וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט סופי: ויק יגיע לעסקת טיעון

18.8.2007 / 13:53

שני נאשמים נוספים הודו במטרה להפחית מעונשם, וכעת הקוורטרבק צפוי להגיע לסיכום עם התביעה בעצמו. הולמס רוצה לטקסס

לאחר שנותר בודד במערכה, למייקל ויק אין ברירה. שני הנאשמים האחרונים מלבדו של הקוורטרבק של אטלנטה פאלקונס הגיעו לעסקת טיעון עם התביעה, וכרגע ויק הוא היחיד שעדיין מחכה לפתיחת משפטו בעלטה מוחלטת. הנסיבות תגרומנה לו לבקש עסקת טיעון, שתוכרז רשמית, כפי הנראה, ביום שני.

ארתור בלאנק, בעלי הפאלקונס, אמר כי ידוע לו על מגעים בין פרקליטיו של ויק לתביעה. שני הנאשמים, פרנל פירס וקווניס פיליפס, הודו ואמרו כי ויק עזר להם להטביע כלבים כושלים ולהמיתם בדרכים לא הומניות.

אם תירקם עסקת טיעון, צפוי ויק להיכנס לשנה או פחות בין הסורגים, כשבלי עסקה הוא עלול למצוא עצמו בפנים ליותר מחמש שנים. ב-17 ביולי הוגש כתב אישום נגד השחקן בן ה-27, בעוון ארגון קרבות כלבים, המתתם וניהול סינדיקט הימורים. נכון לעכשיו טרם הודיע הקומישינר רוג'ר גודל מה בכוונתו לעשות, אולם הוא צפוי להודיע בכל מקרה על הרחקתו של ויק לעונה מהמגרשים.

* ומקוורטרבק לקוורטרבק: בריידי קווין מקליבלנד צפוי לערוך הלילה את הבכורה שלו ב-NFL, במשחק קדם העונה מול דטרויט.

* פריסט הולמס, שהגיע למחנה האימונים של קנזס סיטי, מעוניין להשתחרר לדאלאס קאובויס או ליוסטון טקסאנס. בין הולמס לצ'יפס, ובמיוחד לרץ האחורי הפותח של הקבוצה, לארי ג'ונסון, עבר חתול שחור, וכשג'ונסון חתם לאחר שאמר "תחזיקו אותי", הולמס הבין שמקומו לא באצטדיון "ארוהד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully