד לספסל.

במקביל להיערכותה למשחק מחר מתחילה מכבי נתניה במכירת כרטיסים מוקדמת ומוזלת לקראת הגומלין מול לרייה. כדי למלא את היציעים הוחלט על מחיר של 40 שקל למבוגר ו-20 לנוער וחיילים, ובקבוצה אף יארגנו הסעות לקרית אליעזר. בקבוצה מאמינים שבעזרת הקהל אפשר לעבור את לרייה.

היום תקיים מכבי נתניה את האימון המסכם שלה בערב לאור זרקורים כדי לתרגל את השחקנים לשעת המשחק (20:45). היום תיבדק כשירותו של המגן דדי בן דיין, שסובל ממתיחה במפשעה. בצוות המקצועי יעשו מאמצים להכשירו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully