וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף אחד לא יעשה את העבודה בשבילנו"

צביקה שרף היה מעודד מההצגה מול דנמרק (76:105), ומתכונן למשחקי החוץ: "שבוע חשוב וקשה". על אליהו: "מבחינתי הוא נוסע לאוקראינה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

"כולם נתנו פה הופעה מטורפת"

נבחרת ישראל השלימה הערב (שבת) את ניצחונה הרביעי בארבעה משחקים במסגרת טורניר ההזדמנות האחרונה, כשהביסה ללא קושי את נבחרת דנמרק 76:105 ביד אליהו. בסיום המשחק התקשר ראש הממשלה, אהוד אולמרט, למאמן צביקה שרף, בירך אותו על הניצחון ואמר לו "סוף סוף יש לנו נבחרת טובה".

שרף אמר בסיום: "אני מברך את הנבחרת על הניצחון מול דנמרק. באופן טבעי היינו הערב הרבה יותר טובים מאשר לפני עשרה ימים, כששיחקנו נגדם בחוץ. היו לנו כמה דקות טובות. הצלחנו לשתף הרבה שחקנים, נתנו לכולם דקות משחק. אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה. אנחנו עומדים בפני שבוע מאוד חשוב ומאוד קשה. אתם יודעים או לא יודעים, אבל יש כאן גם מאבק על בריחה מהמקום האחרון בבית, כי הוא שולח למאבק נגד ירידה לדרג ב'. גם דנמרק וגם אוקראינה רוצים לברוח מהסיטואציה הזאת. מחכה לנו משחק מאוד קשה באוקראינה. אנחנו משחקים כדורסל יותר טוב אבל כלום לא מונח בכיס. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר וגם אחרי המשחק באוקראינה יש לנו עוד נסיעה לבלגיה".

"אני שמח שיש שחקנים שנכנסו לכושר טוב מאוד", המשיך שרף. "יש עוד שניים-שלושה שחקנים שהם בכושר פחות טוב, אבל גם זה יעבור. צריך לדעת להיכנס גם מהספסל. אני רוצה להודות לקהל שבשלושת המשחקים כאן נתן גיבוי, עידוד ואהבה גדולה לנבחרת ישראל. אני גם מרגיש את זה ברחוב ובטלפונים. אמרתי מראש שצריך לשחק בהיכל ועברנו את זה בכבוד. עכשיו אני מקווה שהאוהדים ימשיכו לעקוב אחרינו ברדיו או בטלוויזיה. לנבחרת יש הרבה אוהדים וזה חשוב וטוב".

לגבי ההופעה הטובה של מאיר טפירו אמר שרף: "לא היה לי ספק שמאיר ייכנס לכושר. כבר באימון אתמול, אמרתי לו בסופו שהוא מראה יכולת יוצאת מהכלל. למאיר יש את הניסיון ויכולת קריאת משחק מדהימה, ורק שימשיך ככה".

לגבי רצונו של ליאור אליהו להשתחרר מהנסיעה לאוקראינה אמר שרף: "המשימה חשובה מאוד, ומבחינתי ליאור אליהו נוסע איתנו לאוקראינה. לא חושב שמישהו יכול לשחרר אותו, ואני כבר אמרתי את דעתי בעניין".

אליהו אמר בסיום: "הלך לנו קל, וזה בזכות ההכנה שלנו. אחרי בלגיה מאוד חששתי שנבוא שאננים, ומשחקים כאלה לפעמים בורחים מהידיים. אני שמח שבאנו חדים, וכולם נתנו פה הופעה מטורפת. אני עדיין לא יודע אם אסע עם הנבחרת לאוקראינה, גם במידה ולא הלב שלי יהיה עם הנבחרת".

יותם הלפרין: "אני שמח ששוב הייתי טוב, וששיחקנו טוב לרוב אורך המשחק. את המטרה הראשונית שלנו השגנו, ובאמת הפנים לאוקראינה כי הסיפור עדיין לא גמור. אוקראינה נבחרת מאוד מוכשרת ומשחק קל בטוח לא יהיה שם".

אחד מכוכבי המשחק, גיא פניני, אמר: "מעבר לניצחון, אני שמח שהמשכנו את היכולת הטובה מול בלגיה. דנמרק היא מסוג הקבוצות שאם לא מתחילים חזק נגדן אז מתחילים להתקשקש וזה הופך לצמוד. אני רוצה להודות לקהל. במשך שלושה משחקים הם יצרו כאן אווירה ביתית וכיפית".

עידו קוז'יקרו: "אמרו כבר הכל. אני רוצה להודות לקהל שתמך בנו ואנחנו מקווים שנראה אותם באליפות אירופה. כרגע עוד לא סיימנו את המלאכה. עדיין די מוקדם להגיד אם זה מזכיר או לא את הטורניר שלפני שנתיים. שחקנים שהיו אז מאוד נהנו מאותו קיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully