וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את באיירן מינכן?

18.8.2007 / 17:30

באיירן מינכן דרסה את ורדר ברמן 0:4 בחוץ ונראתה בלתי עצירה בדרך לאליפות. שאלקה נקמה בדורטמונד עם 1:4 ביתי. הפסד לשטוטגארט

הליגה הגרמנית נפתחה בשבוע שעבר בסערה, עם מספר תצוגות מרשימות והרבה מאוד עניין. היום (שבת) היא המשיכה את המומנטום גם במחזור השני, עם מבול של שערים ודרמות למכביר. במשחק המרכזי של המחזור נפגשו שתיים מהטוענות העיקריות לכתר, באיירן מינכן ו-ורדר ברמן, ובסופה של ההתמודדות לא היה ספק מי כאן המועמדת האמיתית. הבווארים חזרו מהוסר שטדיון עם 0:4 ענק וביטחון עצום לקראת המשך העונה.

עוד אחת שמרשה לעצמה לחלום אליפות, שאלקה, התמקדה בסגירת חשבונות עם יריבתם המושבעת בורוסיה דורטמונד, שהרסה לה את העונה שעברה במחזור הלפני אחרון, וגמלה לה עם 1:4 דומיננטי. שטוטגארט, שזכתה מן ההפקר אשתקד והניפה את צלחת האליפות תודות לקריסה של שאלקה, רשמה הפסד חוץ מאכזב 3:1 להרטה ברלין.

ורדר ברמן - באיירן מינכן 4:0

אז מסתבר שיש מועמדות על הנייר, ויש מועמדות על אמת. את מירב העניין לפני השריקה הראשונה ריכז מירוסלב קלוסה, בהופעתו הראשונה במדי באיירן מינכן נגד קבוצתו לשעבר, אבל אוהדי ברמן שכחו מהר מאוד משריקות הבוז שלהם לעברו, ופשוט תפסו את הראש לאור התוצאה.

מסכת השערים נפתחה בדקה ה-31, כשפרנק ריברי כבש מהנקודה הלבנה אחרי שלוקה טוני הוכשל ברחבה. בדקה ה-51 חמיט אלטינטופ, הרכש המצוין משאלקה, התקדם ומסר לטוני, שהשתלט על הכדור ומול טים ויזה שלח פנימה לפינה הרחוקה. אלטינטופ עצמו היה חתום על השלישי בדקה ה-79, ואנדראס אוטל הפגיז את הרביעי בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה שלוש דקות לסיום.

שאלקה - בורוסיה דורטמונד 1:4

מבחינת סגנית האלופה הדרבי של חבל הרוהר היום היה זמן מצוין לנקמה. במחזור הלפני אחרון של העונה שעברה יצאו הכחולים לווסטפאלנשטאדיון ונוצחו, דבר שגנז מידם את האליפות והעבירה לשטוטגארט.

שאלקה, שאירחה את המשחק בוילטונס ארינה, פתחה בסערה, ובורדון, הקפטן הברזילאי, כבש בדקה ה-11 כשהגיח מאחורי הגנת הצהובים ונגח משלושה מטרים פנימה כדור חופשי. כריסטיאן פאנדר הכפיל את התוצאה בדקה ה-31, וג'ראלד אסמואה שילש אותה בדקה ה-59. נלסון ואלדז עוד צימק בדקה ה-66, לפני שקווין קוראני כבש את הרביעי בדקה ה-78 והקפיץ את הקהל הכחול לשמיים.

הרטה ברלין - שטוטגארט 1:3

האלופה עדיין ללא ניצחון גם אחרי המחזור השני, וחניכיו של ארמין פה לא נראים כמו מי שיכולים לשמור על התואר ביכולתם הנוכחית. תומאס היצלפרגר דווקא העניק לשוואבים את היתרון בדקה ה-16, אבל פנדל של סופיאן שאחד איזן בדקה ה-51, ושערים של מאליק פאתחי (64) ושל סולומן אקורונקוו הניגרי (80) הפכו את הקערה.

ארמיניה בילפלד - פרנקפורט 2:2

המקומיים כבר היו בטוחים שהניצחון שלהם אחרי שהצ'כי ראדים קוצ'רה (68) והפולני ארתור ויצ'ניארק (80) נתנו להם יתרון של שני שערים, אבל פרנקפורט ביצעה קאמבק מדהים עם שערים של אלכסנדר מאייר (87) ומרקו רוס (89) כדי לגנוב נקודה.

האנזה רוסטוק - נירברג 2:1

מחזיקת הגביע התאוששה מההפסד המביך לקרלסוהה בפתיחת העונה עם ניצחון חוץ על עולה חדשה נוספת. תומאס גלאסק (17) ופיר קלוגה (25) כבשו למנצחים, אלבס צימק (62).

דואיסבורג - וולפסבורג 3:1

גם לזאבים היה רושם רע לתקן מהמחזור הראשון בו הפסידו בבית לארמניה בילפלד, והם עשו זאת עם ניצחון משכנע. מרסליניו (41) אלכסנדר מדלונג (51) וסרג'יו ראדו (72) כבשו לקבוצה של פליקס מאגאת, קלמן לאבריץ' צימק לעולה החדשה (88).

במשחק של יום שישי בבונדסליגה, אירחה קרלסרוהה את האנובר, והאחרונה השיגה ניצחון חוץ 1:2 פרנץ העלה את קרלסרוהה ליתרון בדקה ה-37, אבל במחצית השנייה שערים של האנקה (55) ובאליטש (75) הפכו את התוצאה על פיה.

משחקי מחר:

המבורג - באייר לברקוזן (18:00)
אנרגי קוטבוס - בוכום (18:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully