וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלדה ורפופורט עוזבים את אשקלון

שגיא ניר

19.8.2007 / 19:01

אחרי חודשים של סכסוך כספי עם העירייה, הודיעו בעלי אליצור אשקלון כי הם עוזבים את הקבוצה. העירייה תנסה להשאירה בליגת העל

תם עוד עידן באליצור אשקלון. אברהם פלדה וידידה רפופורט, שרכשו את הקבוצה הדרומית רק לפני כשנה, עוזבים את הקבוצה – כך הודיע הערב (ראשון) פלדה במסיבת עיתונאים. כעת חוזרת הקבוצה לידיה של עיריית אשקלון, שתנסה להציל את מקומה בליגת העל.

"הודענו שאנו אישית לא נמשיך בקבוצה, והחלטתנו היא סופית. אנחנו מצפים שהעירייה תשלח אנשים שייכנסו לנעלינו", אמר פלדה, שבצוותא עם רפופורט ניהל בחודשים האחרונים מאבק עם עירית אשקלון, שלטענתם חייבת להם סכום של כ-800 אלף שקלים. השניים הקפיאו את ההתארגנות של הקבוצה לעונה הקרובה, כמו גם את הגשת הדוחות הכספיים על העונה הקודמת לבקרת התקציבים, ובשל כך גם הועמדה אשקלון לדין לפני שבוע באיגוד הכדורסל.

במקביל לועדת המשמעת של איגוד הכדורסל, הודיעה מנהלת הליגה כי במידה ואשקלון לא תסדיר את ענייניה הכספיים היא תוריד את הקבוצה לליגה השניה כשגבעת שמואל תחליף אותה. הערב, בעקבות הודעתו של פלדה, פנה ראש עירית אשקלון רוני מהצרי ליו"ר המנהלת אבנר קופל, וזה הקצה לעירית אשקלון עוד מספר ימים על מנת לבחון אפשרות לתפעול הקבוצה בליגת העל. בתחילת השבוע הבא צפויה המנהלת לקבל תשובה סופית מעיריית אשקלון לגבי נכונותה לתפעל את הקבוצה בליגת העל, אחרת תפנה לגבעת שמואל על מנת שזו תחזור לליגת העל.

"העירייה העבירה לנו סכום שהוא טיפה בים"

הנושא המרכזי במחלוקת היה סכומי הכסף אותם אמורה היתה להעביר עיריית אשקלון לרוכשים, פלדה ורפופורט. בעיריית אשקלון טוענים כי הקבוצה זכתה בתקצוב בהתאם לחוזה בין הצדדים ולמסמכים אותם הציגו לה הבעלים. פרוספר וקנין, מחזיק תיק הספורט בעירית אשקלון ויו"ר הקבוצה לפני בואם של פלדה ורפופורט, זועם: "מה שפלדה עשה לא מכבד אותו, כי ביום חמישי האחרון היינו בקשר והם קיבלו את הכסף שמגיע להם, ופלדה הבטיח לי שהוא מעביר את הקבוצה בבקרה. אני בכלל לא יודע אם הוא יכול לעזוב כי יש לו חוזה לארבע שנים והוא קיבל את כל התקציבים. הנושא ייבדק על ידי היועץ המשפטי של העירייה".

פלדה, מצידו, טוען כי אינו מחוייב לקבוצה מבחינה חוזית. "יש לנו אופציית יציאה כל שנה מההסכם עם העירייה, שהעבירה לנו סכום שהוא טיפה בים", הוא אומר. "נעשה הכל כדי שהקבוצה תמשיך לחיות בליגת העל".

על הסיכוי לתחזוק הקבוצה על ידי עיריית אשקלון בליגת העל, אמר וקנין: "העירייה היא לא כסף פרטי של אף אחד, ואין לנו כסף לתת לרוכשים חדשים. אני מאמין שנצליח להשיג את העזרה ושתהיה קבוצה בליגת על".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully