וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את מכבי חיפה 0:1

18.8.2007 / 20:35

בני סכנין ניצחה את מכבי חיפה 0:1 משער של חאמד גנאים והפכה לעולה השנייה שמנצחת במחזור הפתיחה. הירוקים נראו בדיוק כמו בעונה שעברה. רעים וחולים

כאילו לא היו כאן הקיץ והפגרה, כאילו רק לפני שבוע היא הובסה על ידי מכבי הרצליה בקרית אליעזר, כך פתחה הערב (שבת) מכבי חיפה את עונת 2007/8. הפסד 1:0 לבני סכנין שכלל את אותם סימפטומים של קבוצה מפורקת, חסרת חיות וחסרת מנהיגות, שהוליכו אותה לעונה הכושלת שלה רק לפני מספר חודשים. אמנם יניב קטן חסר בגלל קילקול קיבה, רנאטו וקרוסה לא הספיקו להירשם, אבל השלושה האלו לא היו משנים את הרוח.

סכנין מצידה הפכה לעולה השנייה היום שמנצחת, אחרי קרית שמונה. אחלה פתיחה לשתי קבוצות שעל פי כל התחזיות ייאבקו העונה נגד הירידה.

המשחק עמד בסימן מובהק של העונה הקודמת מבחינת חיפה. קרית אליעזר או לא קרית אליעזר, חיפה ספגה אחרי 43 שניות מראשו של חאמד גנאים ואחר כך התפנתה לעצבים.

בוקולי כעס על כולם, ארבייטמן נתקע ברחבה ושוב הזכיר שלמרות העבר המפואר בטוברוק, המורים הגדולים שהיו לו שכחו ללמד אותו איך חלוץ עושה תנועה וחיפה הגיעה להזדמנות אחת, בקושי רב. סכנין סגרה היטב את המשחק חסר הדמיון של הירוקים ומצידה ניסתה לצאת להתקפות מתפרצות שהיו יותר מסוכנות מאלו השבלוניות של המארחת.

סכנין מצידה הבליטה את יאיא פטי במרכז הרחבה שלה. הבלם הקונגולזי לקח כל כדור גובה, שם בצל את ארבייטמן הגרוע וביום בו קבוצתו הקודמת, מכבי הרצליה, סופגת שלישייה מקרית שמונה, הוכיח שוב שהוא אחד מהבלמים הבולטים בליגה.

לצידו היה שם מאור בוזגלו, שחקן של מכבי חיפה למי ששכח, שהבריק מדי כמה דקות ולבדו יצר יותר הזדמנויות מאלו שהיו לירוקים במהלך כל המשחק.

חיפה עשתה מהפך מהיר וחד בתוך מספר ימים אבל במקום ניתוח פלסטי, עוד פלסטר ועוד שכבת טייח, הקבוצה הזו צריכה טיפול פסיכולוגי. אם רוני לוי חשב שג'ובאני רוסו ייפתור לו את בעיית המנהיגות החסרה או את הצרות המנטליות של הקבוצה שלו, כנראה שהוא היה אופטימי. מכבי חיפה חולה מדי בשביל רוסו אחד בן 35. יעקב שחר התערב הרבה בזמן האחרון בנעשה בקבוצה, אולי הוא ימצא את הפתרון.

מהלך המשחק

דקה 1: גול! עבד רבאח העלה כדור אלכסוני מימין, ההגנה הירוקה קפאה וחאמד גנאים נגח משמאל לימין פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 33: חיפה החלה ללחוץ על השער של סכנין ובסופו של כדור קרן הגביה שי מימון לרחבה וחרזי נגח לקורה.

דקה 45: בוזגלו סובב את ההגנה הירוקה ושלח בעיטה חזקה מ-17 מטר מעט מעל המשקוף.

52: חאלד חלאיילה מצא את עצמו חופשי ובעט מ-18 מטרים למרכז, דוידוביץ' הדף.

דקה 66: קולמה הוריד כדור לבוזגלו, שהפציץ מ-16 למשקוף של דוידוביץ'.

דקה 76: כיאל המחליף שלח כדור חזק ושטוח מ-20 מטרים, מאיר כהן הדף.

דקה 82: בוזגלו הכניס כדור יפה לסימיוני, הברזילאי בעט חזק, דוידוביץ' הדף לקרן.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, שי מימון, אדורם קייסי; גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, פאוליניו, ג'ובאני רוסו, מאור מליקסון (אושרי גיטה 46), שלומי ארבייטמן (בירם כיאל 75).

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גנאים, חיים בנון, חאמד גנאים (ליאנדרו סימיוני 71), ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה (לירון וילנר 90), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן (גבע ברקאי 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully