וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרסון רוצה לברוח ממדריד

18.8.2007 / 15:13

הברזילאי נדהם מהסיטואציה שבה הוא נמצא: "זה מדהים, אפילו נוראי, ששחקן של ריאל רוצה לעזוב". ואן דר וארט מבטיח: "אגיע לולנסיה"

רחמים על אמרסון. קשרה הברזילאי של ריאל מדריד נשכח על הספסל של האלופה הספרדית, וכמעט שלא זוכה להזדמנויות תחת פיקודו של הבוס החדש, ברנד שוסטר, לעומת המאמן הקודם, פאביו קאפלו, שהציב אותו כבאנקר בהרכב במשך רוב העונה.

אמרסון מקווה שעדיין לא אבדו הסיכויים שיעבור בחזרה לליגה האיטלקית ויצטרף למילאן, שהביעה בו עניין. "אני לא מרוצה פה יותר", אמר אמרסון לתקשורת האיטלקית, "זה מדהים, אפילו נוראי, ששחקן של ריאל מדריד אומר שהוא רוצה לעזוב".

"אנשים מבחוץ יתקשו להבין את זה", אמר הברזילאי, "אחרים יחשבו שאני אומר את זה בשעת זעם. אבל האמת היא שאם ריאל תמשיך להחזיק אותי, זה יהיה לא אחראי מצדה. אני כבר לא ילד קטן".

אמרסון לא נכלל בסגל של הלבנים לקראת הגומלין מחר (ראשון) מול סביליה בסופר-קאפ, כמו גם סיסיניו, ששמועות לגבי מעברו לרומא או לסביליה מתרוצצות זו תקופה ארוכה.

אגב, דניאל אלבס, שאמור היה לעזוב את סביליה לצ'לסי (ולהעביר את רובן לריאל את סיסיניו לסביליה), נכלל בסגל של סביליה למשחק הגומלין (0:1 לסביליה במשחק הראשון), אך המאמן חואנדה ראמוס אמר שספק רב אם ישחק. אלבס, כזכור, סירב לשחק במשחקה של סבילה במוקדמות ליגת האלופות בשבוע שעבר כדי לא לסכן את מעברו למחזיקת הגביע האנגלית.

מי איים על אשתו של ואן דר וארט

שחקנה ההולנדי של המבורג, רפאל ואן דר וארט, מאמין שהוא יגיע לולנסיה עד תום מועד ההעברות בסוף חודש אוגוסט, על אף חוסר הרצון של קבוצתו הגרמנית למוכרו.

"אני עדיין חושב שאני אעבור לולנסיה, ואני הולך להילחם על זה, למרות שלא נשאר לי הרבה זמן", אמר ואן דר וארט.

אשתו הדוגמנית של ההולנדי ספגה איומים בימים האחרונים מארגוני האוהדים של המבורג, אבל ואן דר וארט לא מתייחס לזה. "נשיא המבורג הבטיח לי שאם יהיו עליי הצעות מעניינות, בייחוד מספרד, הוא ישחרר אותי", אמר הקשר, "חבל שהוא לא עומד במילה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully