וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד שני רצוף לליון

18.8.2007 / 17:00

עכשיו זה ברור, האלופה במשבר עת נוצחה שוב, הפעם 2:1 בלוריין. מונאקו הביסה 0:3 את סושו. הרצף של לה מאן נקטע עם 1:1 נגד ליל

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית נפתח היום (שבת) עם שבעה משחקים, כשבראשון הוא יושלם. בעונה שעברה נחלה האלופה ליון חמישה הפסדים סך הכול. הערב היא כבר רשמה הפסד שני מתוך שלושה משחקים. לוריין היא המאושרת שניצחה 1:2. לה מאן, שהייתה מושלמת עד כה, סיימה ב-1:1 עם ליל.


לוריין - ליון 1:2

בתחילת השבוע נודע כי כריס, בלם ליון, קרע את הרצועה הצולבת וייעדר כחצי שנה. האלופה, שחסרה גם את שוערה הבכיר גרגורי קופה, קיבלה הערב עוד פטיש על הראש. הקבוצה של כריסטיאן גורקוף (אביו של יוהאן), שפתחה את העונה טוב והשיגה שבע נקודות מתשע, אירחה את ליון בביתה. 14 דקות מן הפתיחה ומראמה והירואה העלה את המקומיים ליתרון, קארים בנזמה, חלוץ ליון, איזן בדקה ה-32. אבל ליון זו לא ליון של שש העונות האחרונות. בדקה ה-65 הרים מרה כדור מימין ושוב והיארואה הרשית את השני.

לה מאן - ליל 1:1

המקומיים שמרו על מאזן מושלם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים עד הערב כשליל קטעה להם את הרצף הנאה. ניקולה פובר העלה את ליל ליתרון מוקדם, גראפיט הצליח לאזן בדקה ה-59.

סושו - מונאקו 3:0

הקבוצה מהנסיכות הביסה בחוץ את מחזיקת הגביע. יאן קולר הימם את הביתיים כבר בדקה הראשונה וגם חתם את התוצאה, דקה לסיום. ג'רמי מנז הוסיף בתווך (58) אחד נוסף. סושו עם פתיחת עונה רעה מאוד כשהיא עם שתי נקודות מתוך שתים עשרה אפשריות.

שאר המשחקים

אוקזר - קון 0:1

אחרי שלושה הפסדים ופתיחת עונה נוראית ניצחון ראשון לאוקזר של ז'אן פרננדז. תופילו מאולידה, שהחמיץ במחזור השני שני פנדלים בהפסד לבורדו לפני שבוע, כבש את שער הניצחון בדקה ה-36.

טולוז - שטרסבורג 3:1
לטולוז: פייר אנדרה גיגנה (37). לשטרסבורג: אריק מולונגוי (21). ג'יימס פנקונה (54). קווין גאמיירו (73).

סט. אטיין - בורדו 0:0

מץ - פריז סן ז'רמן 0:0

מחר יינעל המחזור עם שלושה משחקים. לאנס תארח את ואלנסיין. ניס תפגוש בביתה את ראן. סגנית האלופה מארסיי תארח בוסטאד ולודרום את נאנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully