וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו מתגעגע לבן חיים?

18.8.2007 / 16:36

בולטון ספגה את הפסדה השלישי ברציפות בפרמיירליג, 3:1 לפורטסמות'. טוטנהאם מצאה נקודות ראשונות עם 0:4 על דרבי קאונטי

שלושת המשחקים המרכזיים של המחזור נשלישי של הפרמיירליג ישוחקו ביום ראשון, אז נראה את ליברפול נגד צ'לסי ואת הדרבי של מנ'צסטר, אבל לפני ראשון הגדול שבעה משחקים נערכו בשבת.

מה יהיה עם בולטון?

פורטסמות' - בולטון 1:3

בולטון בצרות. הוונדררס פתחו את העונה בצורה רעה, והיום (שבת) השיגו את הפסדה השלישי ברציפות, 3:1 לפורטסמות', והקבוצה של סמי לי בצרות. מישהו מתגעגע לבן חיים?

ניקולאס אנלקה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-13 אחרי שבעט בין רגליו של השוער דייויד ג'יימס, אבל נוואנקו קאנו (16) השווה תוך שלוש דקות אחרי שיתוף פעולה יפה ברחבה. ג'ון אוטאקה השלים מהפך בדקה ה-30 אחרי שדהר 50 מטר ולא נעצר עד הרשת, וטיילור השלים את העבודה מהנקודה הלבנה בדקה ה-88.

רדינג - אברטון 0:1

הקבוצה של סטיב קופל היוותה את הפתעת העונה שעברה, אבל זכתה להגרלה קשה ופגשה בשני המחזורים הראשונים את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. נקודה הייתה באמת המקסימום איתו יכלה לצאת משם והיום מול אברטון הסופר מעניינת של דייויד מויס, שהחזיקה במאזן מושלם עד היום, השיגה ניצחון ליגה ראשון משער בודד של סטיבן האנט בדקה ה-44.

שאר המשחקים:

טוטנהאם - דרבי 0:4

טוטנהאם הירבתה לקשקש על מקום בארבע הראשונות והפרשנים יישרו קו, אבל התרנגולים פתחו את העונה עם שני הפסדים והיום הוציאו קיטור על המועמדת מספר 1 לירידה, דרבי קאונטי. סטיד מלבראנק כבש צמד בדקות 2 ו-6, ג'רמיין ג'נאס שם את השלישי בדקה ה-14 והמשחק היה גמור. דארן בנט השלים את הרביעייה בדקה ה-79.


פולהאם - מידלסברו 2:1

בורו שיחקה ללא איגביני יעקובו, שככל הנראה יעבור לאברטון בימים הקרובים, אבל הצליחה לנצח את הקבוצה התוססת של לורי סאנצ'ז. בריאן מקברייד כבש ללונדונים בדקה ה-16, אבל בורו הישוותה מרגלי חלוץ הרכש המצרי מידו בדקה ה-55 וניצחה בזכות שער של לי קאטרמול בדקה ה-88.


וויגאן - סנדרלנד 0:3

הקבוצה של רוי קין נדרסה תחת וויגאן במדגסקי סטדיום. אמיל הסקי כבש בדקה ה-19 ובמחצית השנייה השלימו את העבודה דני לנדזאט עם פנדל בדקה ה-62 ואנטואן סיביירסקי עם פנדל נוסף 7 דקות מאוחר יותר.

ברמינגהאם - ווסטהאם 1:0
לווסטהאם: מארק נובל 70 (פנדל).


ניוקאסל - אסטון וילה 0:0

* ק.פ.ר, ללא החלוץ הישראלי בן סהר, הפסידה 2:0 בבית לקארדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully