וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: מודיעין ונתניה בחצי הגמר

16.8.2007 / 22:13

המיראקל ניצחו את פ"ת 2:6 ויפגשו את תל אביב, הטייגרס גברו על רעננה 0:3, ויתמודדו עם בית שמש. חצאי הגמר - ביום שישי

צדק צריך להיעשות, גם אם שיטת הפלייאוף לא הכי נאותה ומתבססת על סדרות בנות משחק אחד. היום (חמישי) לפחות העפילו שתי הקבוצות הטובות יותר לחצי גמר אליפות ישראל בבייסבול, לאחר שהפגינו עליונות בהגשה. נתניה טייגרס, אולי הקבוצה בכושר הטוב ביותר בליגה, החליקה את רעננה אקספרס 0:3, מודיעין מיראקל דילגה מעל פתח תקוה פיונירס - 2:6.

רפאל רוחאנו מנתניה הרשה ארבע חבטות בלבד בשבעה אינינגים של עבודה (לא אמרו לנו שיהיו תשעה בפלייאוף?), כשהוא מחזיק את חובטי רעננה חסרי אונים, ואיסיקייר פייה, למרות יכולת טובה לאורך העונה, נוצח לאחר שישה אינינגים שבהם הגיש. הטייגרס ניצחו 0:3, וכמדורגים הנמוכים יותר שהעפילו (4) "יזכו" לפגוש בחצי הגמר בגזר את מודיעין מיראקל (12:00 בצהריים).

בחצי הגמר הראשון, שיתקיים ב-10:00 בבוקר בספורטק, תפגוש המדורגת השניה מהעונה הרגילה, תל אביב לייטנינג, את מודיעין מיראקל, שסיימה שלישית בעונה הרגילה וניצחה את פתח תקוה פיונירס 2:6. קרייג איגל השלים שבעה אינינגים של עבודה עם שלושה סטרייקאאוטים, כשהוא נעזר בהומרים של מאט בנט וג'יימי איימאר. ריאן קרוטין חבט להומר הפרידה של הפיונירס מעונת פתיחה אומללה בליגה.

משחקי חצי הגמר יתקיימו, כאמור, מחר, וביום ראשון ייערך משחק הגמר, בשעה 18:00 בכפר הבפטיסטים בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully