וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך ורם בגמר בסינסינטי

19.8.2007 / 0:52

הישראלים רשמו הישג מרשים כשגברו על ויזנר ודלוחי הצ'כים, האחים בראיין מחכים בגמר. פדרר ובלייק בגמר היחידים, יאנקוביץ' מתכוננת להנין

אחרי שנעצרו בחצי גמר טורניר מונטריאול בשבוע שעבר, רשמו הערב (שבת) הצמד הישראלי יוני ארליך ואנדי רם הישג מצוין כשהעפילו לגמר טורניר הזוגות בסינסינטי. ארליך ורם גברו על הצמד הצ'כי פאבל ויזנר ולוקאס דלוחי 6:7, 5:7, בתום שעה וחצי של משחק צמוד. בגמר הרביעי שלהם העונה (עד עתה הם הפסידו בשלושת הקודמים) יפגשו ארליך ורם את האחים מייק ובוב בריאן שגברו 6:3, 0:6, 7:10 על מרטין דאם הצ'כי ולאנדר פאאס ההודי. הישראלים, אגב, כבר הבטיחו לעצמם 75 אלף דולר.

כמה נשמות יש לפדרר?

בטורניר היחידים, שרד רוג'ר פדרר קרב קשה מול לייטון יואיט בחצי גמר טורניר סינסינטי, והעפיל לגמר עם 3:6, 7:6, 6:7, בדרך לתואר מספר חמישים בקריירה המפוארת שלו.

האוסטרלי כבר שבר את פדרר במערכה המכרעת ונראה בדרך הבטוחה לניצחון, אך נשנק ברגעי האמת, כולל חמש שגיאות לא מחויבות במהלך השובר שוויון המכריע. זה היה הניצחון ה-11 ברציפות של הפנומן השוויצרי על יואיט.

"אין לי ספק שזה היה המשחק הכי טוב ששיחקתי בשבוע האחרון", אמר פדרר, "גם יואיט היה מצוין. זה נחמד לנצח בשובר שוויון מכריע, אחרי שהפסדתי אחד מול דיוקוביץ' בשבוע שעבר".

יואיט היה מתוסכל בסיום. גם הוא הרגיש את המומנטום בגבו אחרי שניצח 7:9 בשובר השוויון במערכה השנייה ועלה ל-2:3 אחרי ששבר במערכה המכרעת, אבל זה נגמר מהר מאוד. "הייתי צריך לנצח, אבל הוא כמו חתול, יש לו שבע נשמות", אמר יואיט, "אה, אתם אומרים שיש להם תשע? טוב, אם היו לו שבע נשמות, אולי הייתי יכול לנצח".

החתול השוויצרי יפגוש בגמר את ג'יימס בלייק המתקמבק, שגבר 4:6, 2:6 על ניקולאי דוידנקו והמשיך את הסוויפ שלו על הרוסי במהלך הקריירה - שישה ניצחונות רצופים. בלייק, אגב, מעולם לא ניצח את פדרר.

הנאחס של יאנקוביץ'

בטורניר הנשים הגדול בטורונטו העפילה המדורגת ראשונה בעולם, ז'סטין הנין, לגמר בטורניר הראשון שלה מאז ווימבלדון, כשהדיחה את הסינית המפתיעה ז'י יאן. יאן הצליחה לשמור על משחק צמוד בפתיחה, אבל במצב של 3:3 במערכה הראשונה פשוט קרסה, והנין ניצחה בתשעת המשחקונים הבאים כדי לשייט לניצחון 3:6, 0:6.

הנין תפגוש בגמר את ילנה יאנקוביץ', שגברה על טטיאנה גולובין 7:5, 3:6, 2:6 בחצי הגמר. הנין ויאנקוביץ' הן שתי הטניסאיות הכי מצליחות השנה (להנין חמישה תארים ולסרבית ארבעה), אבל הקרב ביניהן לא צמוד כפי שאמור להיות, כשהבלגית ניצחה בכל ששת המפגשים ביניהן. "אולי אעשה את זה מחר", אמרה יאנקוביץ', "אין לי מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully