וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קרית שמונה הביסה 0:3 את מכבי הרצליה

18.8.2007 / 19:06

קרית שמונה עשתה היסטוריה כשאירחה בביתה והביסה 0:3 את הרצליה. הבוס איזי שרצקי יכול להיות מאושר. דוד: "התוצאה משקרת"

היסטוריה התקיימה היום (שבת) בליגת העל כשהעולה החדשה, הפועל קרית שמונה, אירחה במסגרת המחזור הראשון לעונת 2007/8 את מכבי הרצליה במגרשה העירוני והשיגה ניצחון ענק 0:3.

החבורה של רן בן שמעון לא התרגשה מגודל המעמד, למרות שמולה ניצבה קבוצה שסימני החיבור לא ניכרים בה עדיין. בכל זאת הצפוניים לחצו, כבשו שלושה שערים, הגיעו למצבים רבים ובהחלט יכולים לשאוב עידוד רב מהמשחק הראשון. סביר להניח שקרית שמונה, בין שאר הקבוצות, תתחרה כנגד הירידה, כך שכל נקודה שהיא מצליחה להשיג כעת תשרת אותה מאוד במאבק ההישרדות.

החגיגה בצפון נפתחה כבר אחרי חמש דקות. עבאס סואן, שהגיע מחיפה על מנת להנהיג את הקישור, שלח כדור מצוין לבלו. החלוץ הצעיר, שגם הגיע מהירוקים, שיחרר בעיטה מדויקת לפינה וכבש את שער הבכורה של קרית שמונה בליגת העל. לקראת הסיום החלה הרצליה להישבר והצפוניים עשו ברחבת האורחים ככל העולה על רוחם. לביא (73) כבש את השני אחרי ערבוביה ברחבה, חסארמה (78) נגח את השלישי.

מחזיקת גביע הטוטו החליפה במהלך הקיץ יותר מחצי הרכב. בין אם התחזקה או נחלשה, הקבוצה של דוד לא נראתה מחוברת. בייחוד נכונים הדברים לגבי חוליית ההגנה והשוער (כולם חדשים) שהתיאום ביניהם מאוד לוקה בחסר. לדוד מצפה עוד הרבה עבודה אם הוא לא רוצה למצוא עצמו חותם בקרוב בלשכת האבטלה.

מהלך המשחק

דקה 2 - עמנואל אמנגואה חדר לרחבה משמאל, הוציא כדור רוחב טוב, עמאשה נגע, אבל הכדור הלך על פי רוחב השער.

דקה 5 - גול! שער בכורה היסטורי לקרית שמונה בליגה הראשונה. גיא צרפתי שלח כדור יפהפה לבלו, שהשתלט ושלח בעיטה מכ-16 מטרים אלכסונית לשער. מארלייר לא הצליח להגיע. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 15 - יירו בלו העביר רוחב מימין, עמאשה הספיק להגיע לכדור, אך שוב הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 24 - שביט אלימלך יצא לא טוב והדף היישר לראדי, שבעט, אלימלך תיקן והציל את קרית שמונה מספיגת שער שיוויון.

דקה 31 - חלוץ הרצליה אלנתן סלמי הצליח לנגוח מעל ידיו המונפות של אלימלך, למזלו של השוער הכדור פגע רק בעמוד.

דקה 34 - יירו בלו שוב ניסה את מזלו כמעט מאותה עמדה ממנה כבש, אבל הפעם הבעיטה שלו חמקה ליד הקורה.

דקה 42 - אמנגואה הוציא כדור רוחב מצוין משמאל והעמיד את עבאס סואן באחד על אחד מול מארלייר. סואן בעט בנגיעה אחת, אבל השוער הבלגי הדף מצוין.

דקה 69 - גיא צרפתי זיהה את מארלייר, שוער הרצליה, מחוץ לשער, וכמעט הצליח להפתיע בבעיטה חופשית ממחיצת המגרש. מארלייר התעשת מהר ועצר.

דקה 73 - גול! גיא צרפתי הגביה כדור מסובב לרחבה, עמיר נוסבאום נגח בניסיון הראשון לקורה, יניב לביא עט על הריבאונד כדי להרשית את השני. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 77 - צרפתי שוב הזין את בלו בכדור מצוין. החלוץ הצעיר, שכבש את השער הראשון, השתלט על הכדור, אבל מעד לפני השער.

דקה 78 - גול! גיא צרפתי, הבשלן המדופלם, הרים כדור קרן, סאלח חסארמה התרומם ונגח חד וחזק לפינה העליונה של מארלייר. 0:3 מוחץ לקרית שמונה.

הרכבים:

קרית שמונה: שביט אלימלך; ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום; עבאס סואן, עמנואל אמנגואה, גואל צ'ירסאווה (בני בן זקן, 70), גיא צרפתי, וויאם עמאשה (יוסי דורה, 67); יירו בלו (אדריאן רוצ'ט, 81).

מכבי הרצליה: פיטר מארלייר; רמי חליס, מטייה מורץ, שי בנאי, אושרי אלפסי; מהראן ראדי (אבי ריקן, 69), דייהו דייוויס, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה (שי ביטון, 84); סעיד מקאסי, אלנתן סלמי (אסף קריספיס, 67).

דוד: "התוצאה משקרת"

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון: "אנו תמיד רוצים לנצח. זה ניצחון חשוב מאוד, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. עוד נשתפר ואני בטוח שגם מכבי הרצליה תשתפר. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. אם לשחקנים שלי יש פריבילגיה לשמוח עד ראשון, הרי שלי אין פריבילגיה של שעה. אנחנו משתדלים לעשות את הדברים בצורה הכי טובה שאפשר".

שוער קרית שמונה שביט אלימלך היה מאושר: "כל הכבוד להתאחדות לכדורגל על כך שנתנה לנו לארח בבית. יש פה קהל תומך, גם כששחקן טועה אף אחד לא צועק. זה הכוח של הקבוצה הזו".

פרדי דוד: "אנחנו לא נראים טוב, לא הגענו למשחק היום. זו לא הקבוצה שאנחנו רוצים לראות. אני מדבר מבחינת הגישה למשחק. הפסדנו בכל קרב מגע באמצע המגרש ובהגנה. אם הייתי יכול להגדיר את זה נכון, הייתי אומר שהיה לנו אובר מוטיבציה. לפעמים זה טוב לפעמים פחות. לדעתי, התוצאה משקרת".

אורן ירמיהו מ"הארץ" מוסיף: החלוץ הגנאי פטר אופורי קוואייה אמור לקבל היום את השחרור מקבוצתו הקודמת, אופי כרתים מיוון, ולהצטרף רשמית לקרית שמונה, אחרי שכבר עבר בבקרה. בקרית שמונה התאכזבו מכמות הקהל במשחק: "ציפינו ל-2,500 צופים והגיעו רק 2,000".

אלי שטרן מוסיף: במכבי הרצליה מאוכזבים מיכולתם של השוער הבלגי, פיטר מרליר, והבלם הסלובני, מיטייה מורץ'. הרצליה אף עשויה לשחרר את מורץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully