וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואיט: "אני בדרך חזרה לטופ-10"

18.8.2007 / 10:15

האוסטרלי נשמע בטוח בעצמו אחרי שהדיח את מויה, לקראת פגישה מול פדרר בחצי גמר סינסינטי. ויינטרוב הפסיד בגמר באוזבקיסטן

לייטון יואיט בטוח כי הוא נמצא בדרך הבטוחה בחזרה לטופ של הטניס העולמי. האוסטרלי גבר הלילה (שבת) 2:6, 4:6 על קרלוס מויה ברבע גמר טורניר סינסינטי (סך פרסים 2.45 מיליון דולר), בדרך למפגש בחצי הגמר מול רוג'ר פדרר.

גם אם יפסיד, יואיט יעלה מהמקום ה-20 למקום ה-16, מה שיאפשר לו להימנע מהגרלה קשה כבר בסיבובים הראשונים של אליפות ארה"ב, שתיפתח ב-27 באוגוסט. "אין לי ספק שבמיטבי אני שווה עשירייה ראשונה", אמר יואיט, שלאחרונה דורג בין העשרה הראשונים ביוני 2006, "אני מרגיש שאני יכול לנצח כל אחד, והוכחתי את זה בעבר. רוב השחקנים שנמצאים לפניי בדירוג לא הצליחו בקריירות שלהם בטורנירים גדולים ובגראנד סלאמים כמוני".

אבל עם כל הכבוד לשאיפות של יואיט, בחצי הגמר הוא יפגוש את רוג'ר האיום, שניצח את כל עשרת המפגשים האחרונים ביניהם. אבל השוויצרי נראה פגיע בימים האחרונים, ואחרי חוסר הנחישות שהפגין מול דיוקוביץ' בגמר המאסטרס בקנדה, גם הלילה הוא הפסיד בצורה לא אופיינית מערכה מול ניקולס אלמגרו, אך בסופו של דבר הצליח לנצח 3:6, 6:3, 2:6. "למען האמת, אני חושב ששיחקתי היום יותר מאשר אתמול", אמר פדרר, שמחפש את התואר ה-50 בקריירה.

בחצי הגמר השני ייפגשו ג'יימס בלייק וניקולאי דוידנקו. האמריקאי גבר על סם קווירי הקנדי 7:5, 4:6, 4:6, בעוד דוידנקו הדיח בלי בעיות את דויד פרר 2:6, 4:6.

טורונטו: הנין נגד הרוח

ז'סטין הנין נראתה מאוד מתוסכלת הלילה מהתנאים הקשים שבטורונטו, אבל הצליחה לגבור 6:7, 3:6 על נדיה פטרובה ולהעפיל לחצי הגמר בטורניר טורונטו (סך פרסים 1.34 מיליון דולר). "זה היה נורא שם בחוץ", אמרה הבלגית, ששיחקה את משחקה השני בלבד מאז חצי גמר ווימבלדון, "הרוח הרסה את המשחק".

הנין תפגוש בחצי הגמר את המדורגת 169 בעולם, יאן ז'י, שממשיכה להפתיע עם חצי גמר ראשון בקריירה. אחרי שהעיפה את אנה איבנוביץ', הפעם הסינית הדהימה את הפינאליסטית מווימבלדון מריאן ברטולי, שפרשה בפיגור 6:2, 3:0.

בחצי הגמר השני ייפגשו ילנה יאנקוביץ' הסרבית וטטיאנה גולובין. הסרבית, שמחפשת תואר חמישי העונה, גברה 5:7, 2:6 על וירג'ין רזאנו הצרפתייה, בעוד גולובין גברה 6:2, 5:7, 1:6 על סבטלנה קוזנצובה.

הפסדים לישראלים

* הישג יפה לאמיר וינטרוב, שהפסיד בגמר טורניר בוכארה באוזבקיסטן 3:6, 6:1, 6:4 לדניס איסטומין המקומי, וצפוי להתקדם למקום ה-355 בעולם.

* ציפי אובזילר פרשה ממוקדמות טורניר ניו הייבן, לאחר שכבר הובילה 3:6, 1:2 מול נעמי קבאדי האנגלייה, אבל נאלצה להפסיק את המשחק לאחר שסבלה ממתיחה בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully