וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס חוזר לאירופה?

17.8.2007 / 14:08

העיתון "פרוטאת'לטיס", המקורב להנהלת אולימפיאקוס, מפרסם הבוקר כי הרכז הליטאי חתם על טיוטת חוזה בקבוצתו של פיני גרשון

יומון הספורט היווני "פרוטאת'לטיס", הנחשב מקורב להנהלת אולימפיאקוס, מדווח הבוקר (שישי) כי שרונאס יאסיקביצ'יוס העביר לאדומים מפיראוס טיוטת חוזה חתומה, המבטיחה כי יצטרף לקבוצה לאחר שיסדיר את ענייניו הכספיים עם גולדן סטייט ווריורס, קבוצתו בעונה החולפת שאינה מעוניינת בהמשך ההתקשרות עם הרכז, אף שזה מחזיק בחוזה לעונה נוספת. גולדן סטייט תאלץ לפצותו בגין שבירת החוזה.

יאסיקביצ'יוס, על פי הדיווחים, היה מעוניין להישאר ב-NBA, אולם התקשה לאתר קבוצה שתסכים לקחת על עצמה את עלות חוזהו המלאה – 4,000,000 דולר ברוטו לעונה. אולימפיאקוס פנתה לליטאי בשבוע שעבר והציעה לו לשוב לאירופה. ביוון פורסם כי שאראס ביקש שהות למחשבה והבטחה כי אם אכן יסכים לחזור ליבשת הישנה, יהפוך לשחקן היקר באירופה. אולימפיאקוס הסכימה, וצפויה לשלם לשאראס 3.7 מיליון יורו נטו בעונה הראשונה ו-4 מיליון יורו נטו בעונה השנייה לחוזה. בכך ידיח יאסיקביצ'יוס את תיאו פפאלוקאס היווני, שחקנה של צסק"א מוסקבה, מראשות טבלת המשתכרים.

עם זאת, כלי תקשורת אחרים ביוון טוענים כי שאראס טרם קיבל החלטה סופית בנידון, וכי קיים סיכוי סביר שלאחר שישוחרר מגולדן סטייט ויהנה מדמי הפיצוי, יעדיף לחתום בקבוצת NBA אחרת בשכר נמוך יותר - שכן אשתו הישראלית, לינור אברג'יל, מעדיפה להמשיך ולחיות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully