וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב, גאנייה מפשל

18.8.2007 / 13:12

הסמי-קלוזר של הרד סוקס הפסיד לאיינג'לס, בוסטון נאלצה לחלוק דאבל הדר. היאנקיז ניצחו את דטרויט, ווב ממשיך להיות בלתי עביר

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 4:8
בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 7:5

זה היה יכול להיות יום מושלם לרד סוקס. קליי בוכהולץ עלה מהמיינורס וראה איך חבריו עוזרים לו במשחק הראשון עם שש ריצות כבר באינינג הראשון על ג'ון לאקי, בהן גם הומר של דייויד אורטיז. בחזית השמירה עמד ג'ונת'ן פפלבון, עם ארבעה אאוטים טובים - 4:8 לבוסטון בסיום.

ואז בא המשחק השני, ששוב המחיש כמה חלש אריק גאנייה, שאמור היה להיות מניה בטוחה בבולפן. גאנייה נכנס ביתרון 4:5 באינינג התשיעי, לאחר שהרד סוקס עמלו על מהפך. הופעה טובה של ג'וש בקט (שבעה ושמונה) ושל ארווין סנטנה (6.1 וחמישה) הביאה את המשחק ליתרון 1:2 לאיינג'לס בשמיני. עוד שתי ריצות מהומר של גארי מת'יוס ג'וניור העלו ל-1:4, ואז התעוררו הרד סוקס עם ארבע ריצות על סקוט שילדס ופרנסיסקו רודריגז החלשים. ביתרון 4:5 בתשיעי עלה גאנייה, פיזר חבטות לכל עבר והרשה לולאדימיר גררו הנפלא לרשום דאבל בן שתי ריצות, שעשה את ההבדל - 5:7 לאיינג'לס בסיום.


ניו יורק יאנקיז - דטרויט 1:6

בגזרת היאנקיז הנזק מהדאבל הדר היה מזערי, כשהם צימקו את הפער מבוסטון לחמישה משחקים. אנדי פטיט הגיש שמונה וטיגן חמישה וג'ייסון ג'יאמבי ממשיך להוכיח כמה כוח הוא, עם או בלי סמים, כשחבט לצמד הומראנס. שישה ושבעה לנייט רוברטסון, שנחל את ההפסד.


טורונטו - בולטימור 2:5

הבלו ג'ייז עדיין יושבים בקטנה על תקוות הויילד קארד. איי ג'יי בארנט הגיש 6.1 אינינגים עם שישה טיגונים בדרך לניצחון, פרנק תומאס חבט להומר ה-506 שלו בקריירה וג'רמי אקארדו סיפק שמירה מוצלחת. גארט אולסון עם ההפסד, בריאן רוברטס עם הומר לאוריולס.


טמפה ביי - קליבלנד 2:1

הניצחון הקשה של האינדיאנס מחזיר אותם לראשות בית המרכז, כשפול בירד עושה עבודה טובה בהגשה עם שישה וחמישה, הבולפן מגן עליו וג'ו בורובסקי רושם שמירה מספר 34 העונה. שישה וארבעה לאדווין ג'קסון המשתפר.


סיאטל - שיקגו וייט סוקס 4:5

למרות שרשמו ארבע ריצות מגראנד סלאם של דני רישאר באינינג השביעי, לא יכלו הגרביים להיחלץ מפיגור 5:0, ומיגל באטיסטה עם הניצחון וג'יי ג'יי פאץ עם השמירה עשו לבסוף את העבודה. המארינרס רק יכולים להצר על כך שבוסטון לא השלימה סוויפ בדאבל הדר, אבל גם כך צימקו את הפער מהאיינג'לס לשלושה משחקים. הומר לראול איבנייז בסיאטל.


מינסוטה - טקסס 1:2

אחרי עשרה אינינגים ניצחו הטווינס בזכות הגשה פראית של ג'יימי רייט, שהכניסה את ניק פונטו הביתה. מינסוטה נהנית מחוסר היציבות בבית ושומרת על פער סביר של שישה משחקים מקליבלנד. שבעה ושישה לקרלוס סילבה, אבל הניצחון הוא של מאט גרייר. ג'ייסון סלטלמאקיה עם הומר לריינג'רס.


אוקלנד - קנזס סיטי 9:2

משחק אדיר לבריאן בניסטר עם תשעה וארבעה, אמיל בראון עם הומר לרויאלס, ניק סווישר עם אחד לאוקלנד ודן מאייר עם ההפסד.

הקאביז לוקחים אוויר

שיקגו קאבס - סט. לואיס 1:2

סדרת מפתח בקרב על המרכז. הקרדינלס, שבאו במומנטום אכזרי, עלו ליתרון באינינג השישי מהומר של אלברט פוחולס, אבל בתחתית האינינג בא הומר בן שתי ריצות של ז'ק ג'ונס, שניצח את המשחק. עם ההפסד של מילווקי עלתה שיקגו לראש הבית, כשסט. לואיס נמצאת שלושה משחקים מאחור. שבעה ושבעה לריץ' היל במשחק הגשה מצוין עם ניצחון, שמירה לריאן דמפסטר, שישה וארבעה לבריידן לופר בהפסד.


אטלנטה - אריזונה 4:0

ברנדון ווב פתח את העונה לא טוב. נפילת מתח אחרי זכיה בסיי יאנג, אם תרצו. אבל ווב של אחרי האולסטאר עושה ריצה ענקית ומצמצם פערים מהמועמדים האחרים לזכיה. עם תשעה אינינגים ושש קטילות, הכח של אריזונה הגדיל את מאזנו ל-42 אינינגים רצופים ללא ספיגה (!) ולשאט אאוט שלישי ברציפות. שיא ה-MLB, שעומד על 59 אינינגים, שייך לאורל הרשהייזר, שעשה זאת ב-1988. שני הומרים לכריס יאנג ואחד למארק ריינולדס, הפסד ללאנס קורמייה באטלנטה.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 4:6

נראה שהדודג'רס מצאו שוב את הגרוב, אבל כל עוד אריזונה ממשיכה לנצח הם יכולים רק להשקיף בצער ממרחק שישה משחקים. אריק סטאלץ חזר מהמיינורס והגיש שבעה ותשעה, ג'ף קנט סיפק הומר על ג'וש פוג. שמירה לטקאשי סאיטו, הומר גם לגארט אטקינס מקולורדו.


סן דייגו - יוסטון 3:1

המפסידה של הלילה הזה היא סן דייגו, שרואה את אריזונה מתקדמת. לאנס ברקמן חבט לשני הומרים, השני באינינג השמיני שנפתח בשוויון 1:1, והכניע את הית' בל והפאדרס. בל החליף את ג'ייק פיבי, שיצא אחרי עוד הופעה משובחת של שבעה אינינגים ו-11 אוורורים. שבעה וארבעה לוודי וויליאמס בניצחון, שמירה מוצלחת לבראד לידג'.


מילווקי - סינסינטי 8:3

הברוורס ממשיכים לשחק בייסבול רע, עם היכולת המזעזעת שאותה הם מגלים מאז פגרת האולסטאר. ברונסון ארויו היה מוצלח על הגבעה עם 7.1 אינינגים ושבע קצירות, אדם וסקוט האטברג סיפקו את המחץ עם המחבט. שני הומרים לג'יי ג'יי הארדי ואחד לגייב גרוס לא מילטו את מילווקי מהפסד.


וושינגטון - ניו יורק מטס 6:2

המטס ממשיכים לקרטע לכיוון הפלייאוף. אולי הבייסבול לא משובח, אבל בעוד אטלנטה ופילדלפיה לא מצליחות ליצור רצף, ניו יורק שומרת על הפסגה. טום גלאווין היה מעולה עם שבעה ושישה, כשהוא שובר את מחסום ה-300 ומגיע לניצחון ה-301 בקריירה. מויסס אלו הלוהט ודמיון איסלי חבטו להומרים, מאט צ'יקו רשם את ההפסד.


פיטסבורג - פילדלפיה 11:8

הדרבי של פנסילבניה מפגיש קבוצה בלי יומרות ואחת שחייבת ניצחון בכל דרך. לפחות במשחק הזה ידעו הפיליז להוציא את המיטב, למרות הגשה גרועה של הבולפן. פאט בורל וארון רוואנד חבטו להומרים על טום גורזלאני, שלמרות יכולת טובה בעונת הרוקי הפסיד עם חמש ריצות חובה בחמישה אינינגים. ג'יי די דרבין זכה בניצחון, הומרים גם לחוזה באוטיסטה, רוני פאולינו ומאט קאטה מפיטסבורג.


פלורידה - סן פרנסיסקו 3:0

לפעמים בארי זיטו מזכיר מדוע היה פעם סיי יאנג. זיטו הגיש שבעה וניטרל שמונה, כשהוא נעזר בשמירה של בראד הנסי ובהומר בן שני ריביז של הרוקי רחאי דייויס. שבעה ושישה לא מילטו את סקוט אולסן מהפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully