וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדוגאן חוזר למולדת

17.8.2007 / 14:06

הצלף הטורקי של טאו ויטוריה יצטרף לפילזן של דיוויד בלאט, כאשר סימאס יסאיטיס עשוי להחליפו. בולוניה, לה מאן ולובליאנה מתחזקות

סרקאן ארדוגאן (29, 1.90), שחקנה הטורקי של טאו ויטוריה הספרדית בשנתיים האחרונות, על סף חתימה באפס פילזן של דיוויד בלאט. בין המועדונים מתקיימים בימים האחרונים מגעים מתקדמים להעברתו של ארדוגאן לאיסטנבול, ועל פי דיווחים בספרד, העסקה צפויה להיסגר סופית במהלך היממה הקרובה. אשתקד ביורוליג העמיד ארדוגאן ממוצעים של 12.1 נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-23 דקות.

טאו, שלא הצליחה להעפיל בעונה שעברה לגמר הפלייאוף בספרד וסיימה את פיינל פור היורוליג במקום הרביעי והמאכזב, מבצעת מתיחת פנים משמעותית. העברתו של ארדוגאן לפילזן עשויה לפנות מקום בקו האחורי של הקבוצה לסימאס יסאיטיס, שחקנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, הצפוי לעזוב בקרוב.

* לוקה גארי (25. 2.07), פורוורד וירטוס רומא בעונה שעברה, חתם ל-3 שנים בוידי-ויצ'י (וירטוס) בולוניה. עבור גארי, שחקן נבחרת איטליה, תהיה בולוניה התחנה הרביעית בקריירה, לאחר ליבורנו, ביילה ורומא.

* לה מאן, יריבתה של מכבי תל אביב בבית ב' של היורוליג בעונה הבאה, צירפה את הפורוורד האמריקאי פיליפ ריקי (27, 2.01). ריקי שיחק אשתקד בדרום-קוריאה, אולם קודם לכן שיחק במנרסה הספרדית.

* אולימפיה לובליאנה החתימה את הסנטר ג'ף גרייבס (25, 2.06), בעונה החולפת בגלאטסראי הטורקית. מאז סיים את לימודיו באוניברסיטת קנזס, עבר גרייבס במספר ליגות אמריקאיות חצי-מקצועניות, עד שבפברואר האחרון עבר לטורקיה.

יול"ב קאפ: אנדריוסקביצ'יוס בבדאלונה

חובנטוד בדאלונה השלימה את בניית הקו הקדמי שלה, עם החתמתו של הסנטר מרטינאס אנדריוסקביצ'יוס (21, 2.19). בשנתיים האחרונות חימם הליטאי את ספסליהן של קליוולנד קבאלירס ושיקאגו בולס מה-NBA, ובמהלך 2007 הועבר על ידי הבולס לקבוצת הבת שלה בליגת הפיתוח, דאקוטה וויזרדס. אלא שאנדריוסקביצ'יוס נפגע בראשו במהלך תגרה עם חבר לקבוצה באחד האימונים, סבל משבר בגולגולת ומזעזוע מוח, ומאז לא שב לשחק בקבוצה.

* אלבה ברלין החתימה את הגארד בובי בראון (22, 1.88), שמגיע הישר מליגת המכללות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully