וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מצאה את האשמים: שפונגין, ייני ויפרח

לי בוץ

17.8.2007 / 16:00

בצוות המקצועי מצאו את האשמים ב-1:1 הביתי מול ארצי'אספור באופ"א: יובל שפונגין, שירן ייני ועוז יפרח, "שלא מספקים את הסחורה"

ברני ארדוב

בעקבות התיקו של מכבי תל אביב אמש (חמישי), התקיימה הבוקר ישיבה של הנהלת מכבי, בה נכחו רוני מאנה, לוני הרציקוביץ', אבי נמני והמאמן, אלי כהן, במהלכה הוחלט לזרז את תהליך הבאת הזרים לקבוצה. הנוכחים עברו על מהלכי המשחק נגד ארצ'יאספור, ובצוות המקצועי הביעו אכזבה גדולה מהיכולת של יובל שפונגין ומהעובדה שלא הצליח לשחזר את היכולת מהעונה שעברה. עוד מאוכזבים במכבי משירן ייני, שלא מוכיח את עצמו, למרות שמקבל קרדיט בקישור האחורי.

שלב הגיבוי הגיע

בקבוצה עושים מאמצים להנחית בשבועיים הקרובים קשר אחורי ברמה גבוהה, וכמובן גם חלוץ. במכבי מחכים בקוצר רוח להחלמתו של אבי יחיאל, שכן אביב חדד ועוז יפרח לא מספקים את הסחורה לטענת הצוות המקצועי. טקס הצגת השחקנים יתקיים טרם שריקת הפתיחה של מ.ס אשדוד.

"היו דברים שראיתי שהיו טובים", אמר לוני הרציקוביץ' בסיום המשחק, "היו חלקים שבאמת אהבתי, אבל עדיין זה לא מה שהיינו רוצים להשיג במשחק בית. היו יותר מדי מקרים בהם הקבוצה לא עמדה כמו שצריך. היו יותר מדי קטעים שנעלמנו מהמגרש. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, הבעיה היא שעכשיו נצטרך לצאת לטורקיה ולנצח שם, לעשות את העבודה שלא עשינו פה".

כשנשאל אם הוא מאמין במאמן אמר הרציקוביץ': "הוא חלק מהקבוצה, כשאני אומר שאני מאמין בקבוצה אז אני מאמין גם בו. צריך לתת את הגיבוי למאמן בשלב הזה. הייתי מאוד שמח אם היינו דורסים אותם ועושים תוצאה שונה. כל פעם שיקרה דבר כזה אנחנו צריכים לעשות דיונים וכל פעם שננצח נעשה חגיגה? צריך להירגע גם בנצחונות וגם בהפסדים. אנחנו צריכים לעבור שלב באירופה. אין לי ספק ששחקני מכבי היו צריכים לנצח, אנחנו צריכים לנצח גם בטורקיה. לא ניצחנו בארץ ועכשיו אני חש חובה לנצח שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully