וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה מה שאנחנו שווים כרגע"

18.8.2007 / 21:50

מאמן מכבי חיפה רוני לוי שוב שמע את הקהל קורא להתפטרותו לאחר ההפסד 1:0 לסכנין. אלישע לוי: "בכדורגל צריך ליהנות וזה מה שעשינו היום"

ניר חורי

צילום ועריכה: דרור פיקליני

בני סכנין השיגה הערב (שבת) ניצחון ענק מבחינתה. 0:1 על מכבי חיפה הגדולה, בקרית אליעזר, שלוש נקודות שייתנו לה המון דחיפה בהמשך העונה בה על פי התחזיות אי תיאבק בתחתית.

אבל עם כל הכבוד לקבוצה של אלישע לוי, הסיפור של הערב הוא מכבי חיפה. עוד הפסד, כבר קשה להגיד שמפתיע. בעונה שעברה נעה חיפה בין המאניה של אירופה לדיפרסיה של הליגה, העונה הזו נפתחה רק עם עצבים ודיכאון.

לוי: "זה מה שאנחנו שווים כרגע"

רוני לוי יכול היה לנוח מאוהדי מכבי חיפה בזמן הפגרה, אבל הערב שוב שמע קריאות "תתפטר" מהיציעים שמאחוריו. "אני חושב שעם עובדות אי אפשר להתווכח" אמר המאמן אחרי המשחק, "עלינו עם הרכב חסר וקבוצה צעירה, קיבלנו גול מוקדם ורדפנו אחריהם כל המשחק. לצערי, לא השכלנו לשחק בסבלנות ורוגע".

לוי התייחס גם לחוליית החוד שלו, שלא הגיעה ולו להזדמנות אחת: "היה חסר לנו עומק מקדימה, לא יכולתי לעשות חילוף התקפי. זה מה שאנחנו שווים כעת. בשלבים האלה מוקדם לדבר על אליפות. אנו חייבים להתחזק ולהיות הרבה יותר טובים. צריכים לחזור לעצמנו להיראות טוב יותר. שחררנו את קולאוטי, שהיה אחד מהחלוצים הכי טובים בארץ וכרגע אין לנו מישהו על הפרק".

על הקהל אמר לוי: "אף אחד לא אוהב כשקוראים לו קריאות גנאי. אפשר להבין את האכזבה של הקהל. אני אתרכז בעבודה שלי ופחות בדברים מסביב".

"התבזינו מול יריבה נחותה מאיתנו", סיפר אחד השחקנים. "חבל שככה אנחנו צריכים להיראות במחזור פתיחת העונה מול האוהדים שלנו. ביישנו את הסמל ואת מה שרוני לוי עשה בשבילנו בפגרה הזאת. מהמשחק הזה ברור דבר אחד: אין ספק שרוברטו (קולאוטי) חסר לנו מאוד. בלי חלוץ ברמה גבוהה, לא נוכל להיאבק על האליפות". יחד עם זאת, בקבוצה מזכירים שלפחות חמישה שחקני הרכב (אייל משומר, רוני גפני, דייגו קרוסה, רנאטו, יניב קטן) כלל לא שותפו במשחק הזה.

לוי: "אם נדבר על כסף, אז אין לנו מה למכור"

מי שכיכב בשורות בני סכנין הוא הקשר הצעיר מאור בוזגלו, שהושאל לבני סכנין לאחר מאבק מתוקשר בין אביו, יעקב בוזגלו, להנהלת מכבי חיפה.

"צריך לתת קרדיט לכולם - שנתנו הרבה על המגרש. אני מאושר שפתחנו ברגל ימין", אמר מאור בוזגלו אחרי המשחק, "אני מתייחס למשחק כמו אל כל משחק ליגה אחר. כששיחקתי במכבי חיפה חשבתי מתי יהיה לי צ'אנס, בבני סכנין אני חושב איך להבקיע את השער. אני מאמין שאשתלב כאן בצורה מצוינת".

אלישע לוי: "אם נדבר על כסף, אז אין לנו מה למכור. יש לנו תקציב מינימום, אבל יש לנו גרעין טוב והקבוצה משחקת טוב. ניצחנו את מכבי תל אביב ומכבי חיפה בחוץ, שיחקנו בשקט, מאורגן וטוב. אם יהיה לנו עוד שני מיליון שקלים נוכל להביא עוד כמה שחקנים טובים. בכדורגל צריך ליהנות וזה מה שעשינו היום".

ביום חמישי התברר להנהלת הקבוצה כי החלוץ תומר חמד לא יכול להיכלל בסגל למשחק מכיוון שהוא מורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים מהעונה שעברה. זו הסיבה לכך שחמד ישב היום ביציע.

עלי גאלי מ"הארץ" מוסיף: חבר הכנסת אחמד טיבי נכנס אמש לחדר ההלבשה של בני סכנין בקרית אליעזר בסיום המשחק מול מכבי חיפה ואמר לשחקנים: "בעוד כמה ימים אפתיע אתכם עם מענק כספי מכובד". "לא יודע מה יהיה גובה המענק", אמר אמש יו"ר סכנין מאזן גנאים, "אבל במצבנו הנוכחי זה בטוח יעזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully