וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הביסה 76:105 את דנמרק

18.8.2007 / 22:48

אחרי הניצחון המרשים על בלגיה, לא התקשתה ישראל גם מול דנמרק והביסה אותה בקלות 76:105. הלפרין שוב הצטיין, לימונד שותף כמחליף

אז זאת אומנם היתה רק דנמרק, אבל נבחרת ישראל הציגה הערב (שבת) לקהל ביד אליהו הצגה נוספת עם ניצחון 76:105 שמעניק לנבחרת הרבה אופטימיות לקראת ההמשך. שני משחקיה הבאים של ישראל יהיו בחוץ, מול אוקראינה ברביעי ומול בלגיה בשבת הבאה, בהם תנסה הנבחרת להבטיח סופית את הבכורה בבית, ולזכות בכרטיס לטורניר המשולש על המקום האחרון באליפות אירופה.

בניגוד למשחק בין שתי הנבחרות בדנמרק, הפעם לא חיכו הדנים לרבע הרביעי על מנת להישבר, ועשו זאת כבר בדקות הפתיחה. ישראל, בראשותם של מאיר טפירו (שחגג הופעה מספר 100 במדים הלאומיים) שהיה אמון על המסירות ויותם הלפרין שלקח על עצמו את נטל הקליעה, זינקה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, והגדילה את יתרונה באופן עקבי מאותה נקודה.

יניב גרין עשה את העבודה מתחת לסלים, גיא פניני היה מצוין מהספסל וליאור אליהו לא נתן למחלוקת בנוגע לרצונו להשתחרר מהמשחק מול אוקראינה להפריע לו בדרך לעוד משחק טוב מאוד. אפילו רביב לימונד, שלא נכלל בסגל הנבחרת באף משחק בקמפיין הנוכחי בגלל כושר ירוד וזכה להירשם בטופס המשחק רק בזכות פציעתו של מתן נאור באימון אתמול, ראה סוף סוף פרקט, אם כי נראה חלוד וחסר בטחון באופן מובן. בסופו של דבר חילק שרף את דקות המשחק כך שאף שחקן לא בילה יותר מ-24 דקות על הפרקט, מה שאיפשר לחניכיו מנוחה הולמת לקראת המשימות הבאות.

במשחק המקביל בבית ג' ניצחה בלגיה 69:72 את אוקראינה.

מהלך המשחק

רבע ראשון

החמישייה שהעלה צביקה שרף כללה את מאיר טפירו, יותם הלפרין, ג'רון רוברטס, עידו קוז'יקרו ויניב גרין. מנגד פתחו הדנים עם בילארל קלרנס, אנדראס יאקובסן, חנן קולמן, ניקולאי איברסן, ופטר יוהאנסן.

פתיחת המשחק היתה כולה של ישראל, כשטפירו ניצח על ריצה זריזה של 0:9 שהעניקה לנבחרת יתרון נאה של 3:11 כבר אחרי שלוש דקות. גם הלפרין איפס מהר מאוד את היד, ומנגד הציגה דנמרק רק את יוהאנסן, שצבר את כל שש הנקודות הראשונות של נבחרתו.

בהמשך הצליחו הדנים להאיט את קצב המשחק ולצמצם ל-11:16, אבל כניסתם של ליאור אליהו וגיא פניני מהספסל הכניסה רוח חיים מחודשת בנבחרת, ושלשה של פניני העלתה את התוצאה ל- 12:25. האירוע המרכזי בדקות הבאות היתה כניסתו של רביב לימונד להופעתו הראשונה בקמפיין, דקה לסיום הרבע הראשון, שהסתיים בתוצאה 20:32 לישראל.

רבע שני

הבחורים בלבן חיפשו רק דבר אחד עם העלייה לרבע השני - לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר. לימונד נכנס לאט לאט לעניינים, אליהו רץ מחוף אל חוף כמו שהוא יודע, ושמונה נקודות רצופות נתנו לישראל יתרון עגול ונאה של 20:40. הדנים החזירו בריצה מזערית של 0:5 משלהם,לפני שהמקומיים שוב לחצו על הדוושה, והיתרון קפץ ל- 32:59, דקה למחצית. ההפרש הגדול איפשר לשרף להרחיב את הרוטציה ולתת דקות גם לדרור חג'ג', עמית תמיר ומורן רוט, והרבע השני הסתיים בתוצאה 35:59.

רבע שלישי

ישראל שוב פתחה בצורה חזקה ולא נתנה לדנים אפילו לחלום על סוג של קאמבק. גרין קבר ארבע נקודות רצופות, ושתי נקודות יפות של הלפרין העלו את ההפרש ל-36:67, שסימן באופן רשמי על פתיחתו של הגארבג' טיים. יותם המשיך לצלוף, חג'ג' סיפק את האנרגיה והרבע הסתיים בפער עצום של 51:88 לישראל.

רבע רביעי

כאן המשחק כבר התנהל על מי מנוחות, כשההפרש נע סביב ה-40 נקודות, בלי שנדמה שהדנים עושים כל מאמץ להקטין אותו ולא במעט. לקראת הסיום הורידה ישראל קצת מהגז וההפרש נמחק במקצת, אבל לא באופן שהוריד את החיוכים מהמחנה הישראלי, עד לתוצאה הסופית של 76:105 לישראל.

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: יותם הלפרין 22 נקודות, ליאור אליהו וגיא פניני 15 כל אחד, מאיר טפירו 12 (8 אסיסטים ו-6 איבודים), יניב גרין 10 (8 ריבאונדים), דרור חג'ג' 8, ארז מרקוביץ' 7, עמית תמיר 6, מורן רוט, עידו קוז'יקרו וג'רון רוברטס 3 כל אחד, רביב לימונד 1.

הירבו לדנמרק: פטר יוהאסן 17 (8 ריבאונדים), תומאס סולטאו 11, חנן קולמן 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully