וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מאנה יקציב 3.5 מיליון שקל לרכש

לי בוץ

18.8.2007 / 21:41

יושב הראש המיועד של מכבי ת"א הבטיח לסייע בהבאת שני זרים. אחד מהם עשוי להיות סרג' דייה, קשר אחורי מחוף השנהב שייבחן השבוע

במכבי תל אביב משתדלים לשים מאחוריהם את התיקו מול ארצ'יאספור בסיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א ולהתכונן לפתיחת הליגה מול מ.ס. אשדוד ביום שני.

הצהובים מקווים שנצחון בליגה מול הקבוצה מעיר הנמל ישכיח במעט את היכולת המאכזבת שמציגה הקבוצה עד כה במשחקי גביע אופ"א וגביע הטוטו, אך מה שמדאיג את הצוות המקצועי זה מצבו הבריאותי של הבלם מילאן מרטינוביץ', שעשוי להחמיץ את המשחק ביום שני. מרטינוביץ', שסובל מכאבים בברכו, נטש את האימון הערב (שבת) אחרי כחצי שעה לטובת טיפולים, ומחר הוא אמור לעבור סדרת בדיקות נוספות לאחר שהאולטראסונד שערך במהלך השבוע לא העלה ממצאים לגבי פציעתו.

במידה ומרטינוביץ' לא יהיה כשיר ליום שני, צפוי ניסו קפילוטו הצעיר לפתוחבמרכז ההגנה לצידו של עוז יפרח, וזאת בשל העובדה שאביב חדד סוחב עונש הרחקה מהעונה שעברה, בעוד שאבי יחיאל ומושיקו מישאלוב פצועים ולא יכולים לפתוח את העונה יחד עם יתר חבריהם לקבוצה. היום במהלך האימון הרבה המאמן אלי כהן להעיר לשחקני ההגנה שלו, מהם מאוכזב הצוות המקצועי, והבהיר להם איך לבצע נכון את תרגיל הנבדל שעלה להם ביוקר ביום חמישי מול הטורקים.

במקביל להכנות המקצועיות לפתיחת הליגה, הנהלת המועדון ממשיכה לעבוד מאחורי הקלעים על חיזוק נוסף לקבוצה, ולאחר פגישת החירום שהתקיימה אתמול בבוקר, אמש בשעות הערב נפגשו פעם נוספת רוני מאנה, לוני הרציקוביץ' ואבי נמני ודנו בתקציב לשחקני החיזוק הזרים. מאנה הבטיח להרציקוביץ' ונמני להעמיד תקציב של כשלושה מיליון וחצי שקלים לטובת שני שחקנים זרים, כשכרגע ההעדפה היא לקשר אחורי ובלם.

נכון לעכשיו יורדים הצהובים מהרעיון לצרף חלוץ זר, ומתרכזים כאמור בחיזוק ההגנה, כשאופציה נוספת היא להביא שני קשרים אחוריים, כשאחד מהם יוכל לתפקד גם כבלם בעת הצורך. בתוך כך, סרג' דייה, קשר אחורי מחוף השנהב, אמור להגיע בימים הקרובים למבחנים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully