וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר הנרגש: "רואים שבנתניה רעבים להצלחות"

אריק רחמיאן

18.8.2007 / 15:15

עשרות אוהדי הקבוצה קיבלו את פניה בנתב"ג למרות השעה המאוחרת. חיים: "אני יודע שהייתי לא בסדר, אבל עזבתי מסיבות משפחתיות"

מכבי נתניה נחתה הבוקר (שבת) בישראל, ועשרות אוהדי הקבוצה קידמו את פניה בנתב"ג, למרות השעה הלא שגרתית. ראובן עטר והשחקנים, שנראו עייפים ומותשים מהמסע הארוך, זכו לשירי עידוד קולניים בנמל התעופה ונראו נרגשים מקבלת הפנים החמה.

עטר הנרגש אמר: "רואים שבנתניה רעבים להצלחות. אוהדי הקבוצה גרמו לנו להתרגשות רבה, אבל עכשיו הראש שלנו נתון למשחק מול הפועל ת"א".

הקבוצה, שחילצה תוצאת תיקו מאופסת בפורטוגל והעבירה את ההכרעה לקרית אליעזר בעוד שבועיים, גרמה להתעוררות בקרב האוהדים, ובנתניה מאמינים שביום שני, במשחק הפתיחה מול האדומים בקופסה, ימלאו האוהדים את היציעים עד אפס מקום. משטרת נתניה כבר נערכת להגעתם של אוהדי הפועל ת"א, שצפויים למלא את יציע 4.

למרות עייפותם של השחקנים והצוות המקצועי מהמסע הארוך בפורטוגל, לא ויתר עטר לשחקנים ורגע לפני שנפרד מהם בשדה התעופה הודיע מנהל הקבוצה, גדי חן כי יש היום אימון. הקשר יחיאל צגאי ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. עטר איחל לצגאי בהצלחה ובין היתר אמר לשחקנים: "המוראל בתוכנו היה תמיד גבוה ואחרי המשחק בפורטוגל יצרנו רף גבוה גם בקרב האוהדים והתקשורת. ביום שני אנחנו פותחים את העונה ואתם בטח מתארים לעצמכם שהמגרש יהיה מלא. יש לנו בדיוק יומיים להתכונן למשחק".

היחידי ששוחרר מהאימון הוא דדי בן דיין שלא התאמן בגלל מתיחה במפשעה ובצוות המקתועי ביקשו שלא לקחת סיכון מיותר. שחקן בקבוצה אמר הערב: "רואים שזו קבוצה מקצוענית. עטר לא ויתר לנו למרות העייפות ובצדק. צריך להתכונן גם לליגה".

בנתניה עדיין לא נרגעו מפרשת גיא לוי, שהתעקש לזמן את איתי שכטר לנבחרת האולימפית, שיוצאת מחר לטורניר באוקראינה. חבר ההנהלה איציק גניש הגיב ואמר: "אנחנו לא מבינים את גיא לוי, שבחר שלא להזמין שני שחקני הרכב ראשון של הפועל ת"א אך מתעקש על זימונו של איתי שכטר. הצענו ששכטר ישחק עם הקבוצה ביום שני ויטוס מיד אחרי המשחק על חשבון המועדון ויצטרף לנבחרת, אבל לוי השיב בשלילה. בינתיים רק אנחנו הנפגעים".

אופיר חיים: "המשפחה לפני הכל"

החלוץ אופיר חיים התראיין אתמול (שישי) ברדיו קול נתניה, והבהיר לראשונה את הסיבה שהביאה אותו לבקש להשתחרר להפועל באר שבע. "הרבה מאוד אנשים לא מבינים ושואלים אותי למה עשיתי את המעבר הזה, ואיך זה שאני מוותר על הופעה באירופה ועובר ללאומית", אמר חיים, "אבל באיזשהו מקום אני יודע שאני כבר לא ילד וחייב לחשוב על עתיד המשפחה שלי. אני מהכדורגל כבר לא אהיה עשיר, והכסף שאני מרוויח מיועד למטרה אישית הקשורה לחיים האישיים שלי. ברגע שקיבלתי את ההצעה לשחק בבאר שבע, זו הייתה מבחינתי הצעה שעוזרת לי מבחינה כלכלית. עברתי תקופה נפלאה בנתניה, והיה קשה לעבור ברגע השיא".

על יחסו של ראובן עטר אליו מרגע שביקש לשחררו מהקבוצה, אמר חיים: "ראובן עטר זה אחד האנשים שאני הכי אוהב ואני שמח שהכרתי אותו ושהייתי במחיצתו במשך העונה הקודמת. ראובן לא ניפה אותי, וברגע שביקשתי להשתחרר, הוא אמר לי שמעבר לכדורגל יש גם משפחה, וזה לפני הכל. ראובן מכיר את הבעיה האישית שלי, ורק אמר לי שמבחינתו העיתוי לא נכון, ורק על כך הוא כועס עליי.

"אישית אני יודע שאני לא בסדר, שבתור שחקן מוביל הודעתי שבוע לפני המשחק באירופה שאני עוזב. אבל כששמתי על כף המאזניים את המשפחה שלי מול מכבי נתניה, למרות שהיה לי טוב שם, המשפחה שלי ניצחה בגדול, וזאת הסיבה שביקשתי לעזוב".

בונים על הקהל

בתוכנית "ספורט סיטי" של רדיו קול נתניה התייחס הבלם גולן חרמון לתיקו 0:0 של נתניה, ואמר: "אנחנו עייפים, אך מרוצים. אני חושב שכמו שראובן עטר אמר, המטרה הייתה כמובן לנצח, אבל גם תיקו מספק אותנו. החבר'ה נלחמו ונתנו את הנשמה על המגרש. האמנו שאפשר לחזור עם תוצאה טובה, ואני שמח שעמדנו במטרה שלנו. הגומלין לא יהיה קל, אבל יהיה לנו יותר נוח בקריית אליעזר, אחרי שהיכרנו אותם פנים אל פנים, ולא רק מקלטות. אני מקווה שננצח אותם ונעלה שלב. יש ללרייה חלק הגנתי מאוד מסודר, שמניע את המשחק היטב. מאידך, יש להם התקפה מהירה וטכנית".

הדובר איציק גניש אמר: "אנחנו שמחים על הדרך והנחישות שהובילו לתוצאה, אבל אנחנו זה רק החלק הראשון של המערכה, והגומלין לא יהיה קל. אנחנו מצפים שאוהדי נתניה ימלאו את קריית אליעזר. אם נעבור שלב נעשה צעד קדימה עבור המועדון".

השחקנים רוצים מענקים

עטר ניצל את הנסיעות הארוכות באוטובוס כדי להכין את הקבוצה למשחק במחזור הראשון מול הפועל תל אביב ביום שני. השחקנים צפו בקטעים ממשחקיה של הפועל. השחרור של הקשר סטניסלב אנגילוביץ' ושל החלוץ ז'ורז' בה התקבל אמש במשרדי המועדון, וחוזיהם הופקדו ברשות לבקרת תקציבים. שניהם, יחד עם יחיאל צגאי, יעמדו לראשותו של עטר במשחק נגד הפועל.

השחקנים, להם הייתה זו הופעה ראשונה באירופה, ממתינים למענקי העפלה לאופ"א, אותם הבטיח הבעלים דניאל יאמר אך עדיין לא חילק. מחר (ראשון) יתקיים האימון המסכם לקראת המשחק בשני.

עדכון ראשון: 17.8, 18:44
עדכון אחרון: 18.8, 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully